Πάτρα: Τα νέα του Πανεπιστημίου – Τι προετοιμάζει

Σε Ρίο, το ΚΟυκούλι και το Μεσολόγγι λειτουργούν εμβολιαστικά κέντρο στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Πάτρα: Τα νέα του Πανεπιστημίου - Τι προετοιμάζει

Εμβολιαστικά κέντρα, η λειτουργία πλατφόρμας edupass.gov.gr, η ηλεκτρονική εγγραφή πρωτοετών και άλλες πρωτοβουλίες συμπεριλαμβάνονται στα νέα του Πανεπιστημίου Πατρών. Συγκεκριμένα:

Εμβολιαστικά κέντρα θα λειτουργήσουν στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ειδικότερα τα Εμβολιαστικά Κέντρα θα λειτουργούν:
• στο Ρίο (Πανεπιστημιούπολη Ρίου – Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας – Κτίριο Α’ – Ισόγειο)
• στο Κουκούλι (Πανεπιστημιούπολη Κουκούλι – Φοιτητική Εστία)
• στο Μεσολόγγι (Πανεπιστημιούπολη Μεσολογγίου, κτίριο Κ10)

Όσα από τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, όλων των κατηγοριών, Μόνιμο, Έκτακτο Διδακτικό και Τεχνικό Προσωπικό, Διοικητικό Προσωπικό (Μόνιμοι, ΙΔΑΧ, ΙΔΟΧ), Συμβασιούχοι, Ερευνητές κ.α. και βεβαίως οι Φοιτητές που επιθυμούν να εμβολιαστούν, θα πρέπει να το δηλώσουν με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος μέχρι και την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021. Περισσότερες πληροφορίες: https://www.upatras.gr/leitourgia-emvoliastikon-kentron-sto-panepistimio-patron/

Λειτουργία Πλατφόρμας «edupass.gov.gr»

Από τις 05 Οκτωβρίου έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα «edupass.gov.gr» μέσω της οποίας πραγματοποιείται η ηλεκτρονική επιβεβαίωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, σχετικά με το επιτρεπτό της φυσικής παρουσίας προσώπων σε εκπαιδευτικές δομές, μεταξύ των οποίων και το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας
• οι φοιτητές/τριες,
• το τακτικό και έκτακτο διδακτικό προσωπικό και οι επιστημονικοί συνεργάτες που παρέχουν διδακτικό έργο,
• κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσίασε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων των Α.Ε.Ι.
πρέπει να εισέλθουν στην πλατφόρμα για να δηλώσουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους του Ιδρύματος.

Μέσω της πλατφόρμας τα Τμήματα του Πανεπιστημίου ενημερώνονται για τις αιτήσεις που τα αφορούν και τα αποτελέσματα του ελέγχου της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα φυσικής παρουσίας των αιτούντων. Το Πανεπιστήμιο δεν λαμβάνει ειδικότερες πληροφορίες σχετικά με την υγεία του αιτούντος προσώπου (εμβολιασμένος, νοσήσας, υποβληθείς σε διαγνωστικό έλεγχο). Παρακαλούνται όλοι οι συμμετέχοντες με φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική διαδικασία να ολοκληρώσουν το συντομότερο δυνατό τη διαδικασία δήλωσης στην πλατφόρμα, η οποία είναι διαθέσιμη στο https://edupass.gov.gr/. Η είσοδος σε αυτή γίνεται με χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων είτε της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) είτε των συστημάτων ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) των πιστωτικών ιδρυμάτων.
Σημειώνεται ότι οι φοιτητές/τριες οφείλουν να έχουν μαζί τους το απαιτούμενο πιστοποιητικό και έγγραφο ταυτοποίησής τους κατά την παραμονή τους στους χώρους του Ιδρύματος.

Ολοκλήρωση της Ηλεκτρονικής εγγραφής των πρωτοετών 2021-2022 στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών από 5-12 Οκτωβρίου

Οι νεοεισαχθέντες φοιτητές καλούνται μετά την εγγραφή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, να εισέλθουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, για την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής τους, από την Τρίτη 5 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2021.
Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής. H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, για την αποφυγή της δια ζώσης συνεργασίας των φοιτητών με τις Γραμματείες των Τμημάτων εισαγωγής τους. Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα στέλνονται στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνεται μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία του Τμήματός τους.
Οι φοιτητές θα παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά, τα πιστοποιητικά εγγραφής μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των στοιχείων τους από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα. Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στον ηλεκτρονικό Οδικό Χάρτη Νεοεισαχθέντων Φοιτητών, στο σύνδεσμο: εδώ
Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να επικοινωνούν τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962632, 2610-962635 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 05.10.2021 έως και 12.10.2021.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ιστότοπος: https://www.upatras.gr/
Facebook Page: https://www.facebook.com/upatras/
Twitter account: https://twitter.com/upatras
Instagram account: https://www.instagram.com/upatras/
YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCnrADx55JNX5T9wNGWHbAPg/

Virtual Career Day με την εταιρεία Citrix στις 14 Οκτωβρίου

Την Πέμπτη 14-10-2021 από τις 11:00 μέχρι τις 15:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί Virtual Career Day με την εταιρεία Citrix. Η δράση συνδιοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Πατρών και συντονίζεται από το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας. Η εκδήλωση απευθύνεται σε φοιτητές και αποφοίτους, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους τομείς δραστηριότητας της Citrix, αλλά και τις δυνατότητες επαγγελματικής τους αποκατάστασης και εξέλιξης στην εταιρεία. Η Citrix προσφέρει θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης, θέσεις πρακτικής άσκησης μέσω ΕΣΠΑ ενώ παρέχει και θέσεις έμμισθης τρίμηνης πρακτικής άσκησης (Citrix Summer Internship). Στελέχη της εταιρείας θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο που μπορεί να κάνει ένα βιογραφικό σημείωμα να ξεχωρίζει. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση επί τεχνικών θεμάτων με βασικό άξονα την καινοτομία και συγκεκριμένα τι είναι καινοτομία, πόσα είδη καινοτομίας υπάρχουν, πώς μπορεί κανείς να καινοτομήσει, γιατί η καινοτομία είναι αναγκαία σε μια επιχείρηση. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι διαθέσιμο εδώ Εγγραφείτε στο https://tinyurl.com/yxgdm9rr για να λάβετε το σύνδεσμο συμμετοχής.

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο pelop.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ