Προσωρινό τέρμα του τρένου στα Καμίνια – Διπλή πρόταση για επιτυχία του νότιου κλάδου

Η πρόταση, που όπως αναφέρει η κίνηση έχει στόχο την αύξηση της επιτυχίας του νότιου κλάδου, προβλέπει η προσωρινή τερματική στάση του τρένου να είναι τα Καμίνια έως ότου γίνει η ανάταξη της γραμμής και αυξηθεί η ταχύτητα του τρένου.

Προαστιακός

Μια νέα πρόταση για τη βελτίωση των δρομολογίων του Προαστιακού σιδηρόδρομου της Πάτρας κατέθεσε χθες στην Παγκόσμια Ημέρα Βιώσιμης Κινητικότητας, η Ενωση Πολιτών Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας.

Η πρόταση, που όπως αναφέρει η κίνηση έχει στόχο την αύξηση της επιτυχίας του νότιου κλάδου, προβλέπει η προσωρινή τερματική στάση του τρένου να είναι τα Καμίνια έως ότου γίνει η ανάταξη της γραμμής και αυξηθεί η ταχύτητα του τρένου.

Στον Νότιο κλάδο του Προαστιακού, το τελευταίο χρονικό διάστημα η κίνηση των επιβατών αυξάνεται σταθερά. Για να καλυφθούν λοιπόν καλύτερα οι ανάγκες μετακίνησης των επιβατών και λαμβάνοντας υπόψη την έναρξη του σχολικού και ακαδημαϊκού έτους, οι Φίλοι του Προαστιακού, προτείνουν αυτή την προσωρινή αλλαγή, καθώς στα Καμίνια ο χρόνος άφιξης είναι περίπου 25 λεπτά σε αντίθεση με τα 30-32 λεπτά μέχρι την Κάτω Αχαΐα και αυτό θα επιτρέπει στον Προαστιακό να εκτελεί το δρομολόγιο με χρονική ακρίβεια, χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα και στον βόρειο κλάδο.

Για να γίνει όμως αυτή η αλλαγή, οι Φίλοι του Προαστιακού τονίζουν πως είναι απαραίτητη η παρέμβαση της υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου, καθώς απαιτούνται προσαρμογές κανονιστικού περιεχομένου και συμβατικών προβλέψεων.

Η Ενωση αναφέρει ότι πρόσφατα είχε συνάντηση με τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων στην Αθήνα, παρουσία της προέδρου Ιωάννας Τσιαπαρίκου, του αντιπροέδρου Κωνσταντίνου Γεωργόπουλου και διευθυντών, όπου αναλύθηκε η λειτουργία του Προαστιακού και τα προβλήματά του.

Παράλληλα, οι Φίλοι του Προαστιακού τονίζουν ότι η πόλη χρειάζεται ένα επίγειο ελαφρύ μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ-τραίνο) στη χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής, με πυκνά δρομολόγια και πυκνές στάσεις με κλάδο, προς το Πανεπιστήμιο– Νοσοκομείο και πρώην ΑΤΕΙ, Βιομηχανική περιοχή και Αεροδρόμιο Αράξου με μια ολοκληρωμένη παρέμβαση με συνοδά έργα για την γραμμή και συνολικής ανάπλασης του παραλιακού μετώπου και αναβάθμισης του αστικού περιβάλλοντος.

Αυτό προϋποθέτει τη συνεργασία εμπλεκομένων φορέων, (Υπουργείο, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, Περιφέρεια, Δήμος, ΟΛΠΑ, Πανεπιστήμιο, ΤΕΕ κ.λπ.), ώστε η πόλη να μεγιστοποιήσει τα οφέλη από τη ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς.