Πάτρα: Τέλος η στάθμευση στο κέντρο;

image 551352

Εγγραφο προς τον Δήμο Πατρέων, με το οποίο ζητείται να μπει τέλος στη στάθμευση σε κεντρικές οδικές αρτηρίες έχει αποστείλει σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», το Τμήμα Τροχαίας, στο πλαίσιο των ενεργειών για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού.

Προφανώς η περίοδος της παρατεταμένης καραντίνας συνέβαλε στην «αυτόματη» επίλυση του προβλήματος, όμως πρόκειται για παροδική συνθήκη. Με την επιστροφή στην κανονικότητα, η προτέρα κατάσταση θα επανέλθει, με τη διαθέσιμη δύναμη της Τροχαίας να είναι περιορισμένη για ν’ αντιμετωπίσει το πρόβλημα, καθώς τα τελευταία χρόνια ελλείψει προσωπικού έχει «αποδυναμωθεί» και επί του παρόντος τουλάχιστον, δεν υπάρχει δυνατότητα ενίσχυσης της υπηρεσίας.

ΑΙΤΗΜΑ

Στο έγγραφο με ημερομηνία αποστολής 30 Οκτωβρίου 2020, η Τροχαία, όπως πληροφορείται η «Π», αιτείται από τη δημοτική αρχή να απαγορεύσει τη στάθμευση σε μονή σειρά στις οδούς Κορίνθου και Μαιζώνος στο τμήμα από Γούναρη μέχρι και τη Zαΐμη. Κάτι που όπως επισημαίνεται ίσχυε, πριν την εφαρμογή του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Επιπλέον, ζητείται η αύξηση των θέσεων φορτοεκφόρτωσης.  

ΑΝΑΜΟΝΗ

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», δεν υπήρξε ανταπόκριση από το Δήμο. Ολο αυτό το διάστημα δεν κατεγράφη κάποιου είδους επικοινωνία, προκειμένου να γίνει μια πρώτη επαφή για να εξετασθεί το θέμα αφενός και αφετέρου, εάν υπάρξουν κολλήματα ως προ την υλοποίηση – κάρτες στάθμευσης μόνιμων κατοίκων κ.λπ. – να κατατεθούν νέες προτάσεις.

«Λύσεις υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει και η διάθεση», ανέφεραν αστυνομικοί κύκλοι στην «Π», επισημαίνοντας πως αυτό που συμβαίνει τώρα, είναι ότι επιτρέπεται η στάθμευση, δεν βεβαιώνονται παραβάσεις από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του Δήμου σε όσους παρανόμως παρκάρουν στα σημεία, με αποτέλεσμα να παραμένει το «αγκάθι» της διπλοστάθμευσης.

 

Αποδυνάμωση της Τροχαίας

Μειωμένη τουλάχιστον κατά 10 άτομα, εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια η δύναμη του Τμήματος της Τροχαίας Πατρών. Κατά συνέπεια τα αριθμητικά ποσοστά είναι δυσανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες  που καλύπτονται σε ημερήσια βάση.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, μετά και την αναδιάρθρωση των αστυνομικών υπηρεσιών, οπότε σταμάτησε η συνδρομή της Άμεσης Δράσης στο Τμήμα Τροχαίας, καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις.

Μετά βίας βγαίνουν στους δρόμους της Πάτρας, για τροχονομικούς ελέγχους δυο μηχανές ανά βάρδια, ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα πεζών περιπολιών, μετέφεραν αστυνομικές πηγές στην «Π».

Η κάλυψη του εθνικού οδικού δικτύου που περιλαμβάνει την Παλαιά Εθνική Πατρών – Κορίνθου μέχρι το ύψος του Λόγγου, τη ΝΕΟ Πατρών – Πύργου από το τέλος της ευρείας παράκαμψης στο Μιντιλόγλι έως και τα όρια του νομού και την Παλαιά Εθνική Πατρών – Πύργου, γίνεται από ένα περιπολικό ανά βάρδια. Και αυτό σε αρκετές περιπτώσεις, «τραβιέται» στην αχαϊκή πρωτεύουσα προς ενίσχυση -όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες – με το δίκτυο να μένει ακάλυπτο. 

 

Της ΜΑΡΙΑΣ Κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

papagian@pelop.gr

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

GAZAKIA
episkopeio 1
kafsonas 2
eap 1