Πάτρα: Αυτό ζήτησαν οι μηχανοδηγοί από τον δήμαρχο για το τρένο – Ο Κ. Γενηδούνιας εξηγεί

Ο κ. Γενηδούνιας αποκάλυψε τι ακριβώς ζήτησε από τον δήμαρχο Πατρέων η Ενωση Μηχανοδηγών ΟΣΕ, με την επιστολή που του έστειλε προ ημερών, και παίρνει θέση για το ατύχημα, δικαιώνοντας τον κ. Πελετίδη για τη συγκεκριμένη διάβαση και εξηγώντας γιατί… παρασύρθηκε ο κ. Κυρανάκης.

Πάτρα: Αυτό ζήτησαν οι μηχανοδηγοί από τον δήμαρχο για το τρένο - Ο Κ. Γενηδούνιας εξηγεί

Ο -επαναπροσληφθείς από τη Hellenic Train με δικαστική απόφαση προ ημερών- πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας, στις αποκλειστικές δηλώσεις του στην «Πελοπόννησο», λύνει γρίφους και παρεξηγήσεις που προκάλεσε το προχθεσινό ατύχημα στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση της οδού Ανθείας, οι οποίες παρεξηγήσεις έφτασαν μέχρι τη Βουλή!

Ο κ. Γενηδούνιας αποκάλυψε τι ακριβώς ζήτησε από τον δήμαρχο Πατρέων η Ενωση Μηχανοδηγών ΟΣΕ, με την επιστολή που του έστειλε προ ημερών, και παίρνει θέση για το ατύχημα, δικαιώνοντας τον κ. Πελετίδη για τη συγκεκριμένη διάβαση και εξηγώντας γιατί… παρασύρθηκε ο κ. Κυρανάκης.

Ο Κώστας Γενηδούνιας είδε και ξαναείδε το βίντεο απ’ το προχθεσινό ατύχημα, ξαναείδε, επίσης, και το βίντεο απ’ το ατύχημα το Μ. Σάββατο (με τη γιατρό Βιβή Λουκοπούλου), και εξηγεί: «Πρέπει οι μπάρες να επεκταθούν. Οπως φαίνεται ξεκάθαρα, το αυτοκίνητο περνάει και δεν ακουμπάει την μπάρα. Για εμάς αυτό κάτι δείχνει. Γιατί είχε γίνει και με τη γιατρό το Πάσχα. Αρα, πρέπει να μεγαλώσουμε τις μπάρες. Αυτό είναι αρμοδιότητα και ευθύνη καθαρά του ΟΣΕ, όχι του δημάρχου. Κακώς πήγαν να εμπλέξουν σ’ αυτό το θέμα τον κ. Πελετίδη. Ο ΟΣΕ έχει την ευθύνη».

«Να κλείσει τα αυτοσχέδια περάσματα από το λιμάνι»

Πάτρα: Αυτό ζήτησαν οι μηχανοδηγοί από τον δήμαρχο για το τρένο - Ο Κ. Γενηδούνιας εξηγείΑλλο πράγμα ζήτησαν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ από τον κ. Πελετίδη, και το αποκάλυψε ο κ. Γενηδούνιας: «Στον δήμαρχο ζητήσαμε να βοηθήσει να κλείσουν τα περάσματα στη γραμμή στο λιμάνι. Κάποιοι έχουν ανοίξει αυτοσχέδια περάσματα προς το λιμάνι, για να περνάνε και να παρκάρουν. Αλλά αυτό δημιουργεί μια επικινδυνότητα. Σ’ αυτό χρειάζεται να παρέμβει ο Δήμος. Είτε να περιφράξει όλα τα σημεία προς το λιμάνι, είτε, αν είναι εφικτό, να φτιάξει δύο πεζογέφυρες. Ξέρετε γιατί το επισημαίνω αυτό; Γιατί η ταχύτητα του τρένου έχει αυξηθεί από τα 10 χιλιόμετρα στα 30. Ο πολύς κόσμος δεν το καταλαβαίνει, όμως. Είναι μεγάλη η διαφορά 10 με 30. Κι αν πάει κάποιος να περάσει γρήγορα από ένα τέτοιο αυτοσχέδιο πέρασμα, μπορεί να μην υπολογίσει καλά…».
Ο Κώστας Γενηδούνιας ξεδιάλυνε, έμμεσα, και την παρεξήγηση στη Βουλή. Πράγματι, οι μηχανοδηγοί έστειλαν επιστολή στον κ. Πελετίδη και ζητούσαν να παρέμβει για να κλείσει τα αυτοσχέδια και επικίνδυνα περάσματα προς το λιμάνι και όχι γενικά για τις ισόπεδες διαβάσεις. Παρασύρθηκε ο κ. Κυρανάκης, προφανώς δεν τον ενημέρωσαν ορθά και οι σύμβουλοί του, και υπέπεσε σε αστοχία.

«Εστειλα επιστολή και στον δήμαρχο…»

Να τι είπε προχθές στη Βουλή ο Κυρανάκης, αμυνόμενος για το ατύχημα της Πάτρας, και το οποίο προκάλεσε την έκρηξη του Ν. Καραθανασόπουλου και μετά του Δ. Κουτσούμπα: «Πέντε μέρες πριν, ο δήμαρχος Πάτρας έχει λάβει μια επιστολή από το Σωματείο Μηχανοδηγών. Η επιστολή λέει ότι σε αρκετά σημεία χρειάζονται παρεμβάσεις του Δήμου, διότι δημιουργούνται θέματα ορατότητας. Και υπάρχουν σημεία όπου, από αυτοσχέδιες ισόπεδες διαβάσεις, πολίτες της Πάτρας, που έχουν κόψει συρματοπλέγματα ή οτιδήποτε άλλο, περνούν από τις γραμμές του τρένου, έχοντας δημιουργήσει έναν πολύ μεγάλο κίνδυνο.

Μετά την ψήφιση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου αυστηροποιήσαμε μια σειρά από μέτρα που αφορούν την παράνομη υπέρβαση ισόπεδων διαβάσεων τρένου, έστειλα και εγώ μια επιστολή σε όλους τους δημάρχους, και στον κ. Πελετίδη, στην οποία αναφέρω ποια είναι αυτά τα οποία πρέπει να κάνει ο κάθε δήμος για τη σήμανση, την προστασία ισόπεδων διαβάσεων».

Ο Κώστας Πελετίδης, αφού ο κ. Κυρανάκης πήγε να τον εμπλέξει και στην ισόπεδη διάβαση της Ανθείας, απάντησε: «Ο κ. Κυρανάκης προσπάθησε να μεταθέσει για μια ακόμη φορά αλλού τις ευθύνες, εμπλέκοντας και τον Δήμο της Πάτρας με ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς.
Ξέρουν πολύ καλά οι κάτοικοι της Πάτρας την κατάσταση που επικρατεί με τον Προαστιακό, τα ατυχήματα και τους εκτροχιασμούς, αλλά και την κατάσταση του δικτύου και των διαβάσεων στις οποίες συμβαίνουν συνεχώς ατυχήματα.

Η σήμανση στη συγκεκριμένη ισόπεδη διάβαση υπάρχει, ενώ είναι γνωστή σε όλους η κατάσταση με τις μπάρες οι οποίες δεν έχουν επαρκές μήκος με αποτέλεσμα να μην είναι ορατές, γεγονός που επισημάνθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση του σωματείου των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ), και κοινοποιήθηκε με επιστολή τους μετά τη συνάντηση τους με τον δήμαρχο Πατρέων. Οσο και αν προσπαθεί να ξεπλύνει τις ευθύνες της κυβέρνησης ο κ. Κυρανάκης, η πραγματικότητα τον διαψεύδει».