Τι γίνεται με την Κανακάρη; Το έργο έχει τυπικά ολοκληρωθεί από το 2016, αλλά εξακολουθεί να μην έχει παραδοθεί σε χρήση σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό του (αντιδρόμηση της οδού). Στην πανδημία απέδωσε η δημοτική αρχή την καθυστέρηση, λέγοντας ότι οι κυκλοφοριακές μετρήσεις που είχαν ζητηθεί δεν θα ήταν αξιόπιστες εν μέσω της καραντίνας.
Ενημέρωση για το θέμα ζήτησε στο δημοτικό συμβούλιο το μέλος του σπιράλ Χαράλαμπος Στανίτσας. Ανέλαβε να απαντήσει ο αντιδήμαρχος Μιχάλης Αναστασίου, ο οποίος ανέφερε ότι το κύριο ζήτημα ήταν ο επανακαθορισμός των λεωφορειακών διαδρομών, καθώς είχε συμπέσει με την μικρή περιμετρική και θα έπρεπε να μελετηθεί η απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων στα Ταμπάχανα, στην περιοχή της Αγίας Σοφίας κ.ά. Ο αντιδήμαρχος είπε ότι ελήφθη ως δεδομένο ότι τα αστικά λεωφορεία δεν θα μπορούσαν να κινηθούν στην αντιδρομημένη Κανακάρη ενώ τον περασμένο Ιούλιο εκδόθηκε από την επιτροπή ποιότητας ζωής η απόφαση που αφορούσε τις μελέτες για την αστική ανάπλαση της Ανω και της Κάτω Πόλης, οι οποίες περιλάμβαναν την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος που θα επηρεάσει τις ριζικές κυκλοφοριακές αλλαγές που θα επέλθουν.
Ο Μ. Αναστασίου υποστήριξε ότι η συγκέντρωση των στοιχείων θα γινόταν από τον περασμένο Σεπτέμβριο και απέδωσε την καθυστέρηση στην πανδημία, επειδή «ο μελετητής δεν θα μπορούσε να πάρει αντιπροσωπευτικά δείγματα για τον κυκλοφοριακό φόρτο» των υπό εξέταση οδικών αρτηριών, αφού οι μετρήσεις δεν θα αφορούσαν μόνο την Κανακάρη αλλά και δρόμους που θα επηρεάσουν οι αλλαγές. Υπολόγισε ότι τα στοιχεία θα είναι διαθέσιμα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.
Ο Χ. Στανίτσας παρενέβη σε αυτό το σημείο, ζητώντας να ενημερωθεί για τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν και τον χρόνο που εκτιμά ο Δήμος ότι θα γίνει η αντιδρόμηση της Κανακάρη. «Δεν μπορώ να σας το πω τώρα. Θα είναι όσο πιο σύντομα γίνεται…» αρκέστηκε να πει ο αντιδήμαρχος.
Την σκυτάλη στην ενημέρωση πήρε ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς, ο οποίος ανέφερε ότι από τη στιγμή που θα εγκριθεί η νέα κυκλοφοριακή μελέτη, υπάρχει εργολαβία για να ολοκληρώσει την εγκατάσταση των υπολειπόμενων φωτεινών σηματοδοτών. Θα απομένουν κάποια φανάρια, εφόσον προκριθεί και η αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως. Ο Χρ. Κορδάς υπενθύμισε ότι το έργο πεζοδρόμησης της Μαιζώνος εντάσσεται στην αστική ανάπλαση της Κάτω Πόλης, για την οποία έχουν υποβληθεί οικονομικές προσφορές. Ωστόσο, η απεργία-αποχή των μηχανικών από τις επιτροπές δημοπρασιών έχουν επιφέρει -όπως έγραψε η «Π» πρόσφατα- καθυστερήσεις 2-3 μηνών τόσο στο συγκεκριμένο έργο όσο και σε άλλα (π.χ. για την επιλογή αναδόχου διαχείρισης του φράγματος Πείρου-Παραπείρου δόθηκε άλλη μια παράταση στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών…).
ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
vasilak@pelop.gr
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News