Πάτρα: Ετοιμάζονται τα καταστήματα για τη Black Friday – Από 17 Νοεμβρίου ξεκινούν οι προσφορές

Χωρίς ενδιάμεσες εκπτώσεις φέτος η αγορά της Πάτρας. Οι προσφορές αναμένεται να ξεκινήσουν φέτος από τις 17 Νοεμβρίου

Πάτρα: Ετοιμάζονται τα καταστήματα για τη Black Friday - Από 17 Νοεμβρίου ξεκινούν οι προσφορές

Με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις να αποτελούν παρελθόν από πέρυσι, η αγορά του φθινοπώρου περιμένει το μοναδικό παράθυρο προσφορών να ανοίξει το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου με τον καθιερωμένο θεσμό της Black Friday.

Φέτος η Black Friday θα «πέσει» την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, ωστόσο αρκετά εμπορικά καταστήματα της Πάτρας, ειδικά από τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα.

Ο ιδιοκτήτης της ομώνυμης αλυσίδας Φώτης Δούβρης δήλωσε στην «Πελοπόννησο» ότι οι προσφορές της Black Friday θα ξεκινήσουν φέτος από τις 17 Νοεμβρίου και θα κορυφωθούν στις 24 του μήνα, ίσως και πιο αργά. Ηδη οι προμηθευές έχουν στείλει καταλόγους με μεγάλες προσφορές και όπως είπε ο κ. Δούβρης, εκτός από τις ακριβές τηλεοράσεις, τα ψυγεία και τις ηλεκτρονικές συσκευές που τραβούν πάντα το αγοραστικό ενδιαφέρον, για πρώτη φορά φέτος θα έχουμε την εισαγωγή και ακριβών λευκών συσκευών, ακόμα και μικροσυσκευών.

Για παράδειγμα, από φέτος θα υπάρχουν πραγματικές προσφορές ακόμα και σε εντοιχιζόμενους φούρνους με εστίες, προϊόντα που δεν συμμετείχαν προηγούμενες χρονιές στον θεσμό της Black Friday, είπε ο κ. Δούβρης και τόνισε ότι από την πλευρά των καταναλωτών καταγράφεται ήδη μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς ζητούν να μάθουν πού θα δοθούν οι μεγαλύτερες προσφορές.

Σύμφωνα με έρευνα αλυσίδας ηλεκτρονικών ειδών, γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday 2022. Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών αναδείχθηκαν πέρυσι οι τηλεοράσεις (34%), τα κινητά (25%) και τα laptops (11%). Ακολούθησαν τα bluetooth, smartwatch και πολυμηχανήματα, tablet, τα PS5 και desktops.

Από τη γκάμα των οικιακών συσκευών οι καταναλωτές στη Black Friday 2022 προτίμησαν τις ηλεκτρικές σκούπες (58%). Ακολούθησαν τα κλιματιστικά (27%) και τα πλυντήρια (15%).

Οσον αφορά στο διαθέσιμο budget, τα τρία τέταρτα των χρηστών δήλωσαν πως οι αγορές τους πέρυσι ξεπέρασαν τα 100 ευρώ, ενώ μόλις το 27% απάντησε πως διέθεσε λιγότερα από 100 ευρώ

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ