RGC 2022 – Κικίλιας: Έρχεται καμπάνια για το Greekend για Πάτρα και Ηράκλειο
Στο χάρτη των προορισμών για το σαββατοκύριακο θέλει να βάλει την Πάτρα και το Ηράκλειο το Υπουργείο Τουρισμού και ετοιμάζει νέα καμπάνια όπως είπε από το βήμα του RGC2022
Στο συνέδριο της «Π» βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας και μίλησε για τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, στην οποία βασίζεται το 25% του Ελληνικού ΑΕΠ.
Μάλιστα, ο κ. Κικίλιας έδωσε και την είδηση πως «μετά την πετυχημένη μας καμπάνια για το greekend που αφορούσε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ετοιμάζουμε καμπάνια για την Πάτρα και το Ηράκλειο. Είναι σημαντικό για να πετύχουμε προσέλκυση τουρισμού, να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες για διασκέδαση, τα ξενοδοχεία, την ακτογραμμή μέχρι την Ηλεία. Μαζί με την Περιφέρεια και το Δήμο θα χρησιμοποιήσουμε μοντέρνα εργαλεία για να προμοτάρουμε και να ενισχύσουμε το προϊόν. Για παράδειγμα θέλουμε να προβάλουμε τα εξαιρετικά κρασιά της περιοχής στο εξωτερικό για να ενισχύσουμε τον θεματικό τουρισμό».
Επιπλέον, ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε πως στοίχημα αποτελεί η επέκταση της τουριστικής περιόδου ώστε να «κερδίζουν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι και εκτός σεζόν. Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πρότζεκτ για επιχειρηματίες και εργαζομένους. Θα το οργανώσουμε το επόμενο διάστημα και πρέπει να φωτίσουμε την πολιτιστική διαδρομή προς την Ολυμπία».
Στόχος για τον κ. Κικίλια είναι να γίνει εκμετάλλευση των οδικών αξόνων της περιοχής και περισσότεροι οδικοί επισκέπτες να έρθουν στη Δυτική Ελλάδα για να ανακαλύψουν τις ομορφιές της περιοχής, τον ορεινό τουρισμό, τη γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα.
Ο κ. Κικίλιας έκλεισε λέγοντας για το «ταμείο» του τουρισμού την χρονιά που διανύουμε: «Τι θα γίνει με τα έσοδα του 2022, θα το πούμε στο τέλος της χρονιάς, αλλά είναι πολύ ενθαρρυντικά τα στοιχεία μέχρι τώρα».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News