Πάτρα: Η Τροχαία «ξηλώνει» 70 πινακίδες κυκλοφορίας την εβδομάδα – Η αντίδραση των φορτοεκφορτωτών

Σε διάστημα μιας εβδομάδας, από το Τμήμα Τροχαίας Πάτρας, βεβαιώθηκαν 333 παραβάσεις για παράνομη στάθμευση και 73 για διπλοστάθμευση, την ώρα που ημερησίως αφαιρούνται τουλάχιστον 10 ζεύγη πινακίδων κυκλοφορίας, ήτοι 70 εβδομαδιαίως(!).

Πάτρα

Πολύ μελάνι έχει «χυθεί» και συσκέψεις επί συσκέψεων έχουν πραγματοποιηθεί επί σειρά ετών για την αντιμετώπιση του λεγόμενου κυκλοφοριακού ζητήματος στο κέντρο της Πάτρας, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική λύση, το αντίθετο μάλιστα. Ως αιτία του «κακού» προβάλλονται το διπλοπαρκάρισμα και η παράνομη στάθμευση, με τα αριθμητικά στοιχεία από το Τμήμα της Τροχαίας Πατρών, να επιβεβαιώνουν τη προβληματική κατάσταση που διαιωνίζεται.

ΚΛΗΣΕΙΣ
Με βάση τα στοιχεία που αφορούν τους ελέγχους της Τροχαίας που έχει στη διάθεση της η εφημερίδα «Πελοπόννησος», στο κέντρο της πόλης την περασμένη εβδομάδα ( 19 – 26 Σεπτεμβρίου), βεβαιώθηκαν 333 παραβάσεις για παράνομη στάθμευση και 73 για διπλοστάθμευση, την ώρα που ημερησίως αφαιρούνται τουλάχιστον 10 ζεύγη πινακίδων, ήτοι 70 την εβδομάδα (!). Οι συγκεκριμένες παραβάσεις του ΚΟΚ, εκτός από τη βεβαίωση χρηματικού προστίμου, συνοδεύονται και από την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης

Πάτρα

Ο επαγγελματίας οδηγός και πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελαφρών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως Παναγιώτης Ψύλλιας

«ΚΥΝΗΓΗΤΟ»
Στο στόχαστρο όπως καταμαρτυρούν στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» το τελευταίο 10ημερο έχουν μπει οι μεταφορείς και διανομείς πρώτων ειδών και εμπορευμάτων σε καταστήματα. Για «ανελέητο κυνηγητό» κάνει λόγο ο επαγγελματίας οδηγός και πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Ελαφρών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως Παναγιώτης Ψύλλιας, επισημαίνοντας πως σε γνώση του έχουν έρθει τουλάχιστον 5 περιπτώσεις, συναδέλφων του που έχασαν πινακίδες και δίπλωμα για ένα μήνα, την ώρα μάλιστα που παλεύουν για το μεροκάματο. «Θα μπορούσαν να δείξουν ανοχή, μεροκαματιάρηδες είμαστε. Είναι αδιανόητο. Θα μπορούσε να προηγηθεί μια σύσταση. Μπήκαν σαν σερίφηδες λες και απευθύνονται σε κολοσσούς».

ΩΡΑΡΙΟ
Ο κ. Ψύλλιας μάλιστα, εγείρει θέμα σχετικά με το υπάρχον ωράριο φορτοεκφόρτωσης και παράλληλα υπογραμμίζει πως αναγκάζονται εκ των πραγμάτων να παρανομούν, καθώς οι προκαθορισμένες θέσεις στάθμευσης για τα ιδιωτικής χρήσεως φορτηγά σχεδόν σε καθημερινή βάση, είναι κατειλημμένες, από άλλα οχήματα ακόμα και από κάδους απορριμμάτων(!). «Κακώς υπάρχει το παρόν ωράριο. Εφαρμόστηκε, πριν από πολλά χρόνια χωρίς να ερωτηθούμε, λαμβάνοντας υπόψη συγκοινωνιολόγους. Στην πράξη δεν μπορεί να λειτουργήσει. Μόνο κάποια σούπερ μάρκετ είναι ανοικτά στις 7 το πρωί, η τροφοδοσία των εμπορικών καταστημάτων αρχίζει από τις 9 το πρωί» και προσθέτει «Προς θεού, δεν θέλουμε να παρεμποδίσουμε την κυκλοφορία, αλλά πρέπει να γίνει αντιληπτό πως δουλεύουμε με τη ψυχή στο στόμα για να προλάβουμε να ανταποκριθούμε στην κάλυψη των αναγκών των καταστημάτων του κέντρου».

ΑΙΤΗΜΑ
Η αλλαγή – παράταση των ωρών φορτοεκφόρτωσης , πρόκειται να βρεθεί στο επίκεντρο της συνάντησης που έχει προγραμματιστεί για την προσεχή Δευτέρα, μετά από αίτημα των επαγγελματιών – διανομέων , με τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού-Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, Μιχάλη Αναστασίου.

ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ

Εν αναμονή της απάντησης του Δήμου σε σχετικό αίτημα που έχει υποβληθεί, προς την κατεύθυνση της αποσυμφόρησης του κυκλοφοριακού βρίσκεται και το Τμήμα Τροχαίας Πάτρας. Σε έγγραφο με ημερομηνία αποστολής 30 Οκτωβρίου 2020, η Τροχαία όπως είχε γράψει η «Π», αιτείται από τη δημοτική αρχή να απαγορεύσει τη στάθμευση σε μονή σειρά στις οδού Κορίνθου και Μαιζώνος στο τμήμα από Γούναρη μέχρι και τη Zαΐμη. Κάτι που όπως επισημαίνεται ίσχυε, πριν την εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης και επιπλέον ζητείται η αύξηση των θέσεων φορτοεκφόρτωσης