Σε πλήρη λειτουργία η ενιαία ΔΟΥ Πατρών

Η απόφαση για μια ΔΟΥ Πατρών, είχε ληφθεί εδώ και τρία χρόνια από την ΑΑΔΕ, ωστόσο καθυστέρησε να υλοποιηθεί.

λειτουργία

Σε λειτουργία βρίσκεται από την Τρίτη και εξυπηρετεί το κοινό, η ενιαία ΔΟΥ Πατρών που προέκυψε από τη συγχώνευση των εφοριών της Πάτρας (Α’ Πατρών και Γ’ Πατρών) σε μία. Η απόφαση είχε ληφθεί εδώ και τρία χρόνια από την ΑΑΔΕ, ωστόσο καθυστέρησε να υλοποιηθεί.

Η πρώτη ημέρα λειτουργίας της νέας υπηρεσίας εξελίχθηκε ομαλά, με αρκετούς φορολογούμενους που είχαν ενημερωθεί να προσέρχονται στα γραφεία του κτιρίου της ΝΕΟ Πατρών- Αθηνών αρ.15 για να εξυπηρετηθούν.

Φυσικά, υπήρξαν και τεχνικά και οργανωτικά προβλήματα που ήταν αναμενόμενα και αντιμετωπίζονται σταδιακά, τόνισε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο υπηρεσιακός αναπληρωτής προϊστάμενος Αθανάσιος Παυλόπουλος.

Η νέα υπηρεσία διαθέτει μια Υποδιεύθυνση, τρία Τμήματα Ελέγχου, ένα Τμήμα Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης στο οποίο θα ανήκει και το Γραφείο Ληξιπρόθεσμων Οφειλών, ένα Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους, ένα Τμήμα Εσόδων, ένα Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης και Γραφείο Διαχείρισης.

Η νέα ΔΟΥ εξυπηρετεί 250.000 φορολογούμενους, επιχειρήσεις και οργανισμούς, καλύπτοντας τα τέσσερα διαμερίσματα της Πάτρας, όλους τους πρώην καποδιστριακούς δήμους της περιοχής, τους Δήμους Ερυμάνθου και Δυτικής Αχαΐας καθώς και τις επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ Πατρών.