Πάτρα: Το δημοτικό συμβούλιο γνωμοδοτεί για τα Mega Yachts – Τι σημαίνει πρακτικά αν πει «όχι» ο Δήμος

Δεν επηρεάζεται το έργο από τη γνωμοδότηση του Δήμου, καθώς η χωροθέτηση θα γίνει από το υπουργείο Τουρισμού και η χρηματοδότηση από το κράτος και ευρωπαϊκούς πόρους

Πάτρα: Το δημοτικό συμβούλιο γνωμοδοτεί για τα Mega Yachts - Τι σημαίνει πρακτικά αν πει «όχι» ο Δήμος

Η διάθεση να γνωμοδοτήσει αρνητικά το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Πατρέων έγινε διακριτή χθες στο αίτημα για διατύπωση γνώμης που είχε καταθέσει ο ΟΛΠΑ για τη χωροθέτηση νέας τουριστικής μαρίνας μεγάλων σκαφών αναψυχής στην κεντρική λιμενολεκάνη του Βορείου Λιμένα Πατρών.

Το θέμα δεν συζητήθηκε, με τη συνεδρίαση να διακόπτεται. Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης ζήτησαν περισσότερο χρόνο για να μελετήσουν τις περισσότερες από 500 σελίδες της μελέτης για τα όσα σχεδιάζει ο ΟΛΠΑ να εκτελέσει στον Βόρειο Λιμένα. Σύμφωνα με τα όσα ακούστηκαν στη συνεδρίαση, το θέμα γνωστοποιήθηκε στο συμβούλιο την Παρασκευή και η αρνητική εισήγηση της δημοτικής αρχής κοινοποιήθηκε στην αντιπολίτευση χθες στις 12 το μεσημέρι. Επομένως, ζήτησαν οι παρατάξεις να συζητηθεί το θέμα σε επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Τελικά, αποφασίστηκε να διακοπεί η συνεδρίαση και να συνεχιστεί αύριο, καθώς υπάρχει προθεσμία έως τις 2 Φεβρουαρίου.

Ουσιαστικά, η γνωμοδότηση αφορά τον χώρο ανάμεσα στον μόλο της Αγίου Νικολάου και τη σημερινή μαρίνα περίπου στο ύψος της οδού Θεσσαλονίκης, όπου στο masterplan που έχει ετοιμάζει ο ΟΛΠΑ σχεδιάζεται η κατασκευή μιας μεγάλης μαρίνας σκαφών.

Τι σημαίνει η διατύπωση αρνητικής γνώμης για το αίτημα χωροθέτησης για νέα μαρίνα mega yachts; Πρακτικά δεν σημαίνει κάτι, καθώς η τελική απόφαση χωροθέτησης δεν θα παρθεί από τον Δήμο. Ουσιαστικά, απλά θα δοθεί μια γνώμη από το, Δήμο, με τα επιχειρήματα που θα ακουστούν να αναμένονται με ενδιαφέρον. Ωστόσο, οι διαδικασίες για να αποκτήσει η πόλη μια νέα μαρίνα για μεγάλα σκάφη μπορεί να προχωρήσει κανονικά, ανεξάρτητα από την αυριανή γνωμοδότηση του δημοτικού συμβουλίου.

Πάτρα: Το δημοτικό συμβούλιο γνωμοδοτεί για τα Mega Yachts - Τι σημαίνει πρακτικά αν πει «όχι» ο Δήμος

Εχει ενδιαφέρον πάντως με ποια επιχειρήματα θα υποστηρίξει η δημοτική αρχή πως η κατασκευή μαρίνας δεν θα ωφελήσει την πόλη. Το μεγάλο έργο κατασκευής που θα κοστίσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ σύμφωνα με εκτιμήσεις, είναι ένα project που θα δώσει έναν άλλο χαρακτήρα στην τουριστική δυναμική της πόλης, αξιοποιώντας για πρώτη φορά με σοβαρή προοπτική τον θαλάσσιο τουρισμό και την προσέλκυση μεγάλων σκαφών.
Επιπλέον, έγινε αισθητή και πρόσφατα η πρόθεση της κυβέρνησης να αξιοποιήσει το λιμάνι της Πάτρας προς αυτή την κατεύθυνση, με μεγαλύτερη επιβεβαίωση τη συνέντευξη στην «Π» του υφυπουργού Ναυτιλίας Ιωάννη Παππά, που δήλωσε ότι η κυβέρνηση σκοπεύει να αξιοποιήσει το λιμάνι ως μαρίνα και για την προσέλκυση κρουαζιέρας.

Οταν προχωρήσει και ολοκληρωθεί το έργο, η τουριστική μαρίνα θα χωράει περίπου 210 μεγάλα σκάφη και γιοτ, ενώ ο χώρος θα είναι ανοικτός και προσβάσιμος στον κόσμο. Παράλληλα θα δοθεί έδαφος για την ανάπτυξη διαφόρων επιχειρήσεων που σχετίζονται με τα σκάφη, με τη θάλασσα και τον θαλάσσιο τουρισμό, ενώ η σκέψη είναι μετατραπεί το στέγαστρο που υπάρχει στον χώρο σε χώρο για καταστήματα και επιχειρήσεις.

Διαβάστε επίσης:

Πάτρα: Επιχείρηση «κυκλοφοριακό», διπλοπαρκάρισμα τέλος! Τι περιλαμβάνει το σχέδιο της ΕΛΑΣ με άμεση εφαρμογή στο κέντρο της πόλης ΦΩΤΟ

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Υπόθεση Γκολφίνου: Δεν ήταν έγκλημα ο θάνατος του επιχειρηματία – Ανατροπή από την τοξικολογική εξέταση

Μητσοτάκης: Κυριάκος Μητσοτάκης: Αυξάνεται έως τα 10.000 ευρώ η πρώτη αρωγή στους αγρότες της Θεσσαλίας – Τι είπε για ελληνοτουρκικές σχέσεις και εξοπλιστικά

Η εγκύκλιος που θα διαβαστεί στους ναούς – «Η Εκκλησία δεν μπορεί να αποδεχτεί τον ομοφυλοφιλικό γάμο»

Συνεργεία της ΑΑΔΕ έφτασαν στην Πάτρα: Μπαράζ ελέγχων σε γάμους και βαπτίσεις

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ