Πάτρα: Εισαγγελική έρευνα για κενά ασφάλειας στον Προαστιακό μετά από δημοσιεύματα της «Π»
Παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πάτρας, μετά τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα της «Πελοποννήσου». Ερευνώνονται ποινικές ευθύνες για τα κενά ασφαλείας στη γραμμή του Προαστιακού.
Τη διενέργεια εισαγγελικής έρευνας προκάλεσαν τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα της «Πελοποννήσου» για τα κενά ασφαλείας που είχαν ως αποτέλεσμα το προ ημερών σοκαριστικό τροχαίο με αμαξοστοιχία του Προαστιακού να παρασύρει αυτοκίνητο -για περίπου 20 μέτρα- σε ανισόπεδη διάβαση στην Παραλία Πατρών, με τον 47χρονο οδηγό του να σώζεται από θαύμα, ενώ τέσσερις ώρες μετά όπως καταγράφεται σε βίντεο που δημοσίευσε το pelop.gr, οι μπάρες παρέμεναν σηκωμένες με το τρένο να διέρχεται κανονικά από το σημείο.
Πάτρα: «Εάν έτρεχα θα με σκότωνε», στην «Π» ο οδηγός ΙΧ που παρασύρθηκε από τον Προαστιακό ΦΩΤΟ
Η Εισαγγελία Πρωτοδικών Πάτρας, με αφορμή το τροχαίο της περασμένης Τρίτης και τις αποκαλύψεις της «Π», προχώρησε αυτεπάγγελτα στον σχηματισμό δικογραφίας προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες για θέματα ασφάλειας και στην περίπτωση που διαπιστωθούν να προχωρήσει στην άσκηση ποινικής δίωξης.
Παράλληλα, «τρέχει» η έρευνα της Τροχαίας για τις συνθήκες του ατυχήματος με τον οδηγό του ΙΧ που κινείται νομικά να αντικρούει από την πρώτη στιγμή τα όσα υποστήριξε εξ αρχής σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train για βλάβη και κίνηση του τρένου με χαμηλή ταχύτητα και τον μηχανοδηγό να κορνάρει συνεχώς.
Μιλώντας αποκλειστικά στην «Π», είχε δηλώσει: «Οταν ‘’έφαγα’’ το χτύπημα άκουσα την κόρνα. Δεν ακούστηκε καμία παρατεταμένη κόρνα. Επρεπε να πήγαινε σημειωτόν αφού γνώριζε τη βλάβη, εγώ είδα ανοικτές μπάρες και βάσει του ΚΟΚ πέρασα».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, αναφερόμενος στο ατύχημα και στο γεγονός πως δεν κατέβηκαν οι μπάρες, ενώ το τρένο κατευθυνόταν προς τη συγκεκριμένη διάβαση, είπε: «Μόλις αποκαταστάθηκε η ζημιά, ο οδηγός ξεκίνησε πάλι. Ο μηχανοδηγός οδηγεί κάτω από αυτές τις συνθήκες και προσεγγίζει τις μπάρες με χαμηλή ταχύτητα και έτσι το σύστημα επανεργοποιείται. Με βάση τις βιντεοσκοπήσεις που έχουμε, φαίνεται ότι κάτι τέτοιο δεν ακολουθήθηκε αφού πέρασε το διάστημα των 3,5 λεπτών λόγω της ζημιάς. Είναι πάντως όλα καταγεγραμμένα. Φαίνεται από το βίντεο ότι είναι σηκωμένες οι μπάρες».
Βασικό ζητούμενο είναι η ταχύτητα με την οποία εκινείτο η αμαξοστοιχία και εάν αυτή ενδεχομένως «αποσυντόνισε» τις μπάρες, με τον κ. Τερεζάκη να απαντά: «Αναφορικά με την ταχύτητα που είχε αναπτύξει η αμαξοστοιχία, από τη στιγμή που αποκαταστάθηκε η ζημιά, το πώς έπρεπε να κινηθεί και με τι ταχύτητα πήγαινε ο συρμός, όταν ήταν σηκωμένες οι μπάρες, είναι ζητήματα που θα εξετασθούν στο πόρισμα το οποίο θα πρέπει να βγάλουμε και να το στείλουμε στις αρμόδιες Αρχές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Καιρός: Με βροχές, καταιγίδες και άνοδο της θερμοκρασίας η Παρασκευή – Η πρόγνωση ανά περιοχή
Υπόθεση Λαγούδη: «Ηταν δεμένη στο κάθισμα του οδηγού», ανοίγει πάλι ο φάκελος ΒΙΝΤΕΟ
«Γίγαντας» σε πτήσεις… Αραξος – Λονδίνο, η British Airways έρχεται στην Αχαΐα
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News