Πάτρα – Ρωμανός: Νέα διοίκηση Ναυτιλιακών Πρακτόρων και η αναβάθμιση των Λιμένων
Νέα διοίκηση στην Ενωση Ναυτιλιακών Πρακτόρων Πατρών και Δυτικής Ελλάδας.
Νέα διοίκηση ανέλαβε τα ηνία στην Ενωση Ναυτιλιακών Πρακτόρων Πατρών και Δυτικής Ελλάδας, με το ιδρυτικό μέλος και πρώην ταμία του σωματείου Σπύρο Ρωμάνο να εκλέγεται στην θέση του προέδρου.
Το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο συμπληρώνεται από τους Θεόδωρο Δημόπουλο στην θέση του αντιπροέδρου, τον Ανδρέα Πατούχα ως γραμματέα, τον Αναστάσιο Χρυσανθόπουλο ταμία και τον Γεράσιμο Παπαζώης μέλος.
Η Ενωση Ναυτιλιακών Πρακτόρων Πατρών και Δυτικής Ελλάδος είναι ένας επαγγελματικός φορέας που ιδρύθηκε το 2003 με σκοπό να συμπεριλάβει ως μέλη του και όσους ναυτιλιακούς πράκτορες εργάζονται σε άλλα λιμάνια της περιοχής, πλην των Πατρών, που όμως δεν μπορούν να ιδρύσουν τοπικούς συλλόγους.
Το εγχείρημα υπήρξε και σωστό και σημαντικό και σήμερα η ε=Ενωση υπάρχει εκτός από την Πάτρα και στα λιμάνια της Πρέβεζας, του Αιγίου, του Κιάτου, της Ιτέας, της Κεφαλονιάς, της Κυλλήνης, του Κατακόλου, ενώ σίγουρα θα διευρυνθεί κι άλλο, συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία των παραπάνω λιμένων και αναδεικνύοντας τον θεσμικό και ουσιαστικό ρόλο του ναυτιλιακού πράκτορα.
Ο κ. Ρωμάνος τόνισε ότι πρωταρχικός στόχος της νέας διοίκησης είναι να επιλύει ζητήματα καθημερινότητας του κλάδου, αλλά απώτερος σκοπός της είναι να αναδείξει τον ρόλο του ναυτιλιακού πράκτορα, ως συνδετήριου κρίκου μεταξύ των λιμενικών αρχών και του εμπορίου.
Τα ζητήματα που απασχολούν τους ναυτιλιακούς πράκτορες, είναι κατά κύριο λόγο πρακτικά θέματα καθημερινής λειτουργίας έως πολύ σύνθετα, είπε ο κ. Ρωμάνος. Η νέα διοίκηση της Ενωσης θα προσπαθήσει να σταχυολογήσει και να επικαιροποιήσει τα σημαντικότερα, για να συμβάλει στην αναβάθμιση των λιμένων της Δυτικής Ελλάδας.
Η Πάτρα μετασχηματίζεται σε εμπορευματικό κόμβο
Αναφορικά με το λιμάνι της Πάτρας, ο κ. Ρωμάνος τόνισε η επιβατική δραστηριότητα βρίσκεται σε μια φθίνουσα πορεία λόγω της ανταγωνιστικής λειτουργιάς του λιμένα Ηγουμενίτσας και των περιορισμών που τέθηκαν στην πανδημία του κορονοϊού. Κατά συνέπεια το βάρος των προσπαθειών πέφτει κατά κύριο λόγο στην αύξηση των διακινούμενων φορτίων, γι’ αυτό και τα τελευταία χρόνια μετατρέπεται σε κόμβο διαμετακόμισης φορτίων και φορτηγών.
Ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, πρόσθεσε ο κ. Ρωμάνος και σε αυτό συνέβαλλε η ενίσχυση των ακτοπλοϊκών γραμμών με την Ιταλία, όπως και η λειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Κωνσταντινούπολη.
Σημείωσε ότι η Πάτρα τείνει να μετατραπεί σε εμπορευματικό κόμβο, κάτι που θα συμβεί αν κατασκευαστεί το εμπορευματικό τμήμα και ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Ναυτιλιακών Πρακτόρων Πατρών και Δυτικής Ελλάδας, παρομοίασε το λιμάνι με την εξώπορτα του σπιτιού μας, που θα πρέπει να λειτουργεί υποδειγματικά. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του λιμένα σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς δίνουν μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη της εμπορευματικής λειτουργίας για το μέλλον. Χρειάζεται όμως συντονισμός για την επίλυση πρακτικών ζητημάτων και επειδή ο ρόλος του ναυτιλιακού πράκτορα είναι κομβικός, αναδεικνύεται και η σημασία του.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News