Προαστιακός με πούλμαν: «Ασθένησε» από και προς την Κάτω Αχαΐα

Αναβλήθηκαν χθες όλα τα δρομολόγια των συρμών προς Καμίνια και Κάτω Αχαΐα, που αντικαταστάθηκαν με λεωφορεία για εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Προαστιακός με πούλμαν: «Ασθένησε» από και προς την Κάτω Αχαΐα Λεωφορεία περίμεναν χθες το πρωί του επιβάτες, έξω από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα

Με λεωφορεία υποκαταστάθηκαν χθες όλα τα δρομολόγια τρένου του Προαστιακού της Πάτρας, στο τμήμα Αγιος Ανδρέας – Καμίνια – Κ. Αχαΐα, σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Τrain.

Στη σχετική ενημέρωση που έγινε χθες νωρίς το πρωί μέσω της ειδικής εφαρμογής για κινητές συσκευές, γινόταν αναφορά πως θα υπήρχαν και καθυστερήσεις, κάτι που δεν άργησε να επιβεβαιωθεί, καθώς με νεότερη ενημέρωση η ιταλική εταιρεία έκανε γνωστό πως το πρωινό δρομολόγιο των 6.28 δεν θα πραγματοποιείτο ούτε με λεωφορείο.

Οπως είναι φυσικό, αυτή η αιφνιδιαστική αλλαγή, προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στο επιβατικό κοινό, που μέχρι να καταλάβει τι είχε συμβεί, έψαχνε να βρει γιατί το τρένο δεν ερχόταν στην προκαθορισμένη ώρα.

Το πρόβλημα σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος» δεν οφείλεται σε κάποιο τεχνικό πρόβλημα, αλλά στη νόσηση εργαζομένων από κορονοϊό και στην απρονοησία της εταιρείας να διαθέτει σε ετοιμότητα προσωπικό ανάγκης, ενώ κανείς δεν μπορούσε να πει με βεβαιότητα αν η διακοπή των δρομολογίων του τρένου θα συνεχιζόταν και τις επόμενες ημέρες.

Η «Π» αναζήτησε αρμόδιους της Hellenic Τrain για εξηγήσεις, όμως η εταιρεία δεν έχει κανέναν τρόπο επικοινωνίας με το κοινό, παρά μόνο έναν 5ψηφιο αριθμό τηλεφωνικού κέντρου που ενημερώνει μόνο για τα δρομολόγια.

Σε αντίθεση με την κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανταποκρινόταν άμεσα σε διάφορα ζητήματα για την εξυπηρέτηση του κοινού, η ιταλική εταιρεία που έχει αναλάβει τη λειτουργία της γραμμής, είναι εξαφανισμένη κυριολεκτικά από την Πάτρα, ενώ από το γεγονός και μόνο ότι δεν είναι σε θέση να κάνει τροποποιήσεις στη σύνθεση του προσωπικού όταν προκύπτει ανάγκη, αποκαλύπτει και την γύμνια που υπάρχει τοπικά σε ανθρώπινο δυναμικό.

Τα σχόλια που εμφανίστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ενδεικτικά της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζει η Hellenic Τrain τη λειτουργία του προαστιακού:

> «Ας βάλουν και Σαγέικα – Λάππα – Βάρδα στο δρομολόγιο για να γίνει επίσημα και ΚΤΕΛ Αχαΐας».

>Κύριοι της Hellenic Train. Οι επιβάτες του προαστιακού είναι β΄κατηγορίας; Δεν πληρώνουν εισιτήριο; Δεν πρέπει να έχουν και υπηρεσίες καθαριότητας, συχνότητας σωστής των δρομολογίων; Τα ίδια ισχύουν και στην Ιταλία ή άλλοι άνθρωποι είναι στην Ελλάδα;

> Γραμμές γεμάτες σκουπίδια, από το Ρίο μέχρι την Κάτω Αχαΐα. Οι γραμμές ζούγκλα, τα δένδρα γλύφουν τα παράθυρα του τρένου. Φυλάκια χωματερές, γεμάτες σύριγγες και άλλα αντικείμενα…
Αυτά είναι μερικά από τα σχόλια επιβατών, που μπορεί να δει κανείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μαζί με φωτογραφίες που δείχνουν το μέγεθος της εγκατάλειψης στον κλάδο προς Καμίνια και Κάτω Αχαΐα, σε μια γραμμή που από φέτος δείχνει σημάδια ανάκαμψης της κίνησης.

Σύμφωνα με πηγές της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), στη διαδρομή καταγράφεται αύξηση εισιτηρίων 50% σε σύγκριση με τους καλοκαιρινούς μήνες του 2021, με την ημερήσια κίνηση να κυμαίνεται στους 600 – 750 επιβάτες και κάποιες ημέρες να φτάνει ακόμα και τα 1000 άτομα.

Η κίνηση θεωρείται από τους ιθύνοντες ικανοποιητική, αν λάβουμε υπόψη ότι τους πρώτους μήνες που ξεκίνησαν τα δρομολόγια του Προαστιακού από την Πάτρα προς τα Καμίνια και στη συνέχεια προς την Κάτω Αχαΐα, μόλις μετά βίας ξεπερνούσαν τους 40 με 50 επιβάτες σε ημερήσια βάση.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ