Πάτρα: Ενα ακόμα «σφυρί» στα αποκαΐδια της κρίσης – Σε πλειστηριασμό η MAVA

Σε πλειστηριασμό η MAVA, πρώην αντιπροσωπεία της Renault στην οδό Κανελλοπούλου στην Πάτρα

Πάτρα: Ενα ακόμα «σφυρί» στα αποκαΐδια της κρίσης - Σε πλειστηριασμό η MAVA

Μπορεί οι τίτλοι τέλους για την MAVA Εμποροβιομηχανική του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου, αντιπροσώπου της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault στην Ελλάδα,  να έχουν πέσει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο ακόμη και σήμερα βγαίνουν στο σφυρί ακίνητα της εταιρείας που μεσουράνησε επί δεκαετίες στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου.

Τώρα είναι η σειρά του ακινήτου όπου στεγαζόταν παλιά η αντιπροσωπεία στην Πάτρα. Στις 14 Σεπτεμβρίου βγαίνει σε πλειστηριασμό ακίνητο της εταιρείας με τιμή εκκίνησης 618.000 ευρώ.

Πρόκειται ειδικότερα για ένα ακίνητο εμβαδού 4.662 τ.μ. το οποίο βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Πατρέων, και συγκεκριμένα στη θέση «Βάλτος Έξω Αγυιάς», επί της οδού Κανελλοπούλου.

Εντός του γηπέδου βρίσκεται ισόγειο κατάστημα εμπορίας αυτοκινήτων με υπόγειο συνεργείο-φανοποιείο-ηλεκτρολογείο-ανταλλακτικά, το οποίο περιλαμβάνει:

Το ακίνητο εξυπηρετούσε ανάγκες αντιπροσωπείας και service αυτοκινήτων, αλλά πλέον δεν χρησιμοποιείται. Ο περιβάλλων χώρος έχει καλές διαμορφώσεις με κράσπεδα και ασφαλτοστρώσεις, αλλά είναι σε κακή κατάσταση συντήρησης, ενώ κάποιοι από τους χώρους  είναι παραβιασμένοι. Αποκτήθηκε από τη MAVA το  2003 και ως έτος αποπεράτωσης της οικοδομής θεωρείται το 2006.

Η κατάσχεση σε βάρος της MAVA έγινε για 60.000 ευρώ (μέρος της συνολικής απαίτησης, επισπεύδουσα είναι η Cepal και η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί στις 618.000 ευρώ.

Χαρακτηριστικό, πάντως, είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ακίνητο βαρύνεται με 15 προσημειώσεις και υποθήκες από το 2007 και μετά, για ποσά συνολικού ύψους 55 εκατ. ευρώ…

Το μεγάλο χτύπημα για την MAVA ήρθε το 2008, όταν η Ελλάδα έμπαινε στην οικονομική κρίση, σε μια συγκυρία που οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες άλλαζαν τη στρατηγική τους. Η MAVA, που μέχρι το 2004 πωλούσε κατά μέσο όρο ετησίως περισσότερα από 14.000 αυτοκίνητα, το 2007 είχε πέσει στα 4.600.

Τον Ιανουάριο του 2008 η γαλλική μητρική ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά στον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο το τέλος της συνεργασίας τους, μετά από 33 ολόκληρα χρόνια, εγκαθιστώντας τη δική της εταιρεία (PGA Motors) και ανοίγοντας έναν κύκλο σφοδρής σύγκρουσης, με τον επιχειρηματία να διεκδικεί δικαστικά αποζημιώσεις μισού δισ. ευρώ.

Το ακίνητο βρίσκεται σε απόσταση 4 χλμ. από το κέντρο της Πάτρας επί της οδού Π. Κανελλοπούλου, οδικό άξονα πυκνής και ταχείας κυκλοφορίας που συνδέει την ΝΕΟ Πατρών-Αθηνών με την παραλιακή οδό Ηρώων Πολυτεχνείου.

Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης, οι επικρατούσες και βέλτιστες χρήσεις είναι για ισόγεια και διώροφα κτίρια επαγγελματικής χρήσης, εμπορικές εκθέσεις, αντιπροσωπείες, συνεργεία αυτοκινήτων και πρατήρια βενζίνης, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της περιοχής αυτή την περίοδο είναι σταθερός και οι αξίες των ακινήτων ελαφρά ανοδικές.

 

 

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις και τα νέα απο την Πάτρα

Για ακόμη περισσότερα νεα από την Πάτρα, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, μπείτε στην ροή ειδήσεων του pelop.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάτρα: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα voucher για τα ΚΔΑΠ του Δήμου - Πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα
ΕΑΠ: Μέχρι τις 24 Αυγούστου οι εγγραφές φοιτητών
ΠΑΣΟΚ: Τα φαβορί και οι ενδεχόμενοι - Απόψε κληρώνει για πολλούς υποψήφιους στο ψηφοδέλτιο Αχαΐας
Πέφτουν υπογραφές για το Χιονοδρομικό Καλαβρύτων - Τι νέο θα προταθεί