Πάτρα: Για το κυκλοφοριακό θα έρθει ακόμα και τροποποίηση του σχεδίου πόλης για χώρους στάθμευσης

Αυξημένες οι κυκλοφοριακές ανάγκες και στάθμευση σε κέντρο και Προσφυγικά

Πάτρα: Για το κυκλοφοριακό θα έρθει ακόμα και τροποποίηση του σχεδίου πόλης για χώρους στάθμευσης

Η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του Λαδόπουλου, με τον δημοτικό σύμβουλο της παράταξη Σβόλη Κωνσταντίνο Βάσση να καταθέτει ερώτηση (διά της κ. Σιώρου επειδή έλειπε σε εφημερία στο νοσοκομείο) για τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης.

Στην ερώτησή του, ο κ. Βάσσης τόνισε ότι «το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης μας ταλανίζει τους συμπολίτες μας εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχει η έλλειψη σημαντικού αριθμού χώρων στάθμευσης, η έλλειψη φύλαξης και διασύνδεσης των υπαρχόντων μεγάλων χώρων στάθμευσης με το κέντρο της πόλης, η αδυναμία της δημοτικής αρχής να ελέγχει και να επιλύει προβλήματα λόγω απουσίας Δημοτικής Αστυνομίας και ταυτόχρονα είμαστε σε αναμονή για το έργο της πεζοδρόμησης της οδού Μαιζώνος».

Παράλληλα, ανέφερε ότι σε περιοχές όπου εξελίσσονται έργα ανάπλασης, όπως η περιοχή Προσφυγικών, μειώνονται οι παρόδιες θέσεις στάθμευσης και δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα.

Καταλήγοντας, ρώτησε αν θα προχωρήσει η αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη και άλλων οδών, ποια μέτρα θα λάβει ο Δήμος για το θέμα που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή των Προσφυγικών αλλά και τι σκοπεύει να πράξει ο Δήμος για την έλλειψη χώρων στάθμευσης.

Η αντιδήμαρχος Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού Αναστασία Τογιοπούλου απάντησε για όλα ως αρμόδια. Για το θέμα των αντιδρομήσεων είπε πως «δεν χωρά αμφιβολία για το αν θα υλοποιηθεί η αντιδρόμηση. Η αντιδρόμηση είναι η υλοποίηση ειλημμένης απόφασης που έχει συνάρτηση με χρηματοδοτημένα έργα που έχουν υλοποιηθεί σε ένα βαθμό. Είμαστε στην τελική φάση υλοποίησης των αποφάσεων».

Παράλληλα, σημείωσε ότι εισακούστηκε η αιτίαση του Αστικού ΚΤΕΛ σχετικά με τη διέλευση των λεωφορείων από την Κανακάρη και γι’ αυτό προκρίθηκε η λύση να διέρχονται τα λεωφορεία από την αντιδρομημένη Αράτου προς Μαιζώνος, Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας ώστε στη συνέχεια να βγαίνουν από την πόλη.

«Εχουν εκπονηθεί μελέτες και κρίνουν πως είναι εφικτές οι αλλαγές. Τις επόμενες ημέρες θα έρθει στη δημοτική επιτροπή το θέμα για την τελική έγκριση των ρυθμίσεων» τόνισε.

Απαντώντας και για την περιοχή των Προσφυγικών, σημείωσε ότι «οι αναπλάσεις έχουν στόχο να κινούνται οι πεζοί με ασφάλεια στα πεζοδρόμια. Το εύρος των δρόμων είναι περιορισμένο και όπου γίνονται αναπλάσεις περιορίζεται η έκταση του οδοστρώματος. Σε αυτές τις περιοχές έχουμε είτε ολική αδυναμία στάθμευσης είτε από τη μία πλευρά». Αναγνώρισε ότι στην περιοχή υπάρχει ανάγκη για χώρους στάθμευσης. «Το επόμενο διάστημα θα μας απασχολήσει κυρίαρχα το ποια μέτρα θα πρέπει να ληφθούν για την ανακούφιση καθημερινότητας ακόμα και με τροποποίηση του σχεδίου πόλεως για τη διασφάλιση θέσεων στάθμευσης» τόνισε η κ. Τογιοπούλου χωρίς να δίνει πιο συγκεκριμένες απαντήσεις.

Για το θέμα θέλησε να τοποθετηθεί και ο Κώστας Σβόλης, όμως δεν το επέτρεψε σε έντονο ύφος ο πρόεδρος του συμβουλίου Χρήστος Κορδάς. Ο κ. Σβόλης σχολίασε πως «ο διάλογος απαγορευόταν σε εποχές ολοκληρωτικών καθεστώτων», με τον κ. Κορδά να απαντά ότι ο νόμος για τη διαδικασία της συνεδρίασης δεν βγήκε από τον ίδιο αλλά από τη σημερινή κυβέρνηση.

Διαβάστε επίσης:

Δ. Ελλάδα: Τρικλοποδιές στα έργα για το φυσικό αέριο – Σοβαρά υπονοούμενα της Περιφέρειας για τοπικά συμφέροντα

Αχαΐα – Οδοντωτός: Σήμερα στην Εισαγγελία ο Μπέσκος – Απάντηση στην παρέμβαση του Διευθύνοντος του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη

Πρόταση δυσπιστίας: Τι θα πει σήμερα ο Πρωθυπουργός στη Βουλή – Τα σημεία «κλειδιά» στην ομιλία Καραμανλή

Κέιτ Μίντλετον: «Όλα δείχνουν ότι πάσχει από καρκίνο του παχέος εντέρου»

Βίντεο ντοκουμέντο από τη συμμορία των Ρομά που «χτυπούσε» σπίτια στα βόρεια προάστια – Κλοτσούσαν πόρτα για να τη σπάσουν

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ