Πάτρα: Στα σκαριά διαγωνισμός για τη νέα μαρίνα, δύναται να φιλοξενεί 212 γιοτ
Ετοιμα τα τεύχη δημοπράτησης για τη νέα μαρίνα από τον ΟΛΠΑ με 12.5 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Θέμα ημερών φαίνεται πως είναι η προκήρυξη του διαγωνισμού για τη μελέτη και κατασκευή της μαρίνας μέγκα γιοτ στο παλιό λιμάνι της Πάτρας. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ, για την υλοποίηση του έργου, έχουν ήδη εγκριθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης 12,5 εκ. ευρώ για μια από τις μεγαλύτερες αναπτυξιακές παρεμβάσεις στην πόλη της Πάτρας.
Η Patradise Mega Yacht Marina, όπως έχει ήδη ονοματιστεί, δύναται να φιλοξενεί 212 γιότ το οποίο είναι ένα τεράστιο νούμερο. Παράλληλα προβλέπεται και η δημιουργία του χώρου συντήρησης και διαχείμασης σκαφών αναψυχής στο νότιο λιμάνι.
«Ο θαλάσσιος τουρισμός στην πόλη μας έρχεται με πολύ γοργά βήματα υλοποίησης πια. Θα πρέπει να είμαστε αρκετά χαρούμενοι σε αυτή την πόλη γιατί πραγματικά εμφανίζονται αναπτυξιακές προοπτικές όχι θεωρητικές» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Παναγιώτης Αναστασόπουλος.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών δημοσιοποιήθηκε η μελέτη με τίτλο «Προτάσεις για την Ανάπτυξη Δικτύου Τουριστικών Λιμένων στην Ελλάδα» από τον αναπληρωτή καθηγητή στο Τμήμα Διαχείρισης Λιμένων & Ναυτιλίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Γεωργίου Κ. Βαγγέλα και του καθηγητή στο Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς Θάνου Πάλλη, η οποία παρουσιάστηκε στην Ημερίδα της Ενωσης Μαρινών Ελλάδος (ΕΜΑΕ) με θέμα «Χωροταξικός Σχεδιασμός Δικτύου Τουριστικών Λιμένων στην Ελλάδα».
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Παναγιώτης Αναστασόπουλος τονίζει πως η μελέτη επιβεβαιώνει την ορθότητα του σχεδιασμού του ΟΛΠΑ για την ανάπτυξη της Patradise Mega Yacht Marina στο βόρειο Λιμάνι της Πάτρας, με βάση συγκεκριμένα στοιχεία όπως:
– Η Πάτρα περιλαμβάνεται στις 30 σημαντικότερες τοποθεσίες για την ανάπτυξη υποδομών μαρίνας σε σύνολο 191 δήμων.
-Για κάθε 100 θέσεις ελλιμενισμού δημιουργούνται 6 άμεσες και 100 έμμεσες θέσεις εργασίας στην περιοχή όπου βρίσκεται η μαρίνα.
-Για κάθε 1 ευρώ που δαπανάται για τέλη ελλιμενισμού, επιπλέον 5 έως 10 ευρώ ξοδεύονται σε γενικές προμήθειες, καύσιμα, επισκευές, συντήρηση, φορολογία, μισθοδοσία και υπηρεσίες πρακτόρευσης στην τοπική οικονομία.
-Η μέση τουριστική δαπάνη των επισκεπτών με σκάφη στις μαρίνες είναι περίπου 5 φορές μεγαλύτερη από τη μέση δαπάνη των επισκεπτών του ξενοδοχειακού τουρισμού.
-Ο θαλάσσιος τουρισμός περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως ο παράκτιος τουρισμός, η κρουαζιέρα και το γιότινγκ, οι οποίες συνεισφέρουν σημαντικά στην εθνική οικονομία, με την αξία τους να ξεπερνά το 1,5% του ΑΕΠ και να δημιουργούν πάνω από 40.000 θέσεις εργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ Βατικανό: Απεβίωσε ο Πάπας Φραγκίσκος, πλήθος πιστών στην πλατεία του Αγίου Πέτρου
Η Πατρινή γιατρός μιλά για το σοκαριστικό τροχαίο με τον Προαστιακό
Ο καιρός σήμερα 21/4, οι καιρικές συνθήκες για την επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα
Εθνική Πόλο γυναικών: Στην Αθήνα οι πρωταθλήτριες κόσμου, ανάμεσα τους και η Πατρινή Ντένια Κουρέτα
Τα «χρυσά» καλαμαράκια της Μυκόνου, η απόδειξη που ζαλίζει!
Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους από 22 έως 25 Απριλίου
ΗΠΑ: Προσχέδιο Τραμπ για αναδιοργάνωση στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Απόδραση από τα κρατητήρια Αγρινίου: Εξαφανίστηκαν δύο νεαροί Ρομά που διέρρηξαν το ATM
Τραγωδία στο Βαρθολομιό: Νεκρός 27χρονος δικυκλιστής
Αιτωλοακαρνανία: Σοβαρός τραυματισμός 28χρονου από κροτίδα στη Ματαράγκα, κίνδυνος ακρωτηριασμού
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News