Πατρινό Καρναβάλι: Επανέναρξη των δημιουργικών καρναβαλικών εργαστηρίων για τα σχολεία

Αύριο Τρίτη 22 Φεβρουαρίου ξεκινά στα Παλαιά Σφαγεία, στο σπίτι του Καρναβαλιού ο δεύτερος κύκλος με τα παιδιά να μαθαίνουν από εκπαιδευτές και να κατασκευάζουν τα ίδια μάσκες έχοντας μια ξεχωριστή καρναβαλική εμπειρία.

Επανέναρξη

Μετά τη χαλάρωση των μέτρων σε σχέση με την πανδημία, που επιτρέπει πλέον τις σχολικές εκδρομές, όπως ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση, η ΚΕΔΗΠ-Καρναβάλι Πάτρας ενεργοποιεί τον δεύτερο κύκλο των δημιουργικών καρναβαλικών εργαστηρίων για τα σχολεία στα Παλαιά Σφαγεία συνεχίζοντας την συνεργασία της με την εκπαιδευτική κοινότητα της πόλης μας.

Ο πρώτος κύκλος των καρναβαλικών εργαστηρίων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και ολοκληρώθηκε πριν τα Χριστούγεννα.

Αύριο Τρίτη 22 Φεβρουαρίου ξεκινά στα Παλαιά Σφαγεία, στο σπίτι του Καρναβαλιού ο δεύτερος κύκλος με τα παιδιά να μαθαίνουν από εκπαιδευτές και να κατασκευάζουν τα ίδια μάσκες έχοντας μια ξεχωριστή καρναβαλική εμπειρία.

Το πρόγραμμα των προγραμματισμένων επισκέψεων μέχρι τα μέσα Μαρτίου έχει ως εξής:

22/2: 43ο Νηπιαγωγείο Πατρών

25/2: 55ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών και 59ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

1/3: Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πάτρας και 26ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

2/3: 6ο Γυμνάσιο Πατρών

3/3: 5ο Γυμνάσιο Πατρών

4/3: 49ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

8/3: Νηπιαγωγείο Κάτω Καστριτσίου

9/3: 14ο Γυμνάσιο Πατρών

10/3: Γενικό Ενιαίο Λύκειο Παραλίας

15/3/22: Δημοτικό Σχολείο Ακταίου

16/3: 8ο Γυμνάσιο Πατρών

17/3: 6ο Γυμνάσιο Πατρών

Η συνεργασία με την Διεύθυνση Α/θμιας και την Διεύθυνση Β/θμιας εκπαίδευσης Ν. Αχαϊας και τους τομείς τους για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τα Πολιτιστικά θέματα) έχει ως στόχευση την δημιουργική συλλογική δράση, τη συζήτηση και τον προβληματισμό για το πώς θα συνδεθεί ουσιαστικά το Καρναβάλι με την κοινωνία των παιδιών ώστε να εξασφαλιστεί η μετέπειτα συμμετοχή τους σ’ αυτό. Άλλωστε τα παιδιά είναι το μέλλον του Πατρινού Καρναβαλιού και για αυτό οφείλουμε να τα αντιμετωπίζουμε με συγκροτημένα βήματα και ευθύνη.