Τέμπη: Νέα ηχητικά ντοκουμέντα από τις συνομιλίες σταθμάρχη και μηχανοδηγού – «Τι να κάνει το 62;»

Στη δημοσιότητα δόθηκαν τέσσερα νέα ηχητικά ντοκουμέντα στα οποία αποκαλύπτονται οι μοιραίοι χειρισμοί του σταθμάρχη της Λάρισας λίγο πριν σημειωθεί η τραγωδία στα Τέμπη.

Τέμπη: Νέα ηχητικά ντοκουμέντα από τις συνομιλίες σταθμάρχη και μηχανοδηγού - «Τι να κάνει το 62;»

Όσο η χώρα πενθεί τους  57 νεκρούς της από την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη, τα ερωτηματικά πολλαπλασιάζονται για τις συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε το δυστύχημα και τις πραγματικές αιτίες που το προκάλεσαν, ενώ όλο και πιο πολλά στοιχεία έρχονται στο φως και σοκάρουν.

Στη δημοσιότητα δόθηκαν τέσσερα νέα ηχητικά ντοκουμέντα στα οποία αποκαλύπτονται οι μοιραίοι χειρισμοί του σταθμάρχη της Λάρισας λίγο πριν σημειωθεί η τραγωδία στα Τέμπη.

Στην πρώτη συνομιλία που παρουσιάζει το protothema.gr, ο μηχανοδηγός του Intercity 62 συνεννοείται με μέλος του πληρώματος του τρένου, ώστε να κλείσουν οι πόρτες και να είναι όλα έτοιμα για την αναχώρηση από τον σταθμό της Λάρισας.

Στη δεύτερη συνομιλία, ο σταθμάρχης δίνει την εντολή στον κλειδούχο να μην γυρίσει το κλειδί ώστε να «κλειδώσει» στην ευθεία της ανόδου η Intercity 62 , προκειμένου να περάσει το τοπικό τρένο – το 1564, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει. Το τοπικό τρένο έφτασε στη Λάρισα από την γραμμή της καθόδου.

Στην τρίτη συνομιλία, ο σταθμάρχης δίνει εντολή στο τοπικό τρένο, που έχει ήδη κάνει τη μανούβρα και έχει μπει στην ευθεία της ανόδου προς Νέους Πόρους – τον επόμενο σταθμό – να αναχωρήσει. Ωστόσο δεν δίνει εντολή να γυρίσει το κλειδί της διαγωνίου.

Στην τελευταία συνομιλία, ο σταθμάρχης δίνει πανομοιότυπη εντολή και στο Intercity 62 – να κατευθυνθεί δηλαδή προς Νέους Πόρους από την γραμμή της ανόδου. Τότε, ακούγεται ο μηχανοδηγός του τοπικού τρένου να ρωτά: «Τι να κάνει το 62;» – πιθανότατα επειδή το Ιntercity μπορούσε να αναπτύξει πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, ως 160 χιλιομέτρων την ώρα και η απόσταση μεταξύ των δύο τρένων ήταν μικρή. Δεν είναι ακόμα γνωστό τι απάντησε ο σταθμάρχης, αλλά εκ του – τραγικού – αποτελέσματος είναι σαφές ότι ούτε και τότε συνειδητοποίησε ότι δεν είχε δώσει εντολή να γυρίσει το κλειδί για την επιβατική αμαξοστοιχία, που βρέθηκε μέσω της διαγωνίου στην αντίθετη γραμμή , σε πορεία σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ