Τέμπη: «Δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά» – Ερωτηματικά προκαλεί συνάδελφος του μηχανοδηγού του μοιραίου Intercity
Αποκαλυπτικός ο συνάδελφος του μηχανοδηγού του μοιραίου Intercity.
Αίσθηση και πολλά ερωτηματικά προκαλούν όσα μαρτυρά συνάδελφος του άτυχου μηχανοδηγού του Intercity,καθώς κάνει λόγο για… μονταρισμένες συνομιλίες μεταξύ του μηχανοδηγού και του σταθμάρχη.
Συγκεκριμένα, ο ο Χρήστος Ζαραϊδώνης, συνάδελφος του νεκρού μηχανοδηγού του Intercity που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, έκανε λόγο για επεξεργασμένες συνομιλίες μεταξύ μηχανοδηγού και σταθμάρχη. Μάλιστα, ήταν και ο τελευταίος άνθρωπος που τον είδε.
Όπως υπογράμμισε ότι δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά τα οποία θα ρίξουν και φως στο τι πραγματικά έγινα τα τελευταία λεπτά πριν την σύγκρουση. Ο ίδιος πάντως, μίλησε για τον συνάδελφό του κάνοντας λόγο για «έναν έμπειρο μηχανοδηγό».
«Αδιανόητη η μετωπική»
«Ο κάθε μηχανοδηγός θα μπορούσε να είναι στην θέση του, αυτά τα δρομολόγια τα κάνουμε συχνά», είπε μιλώντας στον ALPHA και πρόσθεσε: «Δεν πιστέψαμε στην αρχή ότι υπήρχε μετωπική, αυτό για εμάς ήταν κάτι το αδιανόητο. Μπορούσαμε να φανταστούμε μηχανική βλάβη, ο,τιδήποτε άλλο εκτός από μετωπική».
Ερωτηθείς εάν ανησύχησαν οι δικοί του άνθρωποι ότι μπορεί να οδηγούσε ο ίδιος το επιβατικό τρένο εκείνη τη νύχτα, είπε πως «εκείνο το βράδυ ο μεσαίος γιος μου χάζευε στο facebook, του το έβγαλε σαν ενημέρωση. Ήξερε ότι ανέβαινα στη Θεσσαλονίκη, ξύπνησε όλη την οικογένεια αγχωμένος και στεναχωρημένος, νόμιζε πως είχα πάθει κάτι. Μετά μιλήσαμε στο τηλέφωνο και όλα καλά».
«Για εμάς τους μηχανοδηγούς, αυτό που έγινε είναι αδιανόητο, σε διπλή γραμμή να γίνει μετωπική. Είναι αδιανόητο, δεν έχει περάσει ποτέ από το μυαλό μας», επανέλαβε στη συνέχεια.
Απαντώντας σε ερώτημα εάν θα μπορούσε να έχει κάνει κάτι ο μηχανοδηγός ώστε να αποφευχθεί η τραγωδία, μίλησε με θερμά λόγια για τον συνάδελφό του και υπογράμμισε ότι δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά.
«Μιλάμε για έναν πάρα πολύ έμπειρο μηχανοδηγό, με πάνω από 35-37 χρόνια στο τιμόνι. Από εκεί και πέρα, εάν δεν ακούσουμε όλο το ηχητικό, να δούμε τι έγινε μετά την αναχώρησή του από την Λάρισα δεν μπορούμε να πούμε τίποτα με βεβαιότητα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι εικασίες.
Ο Κουτσούμπας ήταν ένας πολύ έμπειρος μηχανοδηγός, έκανε τα συγκεκριμένα δρομολόγια αρκετές φορές μέσα στον μήνα, δούλευε στη Θεσσαλονίκη αρκετό καιρό, ήξερε όλη την γραμμή. Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι αγνόησε κάτι. Όλα αυτά θα βγουν, όταν ακούσουμε όλες τις συνομιλίες από την αναχώρησή του από την Λάρισα, γιατί οι μισές συνομιλίες που βγήκαν κάποιες ώρες μετά το ατύχημα φάνηκαν ξεκάθαρα ότι ήταν κομμένες και ραμμένες. Ήταν προϊόν μοντάζ».
«Παρόλο που αυτό που ζούμε είναι μία τραγωδία, οι μηχανοδηγοί από την πρώτη στιγμή θέλουμε να ξανανοίξει ο σιδηρόδρομος, αλλά αυτό να γίνει έτσι όπως πρέπει, με όλα τα συστήματα ασφαλείας να λειτουργούν, έτσι ώστε και όλοι οι συνάδελφοι και οι επιβάτες να νιώθουν μία ασφάλεια», κατέληξε ο μηχανοδηγός Χρήστος Ζαραϊδώνης.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News