Κεφαλογιάννη: Το μεγάλο στοίχημα ο 12μηνος τουρισμός,, νέα χρονιά ρεκόρ το 2024

Τι είπε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης.

Κεφαλογιάννη

«Το μεγάλο στοίχημα της Ελλάδας είναι να μην τελειώνει ποτέ η περίοδος, να έχουμε 12μηνη τουριστική περίοδο. Για την Αθήνα αυτό το έχουμε καταφέρει, υποδεχόμαστε τους επισκέπτες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου», λέει στο MEGA η υπουργός Τουρισμός, Όλγα Κεφαλογιάννη.

«Τόσο τα αποτελέσματα τα επίσημα που έχουμε πλέον από το πρώτο 5μηνο του 2024 δείχνουν μια διψήφια αύξηση και σε αφίξεις αλλά και σε έσοδα και βλέπουμε επίσης ότι σήμερα που συζητάμε, και μάλλον θα μπούμε και λίγο μέσα στον Νοέμβριο, οι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί έχουν ακόμα πολύ κόσμο».

Σύμφωνα με την κ. Κεφαλογιάννη, «ο τουρισμός έχει δύο πολύ σημαντικές παραμέτρους: το ένα είναι να βλέπουμε την κάθε χρονιά που έχει πολύ μεγάλη σημασία τόσο στα δημόσια έσοδα αλλά και στις τοπικές κοινωνίες. Ο τουρισμός βοηθάει όλους τους τομείς της οικονομίας. Το 2024 αναμένεται να κλείσει ως η νέα χρονιά αναφοράς, η νέα χρόνια ρεκόρ. Δεν στεκόμαστε στις χρονιές ρεκόρ, έχουμε ξεπεράσει ως Ελλάδα αυτό ως στοίχημά μας. Αυτό που ενδιαφέρει το υπουργείο Τουρισμού είναι η ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού, θέλουμε μέτρο, ισορροπία, προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος και μέριμνα για τις τοπικές κοινωνίες. Έχουμε λάβει και κάποια δύσκολα μέτρα».

«Έχουμε μια τεράστια ευκαιρία με το Ταμείο Ανάκαμψης. Έχει για πρώτη φορά το υπουργείο Τουρισμού έναν δικό του προϋπολογισμό για να χρηματοδοτήσει διάφορες δράσεις. Η δράση που έχει πάει πιο καλά από όλες είναι η δυνατότητα που δώσαμε να αναβαθμιστούν χιονοδρομικά κέντρα. Εννοούμε ορεινός τουρισμός συνολικά. Από το υπουργείο Τουρισμού κατευθύνουμε τα κονδύλια προς την ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού. Επενδύουμε πάρα πολύ και στον θαλάσσιο τουρισμό γιατί η Ελλάδα σε αυτό μπορεί να γίνει η νούμερο ένα χώρα στον κόσμο, αλλά χρειάζεται πολύ μεγάλη βελτίωση», συμπληρώνει, τονίζοντας:

«Η Ελλάδα έχει βάλει αυτήν την στιγμή την στρατηγική της επέκτασης της τουριστικής περιόδου και της ενίσχυσης και των άλλων περιφερειών της χώρας που αυτήν την στιγμή δεν έχουν αναπτυχθεί τουριστικά. Ο τουρισμός είναι υπηρεσία, άρα οι εργαζόμενοι στον τουρισμό είναι για εμάς η μεγαλύτερη προτεραιότητα».

Σημαντικό μέρος στο τουριστικό προϊόν έχουν και η γαστρονομία και ο οινοτουρισμός.

«Επενδύουμε πάρα πολύ στη γαστρονομία, στον αγροτουρισμό και τον οινοτουρισμό. Από το Ταμείο Ανάκαμψης έχουμε τα ειδικά ψηφιακά προγράμματα, θα κάνουμε τον ψηφιακό χάρτη της χώρας για τη γαστρονομία και τον οινοτουρισμό. Αυτό θα είναι ένας πόλος προσέλευσης επισκεπτών καθόλη τη διάρκεια του χρόνου».