Νέες σημαντικές διακρίσεις για τα προϊόντα της Lidl Ελλάς σε διαγωνισμούς συσκευασίας

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Lidl Ελλάς διακρίθηκε για τον εμπνευστικό σχεδιασμό, τη δημιουργικότητα αλλά και την καινοτομία των συσκευασιών της στα Packaging Awards.

4 1

Επιβεβαιώνει τη φιλοσοφία αιχμής και την πρωτοπορία στις βέλτιστες πρακτικές, στον χώρο του packaging design.

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Lidl Ελλάς διακρίθηκε για τον εμπνευστικό σχεδιασμό, τη δημιουργικότητα αλλά και την καινοτομία των συσκευασιών της στα Packaging Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις επιχειρήσεις για την καινοτομία στο σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες που εφαρμόζουν σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων τους.

1

Aπό αριστερά: Ξένια Κασδοβασίλη – Executive, Team Lead Branding and Packaging Αλεξάνδρα Δελόγλου – Junior Manager, Coordinator Branding and Packaging Δήμητρα Γκλαβά – Junior Manager, Coordinator Branding and Packaging

Συγκεκριμένα το τμήμα Branding&Packaging της Lidl Ελλάς απέσπασε:

Silver βραβείο στην κατηγορία «CircularEconomy» για τη νέα οικολογική συσκευασία κερασιών χωρίς πλαστικό που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη Lidl Ελλάς

Bronze βραβείο στην κατηγορία «MarketingintheGreekmarket» για τα νέα Vegan προϊόντα «ΓΑΛΠΟ» υποκατάστατα τυριού

Bronze βραβείο στην κατηγορία «MarketingintheGreekmarket» για τα νέα ελληνικά βιολογικά προϊόντα «BioOrganic»

Το 2020 αντίστοιχα, το τμήμα Branding&Packaging της Lidl Ελλάς κατέκτησε 5 κορυφαίες, διεθνείς διακρίσεις packagingdesign, για τον σχεδιασμό συσκευασίας της Ρετσίνας και του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», που επιμελήθηκε η Caparo Design Crewσε 3 από τους σημαντικότερους θεσμούς design στον κόσμο:

BestoftheBest&RedDot στα RedDotAward – Brands&CommunicationDesign, γιατησυσκευασίατηςΡετσίνας και τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα.

Silver&BronzePentaward για τη συσκευασία της Ρετσίνας και του επετειακού ερυθρού οίνου«Είκοσι Ιστορίες» αντίστοιχα

Βραβείο CreativeExcellencePackagingDesign/LimitedEdition στα βραβεία D&AD για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου«Είκοσι Ιστορίες»

 

Η Lidl Ελλάς προσαρμόζει τα τελευταία χρόνια στη σχεδίαση των συσκευασιών της τις σύγχρονες τάσεις, τις ανάγκες αλλά και τις στάσεις ζωής των καταναλωτών. Οι συσκευασίες της δεν αντανακλούν μόνο τη φιλοσοφία της ποιότητας των προϊόντων αλλά ενισχύουν και την προστιθέμενη αξία της εμπορικότητάς τους. Ταυτόχρονα αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία, με τη λειτουργικότητα και την «immersive» λογική της σχεδίασης.

Πάνω απ’ όλα όμως, η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τα τελευταία χρόνια σταθερά τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Εξελίσσει το packaging design με όρους βιώσιμης ανάπτυξης και χαρακτηριστικά που προωθούν τα οφέλη της κυκλικής οικονομίας.

Για τη Lidl Ελλάς ο δρόμος για ένα καλύτερο αύριο είναι σχέδιο με πνοή και προοπτική. Περνά μέσα από την καλύτερη ποιότητα καθημερινής ζωής, για καθεμία και καθένα, για τον τόπο, για τον πλανήτη μας.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

 

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

e efka
euros
opeka epidoma
COFFEE ISLAND 1