Ναυάγιο στην Πύλο: Αμείλικτα και αναπάντητα ερωτήματα για το ναυάγιο

Νot guilty» (όχι ένοχοι) φώναζαν στην «Πελοπόννησο», όταν τους ρωτήσαμε τι έχουν να πουν για τη σύλληψή τους. Συγγενής ενός εξ αυτών λέει πως ο συγγενής του «δεν είναι διακινητής και ήθελε ν’ αλλάξει τη ζωή του. Δούλευε στην Αίγυπτο, στην άμμο, στον ήλιο, σε βαριά δουλειά, με μεγάλα μηχανήματα».

Ναυάγιο στην Πύλο: Αμείλικτα και αναπάντητα ερωτήματα για το ναυάγιο Αθώοι δήλωναν οι φερόμενοι ως διακινητές!

Τι απέμεινε από την τραγωδία της Πύλου μέρες μετά το μοιραίο συμβάν; Κάποιοι αριθμοί και… πολλά αναπάντητα ερωτηματικά!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΛΑΜΗΣ

568 νεκροί -αφού δεν εκτιμάται ότι θα βρεθεί, πλέον, κάποιος ζωντανός- μεταξύ αυτών τουλάχιστον 100 παιδιά!

3 εκατομμύρια δολάρια ο τζίρος του ταξιδιού.

104 διασωθέντες, εκ των οποίων οι περισσότεροι μεταφέρθηκαν χθες στο Κέντρο Φιλοξενίας Μαλακάσας.

9 συλληφθέντες, που δηλώνουν αθώοι! «Νot guilty» (όχι ένοχοι) φώναζαν στην «Πελοπόννησο», όταν τους ρωτήσαμε τι έχουν να πουν για τη σύλληψή τους. Συγγενής ενός εξ αυτών λέει πως ο συγγενής του «δεν είναι διακινητής και ήθελε ν’ αλλάξει τη ζωή του. Δούλευε στην Αίγυπτο, στην άμμο, στον ήλιο, σε βαριά δουλειά, με μεγάλα μηχανήματα».

Την ίδια ώρα αμείλικτα είναι τα ερωτήματα, που θέτουν ακτιβιστές, κόμματα και φορείς, τα οποία αυξάνονται μετά τις σοβαρές καταγγελίες… και από διασωθέντες.

Γιατί δεν υπήρξε επέμβαση σε ένα πλοίο που φανερά ήταν θέμα χρόνου να ανατραπεί και να οδηγήσει στον πάτο της θάλασσας εκατοντάδες ανθρώπους;

Γιατί αποδέχθηκαν οι Αρχές, ελληνικές και ευρωπαϊκές, την «άρνηση βοήθειας» όσων έκαναν κουμάντο στο πλοίο του θανάτου, όταν «κατακεραυνώνουν» τους διακινητές και (σωστά) αναδεικνύουν τις ευθύνες τους;

Γιατί δεν κινητοποιήθηκε το «Aigaion Pelagos», από τα πλέον σύγχρονα ναυαγοσωστικά σκάφη στην Ευρώπη, που βρισκόταν στο λιμάνι Γυθείου;

Γιατί δεν έγιναν όσα προστάζει η «κοινή λογική», να σωθούν άνθρωποι που κινδύνευαν και, μάλιστα, σε ένα από τα πιο βαθιά σημεία στη Μεσόγειο;

Αυτά που προκύπτουν είναι ότι οι μετανάστες ήθελαν να σωθούν, όπως άλλωστε φαίνεται και από τις συγκλονιστικές φωτογραφίες του υπερφορτωμένου πλοίου, όπου κουνούσαν τα χέρια τους, κι όχι να επαναπροωθηθούν εκεί από όπου έδωσαν ό,τι είχαν και δεν είχαν για να ξεφύγουν κι έτσι συνέχισαν, μέχρι τέλους, να επικοινωνούν με το Alarm Phone, όπως φαίνεται από διαλόγους.

Οπως, χθες, έγραψε η «Π», το Ναυτικό Δίκαιο για τα διεθνή ύδατα έχει ξεκάθαρη διάταξη στο άρθρο 8. Το Λιμενικό δεν μπορεί να παρέμβει σε πλοίο υπό αλλοδαπή σημαία, εκτός κι αν ζητηθεί βοήθεια.

Σχετικά με το σχοινί που «πέταξε» το Λιμενικό στο Αλιευτικό, αυτό συνέβη 3 ώρες πριν τη βύθισή του και άρα καμία σχέση δεν έχει με τα σενάρια πως το σκάφος του ΛΣ «συνέβαλε» στο ναυάγιο.

Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Καλαμάτα, Κώστας Μαργέλης, ζητά αυτεπάγγελτη Προκαταρκτική Εξέταση για τέλεση κακουργημάτων, τονίζοντας ότι «το έγκλημα δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητο», κάνοντας αναφορά στην «τέλεση αδικημάτων, κακουργηματικής, ιδίως της ανθρωποκτονίας με παράλειψη κατά συρροή, όπου προκύπτουν τεράστιες ποινικές ευθύνες των ελληνικών Λιμενικών Αρχών και λοιπών παραγόντων».

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ