Πάτρα: Ο Καζαντζάκης… ξανασταυρώνεται – «Αφορισμός» φανατικών

Πατρών, Κερνίτσης και προϊστάμενος του Ι.Ν. Αγ. Νικολάου στο στόχαστρο των φανατικών!

Πάτρα: Ο Καζαντζάκης... ξανασταυρώνεται - «Αφορισμός» φανατικών

«Χτύπησαν» και πάλι τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο οι ντόπιοι φανατικοί, ενώ αυτή την φορά δεν άφησαν «απέξω» ούτε τον βοηθό Επίσκοπο Μητροπολίτη Κερνίτσης Χρύσανθο. Αφορμή μία συναυλία που δόθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου και μάλιστα σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία. Κι όμως, ακόμη και αυτή η συναυλία προκάλεσε την οργή φανατικών που διατηρούν ένα blog στην Πάτρα και το οποίο ονομάζεται «τας θύρας»! Μέχρι και στον τίτλο προσπαθούν να ειρωνευτούν την εκδήλωση ενώ θεωρούν «αμαρτία» το ότι η βραδιά είχε και τον… «αφορισμένο» Καζαντζάκη!

Στην αρχή οι συντάκτες του σκοταδισμού ειρωνεύονται τον Επίσκοπο Κερνίτσης, ο οποίος έγραψε προ ημερών για τα 18 χρόνια του Μητροπολίτη Πατρών στην Επισκοπή, πως «η Εκκλησία μας, διά της Ιεράς Συνόδου, εμπιστεύθηκε στους ώμους του πεπειραμένου και αεικίνητου Αρχιγραμματέως τα όνειρα και τις προσδοκίες μιας Αποστολικής Ιεράς Μητροπόλεως και ενός εκλεπτυσμένου και αρχοντικού λαού, του λαού της πόλεως των Πατρέων, αναζητώντας στο πρόσωπό του το νέο πνεύμα, τις καινούριες ιδέες, τις καινοτόμες πνευματικές παρεμβάσεις, τον εκσυγχρονισμό των δράσεων και της ποιμαντικής διακονίας».

Και μετά από αυτό αρχίζει η επίθεση. Στο κείμενο αναφέρεται πως «μετά και τη χθεσινή ΄΄θρησκευτική βραδιά΄΄ στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου Πατρών, μπήκαμε στο ΄΄νόημα΄΄ για το πώς οι δύο επίσκοποι εννοούν τα περί καινούριων ιδεών, καινοτόμων πνευματικών παρεμβάσεων, εκσυγχρονισμό δράσεων και ποιμαντικής διακονίας. Δεν γνωρίζουμε βέβαια εάν σε αυτά περιλαμβάνεται και η συμπροσευχή του Μητροπολίτη Πατρών με τον σχισματικό ΨευδοΟλβίας, η συμμορία του οποίου διώκει αυτήν την στιγμή τους αδελφούς μας στην Ουκρανία. Ο επίσκοπος Κερνίτσης, μέσα στον καταιγισμό των επαίνων και των κολακειών προς το πρόσωπο του Πατρών παρέλειψε να μας το αναφέρει»

Τι ερέθισε τους σκοταδιστές

Οι σκοταδιστές ενοχλήθηκαν και από το γεγονός πως την εκδήλωση διοργάνωσε η Πύλη Πολιτισμού «Εν Πάτραις» υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως. «Η παρατηρούμενη αυξανόμενη συνεργασία των Μητροπόλεων με διάφορες οργανώσεις «πολιτισμικού» και «κοινωνικού» χαρακτήρα, οι οποίες δεν έχουν «από τη φύση τους» ιδιαίτερες σχέσεις με την Εκκλησία θα πρέπει να μας ανησυχήσουν ιδιαιτέρως. Οπως θα πρέπει να μας ανησυχήσει και ο συχνός εκκλησιασμός των αντίχριστων πολιτικών, ιδιαιτέρως σε περιστάσεις όπου παραβιάζεται η εκκλησιαστική τάξη και καταπατούνται οι Κανόνες της Εκκλησίας. Φαίνεται ότι μεταξύ των άλλων, η παρουσία τους γίνεται και για να δώσει πολιτική χροιά στις παραβιάσεις των Κανόνων, έτσι ώστε να μην μπορεί ο πιστός να διακρίνει εύκολα την προδοσία της Πίστεως. Ή, και αν το κάνει, να μην ξέρει πού να απευθυνθεί. Στη συγκεκριμένη εκδήλωση ήταν παρόντες εκπρόσωποι φορέων, του Δήμου, βουλευτής, περιφερειάρχης και λοιποί. Δεν μας κάνει εντύπωση αυτό;». Γράφουν οι φανατικοί!

«Ο αρχοντικός λαός της Πάτρας…»

Μάλιστα αναφέρουν πως η Μητρόπολη επέτρεψε σε όσους παρακολούθησαν την συναυλία η οποία έγινε μέσα σε ναό, ο οποίος μετετράπη σε… θέατρο (σ.σ. εδώ γελάνε) να «στέκονται με τους πισινούς τους στραμμένους στην Ωραία Πύλη, εκεί όπου στέκεται ο ιερεύς που τελεί τα Αγια Μυστήρια»! Και συνεχίζουν: «Η παράσταση περιλάμβανε ενορχηστρωμένα κομμάτια και ποίηση. Μεταξύ των άλλων ακούστηκε και ο Καζαντζάκης μέσα στον Ιερό Ναό, και ο ΄΄εκλεπτυσμένος΄΄ και ΄΄αρχοντικός΄΄ λαός της Πάτρας, όπως τον θεωρεί ο επίσκοπος Κερνίτσης, δεν κατάλαβε τίποτα. Αντιθέτως, στο τέλος της συναυλίας χτύπησε και παλαμάκια! Αυτή είναι η πνευματική ανυδρία των ανθρώπων που φέρνει τον θάνατο στην Πατρίδα μας»!

Επισημαίνουν δε, πως με την μουσική που ακούστηκε, ήθελαν να «μας εξοικειώσουνε στα δυτικά ακούσματα για να μην νιώθουμε καμία διαφορά με τους καταδικασμένους αιρετικούς»! Δεν τους άρεσε και η ποίηση και έκαναν κριτική σε Χρυσόστομο και Χρύσανθο ότι επέτρεψαν ώστε «οι Πατέρες της άσκησης, της νήψεως και της μετανοίας αντικαταστάθηκαν με πρότυπα διανοούμενων, όχι Αγίων, κάποιοι εκ των οποίων είχαν επηρεαστεί από τις θεοσοφικές ιδέες της εποχής τους: Σικελιανός, Βάρναλης, Σολωμός, Βρεττάκος, Ρίτσος, Παλαμάς, Καζαντζάκης, ακούστηκαν στον Αγιο Νικόλαο Πατρών».

«Ούτε ν’ ακούει αυτό το όνομα ο Παΐσιος»!

«Για αυτόν τον Καζαντζάκη δε πόσα έχουνε ειπωθεί από Αγίους της Εκκλησίας; Παρουσίασαν μάλιστα το ποίημα «Μαγδαληνή» του Καζαντζάκη, το οποίο φαίνεται να απεικονίζουν και στην αφίσα της εκδήλωσης. Ο Αγιος Παΐσιος, ούτε να βλέπει το όνομα αυτού του ανθρώπου, ούτε να το ακούει δεν ήθελε, λόγω της αθεΐας του και των βλασφημιών του. Ο Αγιος Αμφιλόχιος Μακρής θεωρούσε ότι ο Καζαντζάκης ήταν ο ίδιος ο Σατανάς ενσαρκωμένος και ήλπιζε οι χριστιανοί να τον αποκηρύξουν»!

Και η ειρωνεία συνεχίζεται από τους «σκοταδιστές»: «Μήπως να βγάλουμε τους Αγίους από τον Ιερό Ναό για να στεγάσουμε μέσα το νέο πνεύμα του Μητροπολίτη Πατρών που ανέφερε στο άρθρο του ο Επίσκοπος Κερνίτσης;».

Στο τέλος δε, τα βάζουν και με τον προϊστάμενο του ναού, ο οποίος όπως γράφουν «προέτρεψε τους θεατές να αγοράσουν από το ΄΄παζάρι΄΄ στην είσοδο. Εκεί έβλεπε κανείς κεριά, βιβλία, καρβουνάκι, λιβάνια, φαγώσιμα, μέχρι και χρωματιστά μακαρόνια! Το πνευματικό κέντρο του Ναού βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα».

Τι δουλειά έχουν αυτά μέσα στον Ναό;

«Πόσο δύσκολο ήταν να μεταφέρει την ΄΄πραμάτεια΄΄ σε εκείνον τον χώρο; Να κάνουμε τον καλό λογισμό ότι θα βοηθηθούνε φτωχοί άνθρωποι. Τον κάνουμε. Τι δουλειά έχουνε όμως αυτά μέσα στον Ναό; Δεν γνωρίζει ο προϊστάμενος τι έκανε ο Ιησούς Χριστός όταν είδε τους εμπόρους στην αυλή του ναού στα Ιεροσόλυμα; Γιατί τόση απαξίωση των λόγων και των έργων του Χριστού; Λυπούμεθα για το κατάντημα του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου Πατρών. Παλαιότερα ήτανε τόπος ιερός πνευματικής παρηγοριάς και ανάτασης. Σήμερα τι είναι; Οι θρησκευτικοί και πολιτικοί ταγοί ξηλώνουνε μαζί την Ορθόδοξη Πίστη. Ας ετοιμαζόμαστε. Ερχονται πολύ χειρότερα»!

ΚΑΙ Ο π. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ…

Θέση για τη διοργάνωση της συναυλίας πήρε και ο πρώην προϊστάμενος του Ι.Ν. π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, με τον οποίον φαίνεται πως διατηρούν πολύ καλές σχέσεις οι σκοταδιστές συντάκτες του κειμένου. Γράφει ο ιερέας: «Επειδή δέχομαι πολλά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας για τη μουσική εκδήλωση με απαγγελία και Καζαντζάκη, στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου, στην ενορία μου, ας μου επιτραπεί να δηλώσω ότι δεν είχα την οποιαδήποτε συμμετοχή στο προπασχάλιο ενοριακό event! Μάλιστα, πληροφορήθηκα τη διοργάνωση της εκδηλώσεως αυτής από την αφίσα που αναρτήθηκε στην πόρτα του Ναού. Ασφαλώς δεν συμφώνησα και βέβαια δεν παρακολούθησα την εκδήλωση…

Αν η ορχηστρική μουσική και συναυλία εντός ιερού Ναού -ωσάν να μην υπήρχαν άλλοι χώροι- μας υπενθυμίζει την Κυριακή διαμαρτυρία (Ματθ. 21, 13) ΄΄ὁ οἶκός μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δὲ αὐτὸν ἐποιήσατε…΄΄ κοινό χώρο συναυλιών, η απαγγελία ποίησης του αντίχριστου Καζαντζάκη και μάλιστα του βλάσφημου ποιήματος ΄΄Μαγδαληνή΄΄, που παρουσιάζει την Αγία ως την πόρνη, παραπέμπει ευθέως στην Κυριακή προφητεία για τα έσχατα: ΄΄Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως… ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ΄΄(Ματθ. 24,15). Ναι, αυτό συνέβη: ΄΄Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἑστὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ΄΄!

Αν τα ανωτέρω διοργανωθήκαν για να “προετοιμαστούν” κατάλληλα οι ψυχές των πιστών να συμπορευτούν με τον Κύριο “Από το Γολγοθά στην Ανάσταση”, όπως ήταν ο τίτλος της εκδήλωσης, η εκτέλεση του “Αve Maria” (του Ch. Gounod) σε Ορθόδοξο Ναό προετοιμάζει τις συνειδήσεις των Ορθοδόξων για να συμμορφωθούμε σε όσα μας προετοιμάζουν να ζήσουμε το 2025 με τον κοινό εορτασμό του Πάσχα με τους παπικούς, αντιχαλκηδόνιους, προτεστάντες κ.λπ…»!

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ