Πλησιάζει η τελευταία λέξη για το τρένο
Το κύριο άρθρο της «Π»
Η ΕΝΤΑΞΗ του τελικού τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής από Ρίο έως κυρίως Πάτρα στο ΕΣΠΑ, φαίνεται ότι διασφαλίζει την επέκταση και ολοκλήρωση του έργου.
ΑΛΛΑ η ένταξη αφορά το υφιστάμενο σχέδιο, το οποίο, όπως είναι γνωστό, δεν ταυτίζεται με τις επιδιώξεις και τις διεκδικήσεις του Δήμου Πατρέων ως προς το κρίσιμο και ζωτικό σκέλος των υπογειοποιήσεων.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ έκπληξη, φυσικά, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει μελέτη και τεχνική προετοιμασία ενός τέτοιου σχεδίου. Υπάρχει και ένα ακόμα δεδομένο: Οτι μπορεί μεν ο Δήμος να απαιτεί και να πιέζει, αλλά δεν υπάρχει πράσινο φως από την Πολιτεία που να δηλώνει ότι ευνοεί την απαίτηση αυτή.
ΟΠΩΣ φαίνεται, η Πολιτεία δεν ευελπιστεί ότι οι Βρυξέλλες θα ενέκριναν ένα τέτοιο πλάνο, διότι δεν αναμένεται να γίνει αποδεκτή η σκοπιμότητά του, σε σχέση με το κόστος του.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι το έργο να προχωράει όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί, σε συνδυασμό με βελτιώσεις που υιοθετήθηκαν και ανακοινώθηκαν πέρυσι και πρόπερσι, και δη σε αχαϊκό έδαφος.
Ο ΔΗΜΟΣ εξακολουθεί να πιέζει και να (δηλώνει ότι) ευελπιστεί σε καλύτερη μεταχείριση, αλλά αυτή δεν προκύπτει, ενώ κάθε μέρα που περνάει η πόλη πιέζεται διά των προθεσμιών, χωρίς να έχει ιδιαίτερα όπλα, πέρα από διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις.
ΟΛΟΙ θέλουμε το τρένο, όλοι θέλουμε τη λιγότερο οδυνηρή διέλευση από το πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας, αλλά έρχεται η ώρα των παραδοχών ως προς το ποσοστό της ικανοποίησης που συναντά ένα ελάχιστο έστω των προσδοκιών της πόλης.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΣ, βέβαια, θα περιμένουμε την τελευταία λέξη του πρωθυπουργού, που μας έχει ανακοινώσει άφιξη τον Οκτώβριο.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News