Πάτρα: Ρυθμίστηκε η στάθμευση γύρω από το νέο σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ
Ωστόσο, ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα τεθεί σε λειτουργία ο νέος σταθμός του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας στην Οθωνος Αμαλίας

Μπορεί ακόμα να μην γνωρίζουμε πότε θα λειτουργήσει ο νέος σταθμός του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στην Οθωνος-Αμαλίας, αλλά χθες εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία η εισήγηση για τη ρύθμιση της στάθμευσης γύρω από τον νέο σταθμό.
Η αντιδήμαρχος Κυκλοφοριακού Αναστασίας Τογιοπούλου, σαφής στην τοποθέτησή της, υπογράμμισε πως αν είχαν ερωτηθεί σχετικά με τη σκοπιμότητα της εγκατάστασης του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη θέση, θα είχαν απαντήσει αρνητικά. Οπως τονίστηκε, η νέα εγκατάσταση δεν βρίσκεται σε κατάλληλο σημείο και δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ’ όσα λύνει.
Οι ρυθμίσεις που εγκρίθηκαν αφορούν τη στάθμευση και συγκεκριμένα την οριοθέτηση 13 θέσεων ταξί στην παραλιακή οδό, από τη Νόρμαν έως την οδό Αστιγγος. Με ένα κενό δύο μέτρων, μπροστά από τη ζώνη των ταξί θα προβλέπεται ζώνη προσωρινής στάθμευσης μήκους 14 μέτρων για την εξυπηρέτηση επιβατών.
Η στάθμευση θα απαγορεύεται στο άνω τμήμα από την πλευρά της Σανταρόζα, καθώς και κατά μήκος της οδού Νόρμαν.
Σύμφωνα με τον αρχιτέκτονα και εκπρόσωπο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Γιάννη Πανταζόπουλο, η είσοδος και έξοδος των λεωφορείων θα γίνεται από τη Νόρμαν. Τα λεωφορεία που έρχονται από την παραλιακή θα ανεβαίνουν στην Καρόλου και θα στρίβουν στην Αγίου Ανδρέου προς τη Νόρμαν, ενώ πρόσβαση θα υπάρχει και από την Κωνσταντινουπόλεως με κάθοδο προς τη Νόρμαν.
Εντονοι προβληματισμοί κατατέθηκαν για την ασφάλεια και την κυκλοφοριακή επιβάρυνση.
Ο Κώστας Σβόλης ανέδειξε τον κίνδυνο της στάθμευσης των ταξί, επισημαίνοντας ότι οι επιβάτες θα μπαίνουν στα οχήματα από τη λωρίδα κυκλοφορίας, κάτι που εγκυμονεί κινδύνους. Πρότεινε δε, να κατασκευαστεί ένα τοιχίο ώστε να προσφέρει ασφάλεια στους επιβάτες των ταξί που θα εισέρχονται και θα εξέρχονται στα οχήματα από την πλευρά της Οθωνος Αμαλίας.
Ο Βασίλης Αϊβαλής συμφώνησε με τις ενστάσεις, λέγοντας πως το αποτέλεσμα θα είναι ένα «κυκλοφοριακό χάος», μείωση της διατομής του δρόμου και σοβαρά θέματα ασφάλειας. Πρότεινε να διεκδικηθεί η δημιουργία κυκλικού κόμβου μπροστά από τον σταθμό Κανελλόπουλου, ώστε να εξυπηρετηθεί η κυκλοφορία με την έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος του λιμανιού.
Ο Πέτρος Ψωμάς κατέκρινε τη δημοτική αρχή για ολιγωρία και αδράνεια, σημειώνοντας ότι δεν έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες ούτε καν για την απομάκρυνση του ποδηλατόδρομου. Οπως είπε, «ο Δήμος δεν ήθελε τη συγκεκριμένη εγκατάσταση, τίποτα δεν είναι έτοιμο, η κυκλοφορία θα επιβαρυνθεί σημαντικά -εμείς καταψηφίζουμε».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News