Πάτρα: Η «Φλόγα» δίνει ραντεβού στην Πλαζ για μια καλοκαιρινή βραδιά
Η «Φλόγα» Νομού Αχαΐας διοργανώνει καλοκαιρινή συνάντηση την Τετάρτη 1η Ιουλίου, στην Πλαζ της Πάτρας. Μια βραδιά δίπλα στη θάλασσα, με στόχο τη συνάντηση, την επικοινωνία και τη στήριξη του συλλόγου.