Δυτική Αχαΐα: Τρεις συλλήψεις για σπίτια που έπαιρναν ρεύμα χωρίς καταγραφή
Τρεις άνδρες συνελήφθησαν σε περιοχή της Δυτικής Αχαΐας, μετά από έλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ στις κατοικίες τους. Σύμφωνα με την αστυνομία, τα σπίτια ρευματοδοτούνταν παράνομα, χωρίς να καταγράφεται η κατανάλωση.