Πάτρα – Προαστιακός: «Εκτροχιασμός» λόγω άδειου ταμείου

Σε δεινή οικονομική κατάσταση η ιταλική εταιρεία διαχείρισης του τοπικού σιδηροδρόμου, Hellenic Train, μετά την κακοκαιρία στη Θεσσαλία. Αβεβαιότητα πληρωμών και στην Πάτρα και ανησυχία για πιθανολογούμενη μείωση του προσωπικού. «Νεκρός» ο Οδοντωτός Διακοπτού-Καλαβρύτων.

Πάτρα - Προαστιακός: «Εκτροχιασμός» λόγω άδειου ταμείου Αν πέσει έξω η Hellenic Train, τίθεται θέμα λειτουργίας των συρμών

Σε δεινή οικονομική κατάσταση βρίσκεται η ιταλική εταιρεία διαχείρισης των ελληνικών σιδηροδρόμων Hellenic Train και μαζί απειλεί να συμπαρασύρει τον Προαστιακό και τον οδοντωτό σιδηρόδρομο στην Αχαΐα.

Μετά το καταστροφικό πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel από τη Θεσσαλία και τις ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο, η εταιρεία έχει κάθετη πτώση του μεταφορικού έργου, με τη διοίκηση να στρέφεται σε μείωση του προσωπικού, ενώ το χειρότερο σενάριο δεν αποκλείεται.

Σε συνάντηση που έγινε χθες μεταξύ της διοίκησης της εταιρείας με τα σωματεία των εργαζομένων ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΠΕΠΕ, τονίστηκε ότι η μητρική εταιρεία Ferrovie dello Stato Italiane (FSI) προτίθεται υπό προϋποθέσεις να στηρίξει την ελληνική εταιρεία Hellenic Train, ωστόσο καλείται και το ελληνικό Δημόσιο να βάλει πλάτη στη διάσωση της επιχείρησης.

Ο επικεφαλής της Hellenic Train υποστήριξε ότι απαιτείται μείωση του λειτουργικού κόστους, χωρίς ωστόσο να εξειδικεύσει μέτρα. Κάλεσε, ωστόσο, το ελληνικό Δημόσιο να ανταποκριθεί στην ανάγκη της εταιρείας σε ρευστό, αποπληρώνοντας τις οφειλές του προς την ίδια, συμπεριλαμβανομένων όλων των εκπτώσεων που πραγματοποιούνται από το Δημόσιο σε ομάδες ευπαθών (ΑΜΕΑ), στρατεύσιμους, μαθητές κ.λπ. Αν αποπληρωθούν οι οφειλές αυτές, τότε η μητρική εταιρεία FSI θα συνεχίσει να στηρίζει τη θυγατρική της στην Ελλάδα.

Οι εργαζόμενοι, σύμφωνα με πληροφορίες, ζήτησαν περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τα οικονομικά της εταιρείας. Για τον λόγο αυτό συμφωνήθηκε ένα νέο ραντεβού στο τέλος της εβδομάδας προκειμένου να παρασχεθούν όλα τα στοιχεία.

Ολα δείχνουν ότι η ελληνική εταιρεία εκτέλεσης σιδηροδρομικών μεταφορών προσανατολίζεται σε μείωση προσωπικού και μείωση εν γένει του λειτουργικού κόστους, που θα συναρτάται με τη στήριξη που θα δοθεί από τη μητρική FSI, όσο και από το ελληνικό Δημόσιο.

Τα σωματεία τόνισαν ότι δεν πρόκειται να αποδεχθούν σε καμία περίπτωση να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν το σύνολο του προσωπικού και της εργασίας.

Οπως είναι ευνόητο, οι εξελίξεις αυτές δημιουργούν κλίμα ανησυχίας και για τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας, ο οποίος είναι ούτως ή άλλως προβληματικός. Κανείς όμως δεν μπορεί να διανοηθεί ότι θα μπορούσε να προκύψει θέμα συνέχισης της λειτουργίας του.

Την ίδια στιγμή, το άλλο πολύπαθο τρένο, ο Οδοντωτός της γραμμής Διακοπτό-Καλάβρυτα, συνεχίζει να βρίσκεται εκτός λειτουργίας από την προηγούμενη εβδομάδα, μετά τις κατολισθήσεις που προκάλεσε το τελευταίο κύμα κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της «Πελοποννήσου», οι εργασίες καθαρισμού της γραμμής από φερτά υλικά, πιθανόν θα ολοκληρωθούν στο τέλος αυτής της εβδομάδας.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ