Τέμπη: Ο επιθεωρητής Λάρισας πήρε αναρρωτική την ώρα που οι διασώστες μάζευαν πτώματα

Μετά την σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι ο επιθεωρητής Λάρισας έχει τεθεί σε αργία μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του σταθμάρχη.

Τέμπη

Εντύπωση προκαλεί η πληροφορία ότι λίγες ώρες μετά την σύγκρουση των τρένων που σημειώθηκε το βράδυ της περασμένης Τρίτης (08.02.2023) στα Τέμπη, ο επιθεωρητής, οποίος ελέγχεται για την επιλογή του σταθμάρχη στη Λάρισα, έσπευσε να πάρει… αναρρωτική άδεια για έναν μήνα!

Μετά την σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι ο επιθεωρητής Λάρισας έχει τεθεί σε αργία μέχρι τη διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του σταθμάρχη. Πληροφορίες του ΣΚΑΪ αναφέρουν ότι ο επιθεωρητής Λάρισας την επόμενη της σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών πήρε αναρρωτική ενός μήνα, μια κίνηση που προκαλεί πολλά ερωτήματα. Ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι είχε ήδη γίνει γνωστό το μέγεθος της τραγωδίας…

Ο επιθεωρητής Λάρισας μένει στον Βόλο, αλλά έχει φύγει από την Βόλο. Μέλος της οικογένειας του είπε στον ΣΚΑΪ πως δεν βρίσκεται στην πόλη και ότι έχει αποχωρήσει λόγω κάποιων προσωπικών προβλημάτων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, λίγες ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα ο συγκεκριμένος επιθεωρητής που είναι υπεύθυνος για τη λειτουργεία όλων των ελληνικών σιδηροδρόμων από τον σταθμό της Λάρισας μέχρι και τον σταθμό του Αιγινίου Πιερίας ζήτησε και πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα. Και έτσι εξαφανίστηκε από τα γραφεία και δεν έδωσε το παρών ούτε την επόμενη μέρα στα γραφεία του Οργανισμού και της εταιρείας του ΟΣΕ.

Στελέχη του ΟΣΕ αναφέρουν ότι από την διοίκηση του Οργανισμού μέχρι και αυτή την ώρα έχει θεωρηθεί πως ο συγκεκριμένος επιθεωρητής δεν θα έπρεπε να έχει τοποθετήσει τον εν λόγω σταθμάρχη στη Λάρισα, επειδή είχε λίγες μέρες στην δουλεία. Αυτό το οποίο βαραίνει τον συγκεκριμένο επιθεωρητή, και για αυτό με επείγουσα οδηγία τέθηκε σε αργία, είναι ότι δεν θα έπρεπε να είχε τοποθετήσει μόνο του τον σταθμάρχη σε βάρδια.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το πλαίσιο που ισχύει αυτή τη στιγμή στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετείται σταθμάρχης σε σταθμό ανεξαρτήτως της εμπειρίας του, αρκεί να έχει την απαραίτητη πιστοποίηση. Πριν από μερικά χρόνια για να μπορεί να τοποθετηθεί κάποιος σε ανάλογη θέση, θα έπρεπε να έχει εκπαιδευτεί για επτά με οκτώ χρόνια. Πλέον όπως -δυστυχώς- φάνηκε από το τραγωδία στα Τέμπη χρειάζονταν μόνο κάποιες μέρες… Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, μόνο κάποιες εβδομάδες.