Πανελλήνια διάκριση για το 20ό Γυμνάσιο Πατρών – Πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό «Προσφυγικά Μονοπάτια»
Με κριτήριο ότι η ιστορική αλήθεια προσεγγίζεται και κατανοείται πληρέστερα εάν αποκτάται με Βιωματικό Τρόπο ξεκίνησαν το όμορφο ταξίδι.
Κάθε λόγο για να χαμογελά έχει το 20ό Γυμνάσιο Πατρών. Και αυτό γιατί η συμμετοχή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό με θέμα: «Προσφυγικά Μονοπάτια – Χαρτογραφώντας τις ιστορίες των προσφύγων», τους επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το πείσμα και την επιμονή μαθητών και εκπαιδευτικών να θέτουν νέους στόχους και να τους υπηρετούν με ευσυνειδησία, υπευθυνότητα και
κοινωνική ευαισθησία, αφού κατέκτησαν το πρώτο βραβείο. Με κριτήριο ότι η ιστορική αλήθεια προσεγγίζεται και κατανοείται πληρέστερα εάν αποκτάται με Βιωματικό Τρόπο ξεκίνησαν το όμορφο ταξίδι.
Βιωματική μάθηση στην προσέγγιση της Ιστορικής Αλήθειας – «Όταν το Βίωμα μετουσιώνεται σε Αντικειμενική γνώση.»
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, διενεργήθηκε Πανελλήνιος Διαγωνισμός με θέμα: «Προσφυγικά Μονοπάτια – Χαρτογραφώντας τις ιστορίες των προσφύγων», όπου οι μαθητές, με τη συνδρομή των καθηγητών , έπρεπε να αναζητήσουν, είτε στο διαδίκτυο είτε στο οικογενειακό ή ευρύτερο περιβάλλον μας αρχειακό υλικό, ιστορίες και προσωπικές μαρτυρίες των προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους το 1922. Με τη χρήση ειδικού λογισμικού https://storymaps.arcgis.com/που παραχωρήθηκε δωρεάν στα σχολεία στο πλαίσιο του προγράμματος gis4greekschools, αποτυπώσαμε σε ηλεκτρονικούς χάρτες τη διαδρομή της εκάστοτε διήγησης, συμπεριλαμβάνοντας λεπτομέρειες για τον κάθε σταθμό της στο ψηφιακό περιβάλλον, συνθέτοντας έτσι το χρονικό της πορείας των εκπατρισμένων.
Σκοπός του Διαγωνισμού ήταν η καταγραφή της προσωπικής ιστορίας των προσφύγων και η αποτύπωση της διαδρομής τους σε ψηφιακούς χάρτες.
Οι εργασίες αξιολογήθηκαν από ειδική επιστημονική επιτροπή και το σχολείο μας διακρίθηκε αποσπώντας το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Γυμνασίων Πανελλαδικά με την εργασία του μαθητή της Γ τάξης Αλέξανδρου Βγενόπουλου (Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Μανωλοπούλου).
Η εργασία του μαθητή με τίτλο «Σμύρνη … η χαμένη πατρίδα» έχει αναρτηθεί στον σύνδεσμο: https://bit.ly/3Nc1NOy
Όλες οι Βραβευμένες Διακρίσεις αναρτήθηκαν στο site του Διαγωνισμού
Αξιέπαινες ήταν και οι προσπάθειες/συμμετοχές και των παρακάτω μαθητών μας:
Γ ΤΑΞΗ
ΞΕΝΑΚΗΣ ΤΡΥΦΩΝ – ΑΜΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ: https://bit.ly/3FVyvRF
ΛΑΖΑΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ: https://bit.ly/3PpEZwH
ΜΑΛΑΓΚΟΝΙΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- ΞΕΝΑΚΗΣ ΤΡΥΦΩΝ: https://bit.ly/3lljteI
ΠΑΖΑΡΟΓΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ : https://bit.ly/3wwmVrX
Β ΤΑΞΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡΤΩ,ΛΑΖΑΝΑΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ,ΑΦΕΤΗ ΜΑΡΙΑ: https://bit.ly/3sH06AZ
ΨΩΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ: https://bit.ly/3yJIOab
ΚΩΤΣΟΚΟΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: https://bit.ly/3sE7pJG
ΓΛΥΠΤΗ ΕΛΕΝΗ: https://bit.ly/3wxSBNQ
Α ΤΑΞΗ
ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΑΡΙΑ ,ΠΑΣΜΑΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ: https://bit.ly/3MuhbWv
ΤΣΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: https://bit.ly/3yIOilf
Η Συμμετοχή όλων των σχολείων
Ψηφιακός Χάρτης σχολείων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό https://bit.ly/3yFz8gM
Το μήνυμα -Ευχή που σας αποστέλλουμε μέσα από την ψηφιακή περιήγησή μας είναι οι συνειδήσεις των
Ανθρώπων όλων να παραμένουν Άγρυπνες μπροστά σε ολέθριες συρράξεις -τραγικές θηριωδίες πολέμου, οι οποίες αμαυρώνουν την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια… Μανωλοπούλου Κωνσταντίνα (Φιλόλογος), Χριστακούδης Χρήστος (Διευθυντής), Παπαδάτου Ιωάννα (Τεχνολόγος)».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News