Νέα σύσκεψη στο Μαξίμου για το τρένο: Η πληγή που δεν κλείνει

Θα έρθουν σύντομα εξελίξεις στο θέμα της χρηματοδότησης του τρένου;

Νέα σύσκεψη στο Μαξίμου για το τρένο: Η πληγή που δεν κλείνει

Μια ανοικτή πληγή πολλών ετών παραμένει το θέμα της έλευσης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα για τη σύνδεση επιβατών και εμπορευμάτων με την πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Πελοπόννησος», το προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου με θέμα την Πάτρα και το τρένο. Το ζήτημα της χρηματοδότησης δεν έχει λυθεί και πλέον η κυβέρνηση έχει να υπολογίζει σε ένα χρηματοδοτικό εργαλείο λιγότερο, αφού το CEF II έκλεισε οριστικά μετά από δύο απορρίψεις χρηματοδότησης στην Πάτρα. Επομένως, το αντικείμενο της σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί ανάμεσα σε στελέχη των ανώτατων κλιμακίων της κυβέρνησης δεν μπορεί να είναι άλλο από τη χρηματοδότηση του έργου.

Πάντως, διά στόματος του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη σε συνέντευξη που παρέθεσε στην «Π», επιβεβαιώθηκε ότι δεν έχει αρθεί η στήριξη της κυβέρνηση στο αίτημα της πόλης για πλήρη υπογειοποίηση από το Ρίο έως το νέο λιμάνι. Το γεγονός προκάλεσε χαμόγελα στις τάξεις της δημοτικής αρχής και ικανοποίηση στον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη, καθώς ουσιαστικά υπήρξε επαναβεβαίωση της κυβερνητικής δέσμευσης για υπόγειο τρένο στην Πάτρα.

Το θέμα μας, όμως, δεν είναι αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε για το πώς θα έρθει το τρένο. Το πρόβλημα της Πάτρας είναι ότι περνούν οι δεκαετίες και το τρένο δεν έρχεται, με την Πάτρα αλλά και τις υπόλοιπες πόλεις που αναμένουν τη σειρά τους να χάνουν έδαφος έναντι άλλων περιοχών της χώρας στην αναπτυξιακή κούρσα.

Επομένως, ο «ελέφαντας στο δωμάτιο» που επιλέγουμε να αγνοούμε, λοιπόν, είναι ο χρόνος, που δεν φαίνεται να πιέζει όσους έχουν αποφασιστική δύναμη στο θέμα, αλλά «ζορίζει» όσους ζουν και θέλουν να ακολουθήσουν στο τρένο της ανάπτυξης τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας…