Παπακαλιάτης: Τι είπε για Maestro και Netflix – Οι δεσμοί του με τους Παξούς

Για την επιτυχία του Maestro και την παγκόσμια προβολή του μέσω του Netflix αλλά και τη σχέση του με τους Παξούς μίλησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Παπακαλιάτης: Τι είπε για Maestro και Netflix - Οι δεσμοί του με τους Παξούς

Στο πλαίσιο του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού Πολυτελείας “LSG The Luxury Side Of Greece”, ο αγαπημένος ηθοποιός και σκηνοθέτης Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε στην δημοσιογράφο Έλλη Σπυροπούλου για την σημασία της οπτικοακουστικής παραγωγής στην ανάδειξη ενός τουριστικού προορισμού.

Αφορμή στάθηκε η διεθνής επιτυχία του “Maestro” που ταξίδεψε μέσω του Netflix τις ομορφιές των Παξών σε όλο τον κόσμο.

«Ο λόγος που ήθελα να κάνω στους Παξούς γύρισμα είναι γιατί πέρα από ότι είναι ένα πολύ όμορφο νησί, είναι και ένα νησί που αγαπάω πάρα πολύ, μιας και ένα κομμάτι της οικογένειάς μου είναι από εκεί.» τόνισε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και συμπλήρωσε ότι «Οπότε όλα μου τα παιδικά χρόνια τα παίρναγα στο σπίτι της γιαγιάς, στους Παξούς. Είναι οικογένεια εκεί πέρα. Οπότε ο πρώτος λόγος ήταν ότι ήθελα να ξαναδείξω, γιατί είχα ξανακάνει γυρίσματα στους Παξούς πριν από 20 χρόνια, ήθελα να ξαναδείξω και να εξελιχθεί η ιστορία εκεί. Φωτογραφικά είναι ένα αριστούργημα. Τα κτίρια, τα χρώματα, η φύση, το πράσινο, είχε όλα και έχει όλα τα χαρακτηριστικά που μια κινηματογραφική εικόνα ζητάει. Και ειδικά αν το σενάριο είναι αυτό που ήταν το σενάριο έτσι.

Στην ερώτηση για το πως βοηθά η Πολιτεία στην ενίσχυση μιας τέτοιες παραγωγής απάντησε ότι η Πολιτεία τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει πάρα πολύ όλες τις παραγωγές και αυτές που είναι στην Ελλάδα και αυτές που έρχονται από το εξωτερικό στην Ελλάδα μέσω του ΕΚΟΜΕ.

Για το “Maestro” και το πως πέρασε την «πόρτα» του Netflix ανέφερε ότι ήταν από αυτούς που παλέψανε πολύ ενώ αποκάλυψε  ότι υπήρξε με πολλές πλατφόρμες συζήτηση για να το εντάξουν στην «βιβλιοθήκη» τους. «Το είδανε αρκετοί, δεν το είδε μόνο το Netflix. Όταν ξεκινήσαμε τις πωλήσεις και ξεκινήσαμε τη διαδικασία, το κανάλι δηλαδή το Mega, μαζί με τη Post Production, ξεκινήσαμε τις διαδικασίες του να συζητάμε με ξένους. Εκεί λοιπόν ήρθε το Netflix όταν είδε τι είχα ετοιμάσει, όπου είχε ακριβώς πολλή εικόνα από τους Παξούς, πολύ σημαντικό, και εκεί πέρα ζητήσαν να δούνε τη σειρά. Και την είδανε τη σειρά και όταν την είδανε τη σειρά είπαν ότι θα θέλαμε να ξεκινήσουμε να κάνουμε μια δοκιμή του να το βγάλουμε, το θέλανε έτσι κι αλλιώς θέλανε να μπουν και στο κομμάτι της Ελλάδας μην ξεχνάς οι εποχές αλλάζουν οπότε πλέον τα ξενόγλωσσα δηλαδή προϊόν στη γλώσσα την τοπική είναι κάτι το οποίο έχει αρχίσει να είναι πολύ έντονο παγκόσμια παλιότερα δεν υπήρχε παλιότερα όχι δεν υπήρχε παλιότερα η γλώσσα ήταν μια πολύ μεγάλη δυσκολία παλιότερα δεν βλέπανε ξενόγλωσσες σειρές.» είπε ο κ. Παπακαλιάτης.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αναφέρθηκε και στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια από τις παγκόσμιες συνδρομητικές πλατφόρμες «Τώρα αν δεις και εμείς, παλιότερα δεν βλέπαμε τόσο πολλή ξενόγλωσσες σειρές. Τώρα βλέπουμε ισπανικά, βλέπουμε γερμανικά, βλέπουμε γαλλικά. Έχουν βοηθήσει πλατφόρμες πολλές αυτό πιστεύω. Ναι, πιστεύω ότι ναι. Και βλέπουμε και καλές παραγωγές στην κάθε περιοχή. Πιστεύω ότι έχουν βοηθήσει πλατφόρμες και πιστεύω κιόλας ότι οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο εξοικειωμένες με τις διαφορετικές γλώσσες. Μια νεότερη γενιά καλλιτεχνική, η οποία βλέπει τώρα το δικό σου το έργο και νιώθει και περήφανο και το βλέπει και σαν όνειρο. Πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει, με ποιο τρόπο θα μπορούσε να καταφέρει και μια δική του παραγωγή να έχει περισσότερες πιθανότητες το να βγει στο εξωτερικό. Εντάξει, να δεις δεν είναι μόνο η παραγωγή που σε βγάζει στο εξωτερικό.»

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ