Πάτρα-Προαστιακός: Άλλα συμφωνήσαμε και άλλα διαδίδονται

Οι πληροφορίες επιμένουν ότι ο προαστιακός θα “καταψυχθεί” για να προχωρήσει η νέα γραμμή. Ο Δήμαρχος Πατρέων είπε στο συμβούλιο πως η ηγεσία του υπουργείου έχει δεσμευθεί ότι ο προαστιακός δεν θα πειραχθεί.

Πάτρα-Προαστιακός: Άλλα συμφωνήσαμε και άλλα διαδίδονται

Ενεργοποιείται η δημοτική αρχή μπροστά στο ορατό ενδεχόμενο να χάσει η πόλη τον προαστιακό σιδηρόδρομο για μερικά χρόνια, προκειμένου να προχωρήσει η επέκταση του βαρέος δικτύου του σιδηροδρόμου προς την Πάτρα.

Ο δήμαρχος Κ. Πελετίδης δεν είχε πληροφορίες για το θέμα, το οποίο απασχόλησε την εφημερίδα «Πελοπόννησο» την Κυριακή, έπειτα από εκτιμήσεις ότι ο προαστιακός θα χαθεί για μια πενταετία.
Ο κ. Πελετίδης είπε στο συμβούλιο την Τετάρτη ότι έχει διαβεβαιώσεις πως ο προαστιακός θα διατηρηθεί. «Διακινείται και διαδίδεται ανεπίσημα ότι το υπουργείο και η ΕΡΓΟΣΕ θα ξεκινήσουν, το επόμενο διάστημα, την αποξήλωση της υφιστάμενης γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κανελλοπούλου με αποτέλεσμα να σταματήσει η λειτουργία του προαστιακού. Αυτό είναι αντίθετο με όσα συμφωνήσαμε με τον υπουργό και την ΕΡΓΟΣΕ» είπε, ζητώντας από το σώμα να τελεί «σε εγρήγορση και ετοιμότητα» ώστε στην περίπτωση που υπάρξει αιφνιδιασμός από το υπουργείο και την ΕΡΓΟΣΕ στη διεκδίκηση της υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου και στο τμήμα από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου, να υλοποιηθεί η ομόφωνη απόφαση του Σώματος.

Ο Δήμαρχος Πατρέων είπε:
«Στις 18 Μαΐου είχαμε πραγματοποιήσει συνάντηση με την ΕΡΓΟΣΕ σε συνέχεια της συνάντησης που είχαμε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στις 22 Απριλίου. Είχα ενημερώσει το δημοτικό συμβούλιο σχετικά με τις θέσεις που εξέφρασαν οι εκπρόσωποι της ΕΡΓΟΣΕ και ζητήσαμε στις 28 Μαΐου συνάντηση με τον υπουργό, ώστε αυτά που συζητήσαμε με τον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ να γίνουν επίσημη απόφαση του υπουργείου. Η ΕΡΓΟΣΕ κινείτο στην κατεύθυνση της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου με τις ενδιαφερόμενες εργολήπτριες εταιρείες. Από αυτή τη διαδικασία, εφόσον προέκυπτε ενδιαφέρον για την κατασκευή του έργου της υπογειοποίησης από το Ρίο μέχρι το νέο Λιμάνι με το ποσό των 550 εκατομμυρίων ευρώ, συν τη συνδρομή του Δήμου για την ανάπλαση του χώρου, θα επιλέγονταν αυτή η λύση με μοριοδότηση. Μέχρι σήμερα από το υπουργείο, παρά τις οχλήσεις μας, χωρίς να έχει απορρίψει τίποτε, δεν έχει ορίσει τη συνάντηση που ζητήσαμε».
Ο δήμαρχος, κάλεσε το δημοτικό συμβούλιο, τους φορείς και την Επιτροπή Αγώνα των κατοίκων σε επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Δεν θα μας αιφνιδιάσουν τόνισε. Δεν πρόκειται να γίνουν έργα για τα οποία η δημοτική αρχή, το δημοτικό συμβούλιο και ο λαός της Πάτρας δεν συμφωνούν.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ