Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Φρένο στις εργασίες συντήρησης γιατί δεν υπάρχει στέγαστρο για προστασία των τεχνικών της εταιρείας. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στην Πάτρα γίνεται, πια, αποκλειστικά με λεωφορεία της Hellenic Train.

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Ξεκίνησαν, χθες το πρωί και αναμένεται να ολοκληρωθούν σήμερα, οι εργασίες του ΟΣΕ για αντικατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής στη συμβολή των οδών Νόρμαν και Ηρώων Πολυτεχνείου στην Πάτρα, με σκοπό την εξομάλυνση της γραμμής και του οδοστρώματος, ώστε να μην αποτελεί αιτία πρόκλησης ατυχημάτων για διερχόμενους πεζούς και ποδηλάτες.

Γίνεται επέμβαση, σε μήκος 30 μέτρων, όπου πραγματοποιείται πλήρης αποξήλωση του οδοστρώματος και των γραμμών καθώς επίσης ανακαίνιση με νέα και εγκιβωτισμός της με ινοπλισμένο σκυρόδεμα.

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Χρήστος Οικονόμου

Ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Πάτρας, Χρήστος Οικονόμου, εξήγησε στην «Πελοπόννησο» ότι στην ισόπεδη διάβαση της Νόρμαν, οι σιδηροτροχιές και οι στρωτήρες της γραμμής παρουσίαζαν αποσταθεροποίηση και τοπική αποκόλληση σε σχέση με το οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να υποστεί καθίζηση και φθορές, δυσχεραίνοντας την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ποδηλάτων, πεζών, άλλα και συρμών των τρένων. Με την ολοκλήρωση των εργασιών θα επέλθει η πλήρης και μόνιμη αποκατάσταση της ισόπεδης διάβασης και θα επιτευχθεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία συρμών και τροχοφόρων.

Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού γίνεται αποκλειστικά με λεωφορεία της Hellenic Train, όπως συμβαίνει εδώ και 10 ημέρες με τον νότιο κλάδο, αφού ο Προαστιακός έχει σταματήσει τα δρομολόγιά του μέχρι νεωτέρας.

Τοπικά στελέχη του σιδηρόδρομου εκφράζουν στην «Π» έντονες αμφιβολίες για σύντομη επανέναρξη του τρένου στον νότιο κλάδο (Πάτρα – Καμίνια – Κάτω Αχαΐα), την ώρα που η Hellenic Train τηρεί σιγή ιχθύος -κι όπως έχει αποκαλύψει η «Π»- αιτία φαίνεται να είναι μια φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δείχνει τεχνίτες της να επιδιορθώσουν βλάβη, σκαρφαλωμένοι στην οροφή συρμού, με μοναδικό μέσο προστασίας… ομπρέλα θαλάσσης!

Εσωτερικό έγγραφο της Hellenic Train (30/5) υπογεγραμμένο από τον προϊστάμενο του Μηχανοστασίου Πάτρας αναφέρει ότι «κατόπιν εντολής της κεντρικής Διοίκησης, στο εξής παύει κάθε εργασία σε ύψος και εάν από τη διακοπή των εργασιών περιορίζεται η διαθεσιμότητα συρμών, θα περιοριστεί ανάλογα (και θα διακοπεί) σταδιακά η κυκλοφορία των τρένων».

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ Η HELLENIC TRAIN

Στο μεταξύ, με ανακοίνωσή της χθες το βράδυ, η Hellenic Train, επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ της «Π» για τα αίτια της καθυστέρησης της επαναφοράς του τρένου στον νότιο κλάδο. Αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «εντός των προσεχών ημερών θα κατασκευαστεί ελαφρά κατασκευή που θα εξασφαλίσει ένα αποδεκτό περιβάλλον εργασίας του προσωπικού συντήρησης του Τροχαίου Υλικού».

Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στο αμαξοστάσιο του Αγίου Διονυσίου για την κατασκευή ενός σύγχρονου κτιρίου που θα εξασφαλίσει σε μακροχρόνια βάση την απρόσκοπτη συντήρηση του Τροχαίου Υλικού, ενώ εντός της εβδομάδας θα ολοκληρωθεί η καταγραφή των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της επιδομής με σκοπό των εντοπισμό της διαλειτουργικότητας της γραμμής και των τροχών των τρένων για την βελτιστοποίηση της απόδοσης του τροχαίου υλικού. Μέχρι την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών συντήρησης, η ΗΤ θα δρομολογεί λεωφορεία.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ: «ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΡΕΝΑ ΚΙ ΟΧΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ»

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Βασίλης Γκλαβάς

Ο εκπρόσωπος των «Φίλων του Σιδηροδρόμου Πάτρας», Βασίλης Γκλαβάς, σε χθεσινή του ανάρτηση αναφέρει ότι βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει το Ελληνικό Δημόσιο με τη Hellenic Train, η επιδότηση των 750 εκ. ευρώ που θα λάβει σε βάθος 15ετίας αφορά δρομολόγια που εκτελούνται με τρένα και όχι με λεωφορεία, αποδεικνύοντας πως φουντώνουν οι αντιδράσεις σε τοπικό επίπεδο.

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ: «ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ»

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Κ. Ζαφειρόπουλος

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών, Κώστας Ζαφειρόπουλος, σε παρέμβασή του, υπενθυμίζει πως ως Φορέας ήταν πάντα παρών και πρωτοπόρος στις διεκδικήσεις της πόλης για σιδηροδρομική σύνδεση με υπογειοποίηση στον αστικό ιστό και για τη λειτουργία του Προαστιακού, που εξυπηρετεί εκατοντάδες πολίτες.

«Η περιπέτειες στο πρόβλημα είναι γνωστές. Σ’ αυτές έρχεται να προστεθεί αυτή του Προαστιακού, που αντί να επεκτείνεται για να μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερους, συνεχώς συρρικνώνεται και υπολειτουργεί λόγω συνεχών βλαβών. Βιώνουμε μια απαράδεκτη κατάσταση ταλαιπωρίας και συνολικής υποβάθμισης. Απαιτούμε από την κατ’ όνομα ελληνική εταιρεία την άμεση ασφαλή επαναλειτουργία και επέκταση του Προαστιακού» σημειώνει.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΡΟΣ: «ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ»

Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Σάλος με το τρενάκι και την πρόκληση της Hellenic Train

Γιώργος Ρώρος

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, στον Δήμο Πατρέων, Γιώργος Ρώρος, παρανέβη στις αρνητικές εξλίξεις στον Προαστιακό, κατηγορωντας κάποιους «βολικούς» της πόλης, που περιμένουν να έρθει το τρένο, από Αθήνα και μάλιστα υπόγειο, την ώρα που το μικρό τρενάκι της Hellenic train σταμάτησε τη λειτουργία του.

«Καθρεφτάκια ήταν τα διαμάντια. Η αγανάκτηση των Πατρινών χτυπά κόκκινο εξαιτίας της απαξίωσης, με συνεχείς καθυστερήσεις και κατάργηση δρομολογίων. Λόγω της προεκλογικής περιόδου τοπικοί παράγοντες της ΝΔ μιλούσαν περί δήθεν διαγωνισμού, που θα συντηρούσε τη γραμμή και θα την έκανε λειτουργική. Δεν υπολόγιζαν τις δεύτερες εκλογές και μάλλον η υπόσχεση με τον εργολάβο ήταν ένα ακόμη παραμύθι. Εμειναν τα ιλουστρασιόν φυλλάδια υποψηφίων για εκατομμύρια δήθεν ευρώ που δαπανώνται και διορισμούς από παράγοντες των …δικών μας παιδιών» τονίζει ο κ. Ρώρος.

ΣΥΡΙΖΑ: «ΑΠΑΞΙΩΣΗ…»

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας, αναφορικά με τις εξελίξεις στο τρένο της Πάτρας, σχολίασε: «Ο κ. Μητσοτάκης ήλθε και απήλθε. Τον ενημερώνουμε για τα χάλια του Προαστιακού. Η γραμμή ολοκληρώθηκε το 2019 και δεν λειτούργησε ποτέ σωστά. Το υπουργείο δεν έχει προβλέψει από το 2022 και ο ΟΣΕ δεν έχει προσωπικό και δεν δίνει κονδύλια. Στη γραμμή Κιάτο – Αίγιο, αντί ηλεκτροκίνησης, τα έργα θα ολοκληρωθούν το 2026. Αγνωστο το πότε θα ξεκινήσουν έργα ανακαίνισης και επαναλειτουργίας στη γραμμή Πάτρα-Πύργος. Ψεύτικες υποσχέσεις και φανταστικά επιτεύγματα. Η απαξίωση θα συνεχιστεί με αδιαφορία και εξαπάτηση, αν γίνει πάλι κυβέρνηση. Στο χέρι μας να μην της το επιτρέψουμε».

 

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ