Στο φουλ οι εργασίες στην Πατρών – Πύργου – Σε πλήρη ανάπτυξη τα εργοτάξια και στο Μιντιλόγλι ΦΩΤΟ

Εντονη κινητικότητα οχημάτων και προσωπικού στο εργοτάξιο του Μιντιλογλίου, δίπλα από τον υφιστάμενο δρόμο

Στο φουλ οι εργασίες στην Πατρών - Πύργου - Σε πλήρη ανάπτυξη τα εργοτάξια και στο Μιντιλόγλι ΦΩΤΟ

Σε εντατικούς ρυθμούς υλοποίησης έχει μπει πλέον η κατασκευή του νέου οδικού άξονα Πατρών–Πύργου, με τα τρία εργοτάξια να βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη και το ποσοστό υλοποίησης να ξεπερνά το 30% κατά μέσο όρο.

Ο φακός της «Π» βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο τμήμα Μιντιλόγλι–Κάτω Αχαΐα, όπου οι εργασίες έχουν αναπτυχθεί παραπλεύρως της υφιστάμενης διαδρομής, με τα μηχανήματα έργου να διανοίγουν τη νέα χάραξη του δρόμου.

Οι εργασίες έχουν εξαπλωθεί από το τέλος της Μεγάλης Περιμετρικής στο Μιντιλόγι και επεκτείνονται μέχρι το ύψος των Βραχνεΐκων, παράλληλα με τον υφιστάμενο δρόμο, όπως έγινε και με την κατασκευή της Ολυμπίας Οδού από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα.

Υπενθυμίζεται ότι προ δέκα ημερών, την εξέλιξη των εργασιών επιθεώρησε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε τη θετική του έκπληξη από την πρόοδο του έργου, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη από ό,τι ανέμενε αρχικά.

Προχθές στη Βουλή, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Ανδρέα Παναγιωτόπουλου, τονίζοντας ότι ο νέος οδικός άξονας Πάτρα–Πύργος θα είναι έτοιμος κατά 80% στο τέλος του 2024, με την ολοκλήρωση του έργου να επιτυγχάνεται μέσα στο 2025, πιθανότατα κοντά στο πρώτο μισό του έτους.

Αναφερόμενος στα έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο δρόμο, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι, την πενταετία 2016–2020 σημειώθηκαν 53 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα. Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο προχώρησε στη σύνταξη μελετών και εκτέλεση έργων βελτίωσης και αναβάθμισης της Οδικής Ασφάλειας στην Εθνική Οδό, κυρίως έως ότου ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου «Πάτρα–Πύργος».

Το έργο βρίσκεται πλέον στη χρονική διάρκεια της υποχρεωτικής συντήρησης (15 μήνες) των εργασιών που εκτελέστηκαν από τη συγκεκριμένη εργολαβία με την αρμοδιότητα να υπάγεται στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Αποτέλεσμα των επεμβάσεων ήταν τα θανατηφόρα ατυχήματα να περιορισθούν σημαντικά, υπερβαίνοντας κατά πολύ τον στόχο του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας, που είναι η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έως 50% μέχρι το 2030.

Ετσι, για το 2022, έτος υλοποίησης εργασιών με ταυτόχρονη χρήση της οδού, καταγράφηκαν δύο θανατηφόρα. Το 2023 καταγράφηκε ένα θανατηφόρο και το έτος 2024 καταγράφηκε αυτό που συνέβη πρόσφατα.

Είναι σαφές ότι ο στόχος του υπουργείου να περιορίσει τα εκτεταμένα τροχαία ατυχήματα, και δη τα θανατηφόρα, επετεύχθη σε σημαντικό βαθμό, είπε ο κ. Σταϊκούρας.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ