Πάτρα: Κοινός βηματισμός για το κυκλοφοριακό – Δημοτική ικανοποίηση για τη στάση της ΕΛΑΣ

Η δημοτική αρχή Πελετίδη είναι ξεκάθαρη πως δεν θέλει Δημοτική Αστυνομία, επομένως το βάρος πέφτει στην ΕΛΑΣ.

Πάτρα: Κοινός βηματισμός για το κυκλοφοριακό - Δημοτική ικανοποίηση για τη στάση της ΕΛΑΣ Σταθερή η κ. Τογιοπούλου για τον έλεγχο της κυκλοφορίας

Σε κοινό βηματισμό για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού στο κέντρο της Πάτρας έδειξαν πως βρίσκονται η δημοτική αρχή και η τοπική ΕΛΑΣ. Η θέση του Δήμου Πατρέων για τον έλεγχο του κυκλοφοριακού στην πόλη είναι γνωστή και διαχρονική. Η δημοτική αρχή Πελετίδη έχει καταστήσει σαφές πως δεν επιθυμεί να διαθέτει στις δυνάμεις για Δημοτική Αστυνομία, καθώς πιστεύει ότι η επιβολή της τάξεις στους δρόμους είναι θέμα της Αστυνομίας.

Η αντιδήμαρχος Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού Αναστασία Τογιοπούλου ρωτήθηκε από την «Πελοπόννησο» για τη συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης με τον γενικό περιφερειακό αστυνομικό διευθυντή Δυτικής Ελλάδας, υποστράτηγο Ανδρέα Τσαπικούνη.

Οπως εξήγησε η κ. Τογιοπούλου, δεν έγινε ανάλυση των θεμάτων της πόλης, όπου χρειάζεται συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών, αλλά και ότι η συνάντηση είχε περισσότερο εθιμοτυπικό χαρακτήρα.

Είναι ξεκάθαρο ωστόσο πως στον Δήμο είδαν με ικανοποίηση την αύξηση των ελέγχων την τελευταία εβδομάδα.

«Ασφαλώς βλέπουμε θετικά την κινητικότητα της τελευταίας εβδομάδας αλλά και πως βρίσκονται εντός αντίληψης της νέας ηγεσίας της ΕΛΑΣ οι έλεγχοι για παραβάσεις. Αλλωστε, όποτε ζητήθηκε η άποψή μας, έχουμε καταστήσει σαφές πως θέλουμε την αστυνόμευση στα κυκλοφοριακά μας ζητήματα» επισήμανε η κ. Τογιοπούλου.

Σημειώνεται ότι στα σχέδια του Δήμου βρίσκονται μεγάλες κυκλοφοριακές αλλαγές στην πόλη, που θα έρθουν περίπου σε ένα χρόνο όταν και θα εφαρμοστούν οι αντιδρομήσεις σε Κανακάρη, Κορίνθου, Αράτου, Ζαΐμη και θα πεζοδρομηθεί η Μαιζώνος από την πλατεία Ολγας έως τη Γούναρη.

Μέχρι τότε, για να μη διαταραχθεί «καταστροφικά» η καθημερινότητα της πόλης στο μέλλον, θα πρέπει να έχουν αλλάξει αρκετές οδηγικές συνήθειες των Πατρινών. Γι’ αυτό τον λόγο οι έλεγχοι για παραβάσεις στο κέντρο είναι αναγκαίοι ώστε υπό τον φόβο των προστίμων να πάψουν οι διπλοσταθμεύσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να εξεταστεί η εύρεση περισσότερων ελεύθερων χώρων στάθμευσης καθώς τα πάρκινγκ στο Νότιο Πάρκο, πλησίον της Μαρίνας, στον Αγιο Διονύση αλλά και ο χώρος στο παλιό λιμάνι φαίνεται πως δεν καλύπτουν τις ανάγκες της πόλης.

Πάντως, από την πλευρά του, ο Δήμος Πατρέων συνδράμει στα κυκλοφοριακά ζητήματα με την αρμόδια υπηρεσία του που ελέγχει την παρόδια στάθμευση μέσω του συστήματος με τα εισιτήρια, η οποία κόβει καθημερινά μερικές δεκάδες πρόστιμα.

Μπορεί ο Δήμος να μην θέλει να έχει Δημοτική Αστυνομία, αλλά η αρμόδια υπηρεσία ελέγχων για τήρηση του συστήματος παρόδιας στάθμευσης λειτουργεί κανονικά, ενώ έχει τεθεί σε εφαρμογή και το σύστημα αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

 

Διαβάστε επίσης:

 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Πάτρα: Νταλίκα με επικίνδυνο φορτίο ταξίδευε με λάθος πλοίο! Σύλληψη καπετάνιου

Βίντεο ντοκουμέντο καταγράφει τον εκκωφαντικό θόρυβο από την έκρηξη βόμβας κοντά το υπουργείο Εργασίας

Σαν σήμερα 3 Φεβρουαρίου 2006 αποκαλύπτεται ο μυστηριώδης θάνατος στελέχους της Vodafone με «φόντο» το σκάνδαλο των υποκλοπών – Δείτε τι άλλο συνέβη

Αγρότες: Όλα τα βλέμματα στη Θεσσαλονίκη – Κασσελάκης, Ανδρουλάκης και Χαρίτσης στην Agrotica

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ