Τρένο Πάτρα – Κ. Αχαΐα: Η γραμμή… «παρακμή» και οι διαδόσεις
Τι συμβαίνει κάθε λίγο και λιγάκι στη γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα, είτε με το προσωπικό είτε από τεχνικής άποψης;
Σε μία περίοδο, που η επιβατική κίνηση καταγράφεται αυξημένη στη γραμμή του Προαστιακού Πάτρα – Καμίνια – Κάτω Αχαΐα και σύμφωνα με την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) η αύξηση εισιτηρίων συγκριτικά με το περσινό καλοκαίρι, ημερησίως, κυμαίνεται μεταξύ 600 και 750 επιβατών φτάνοντας ενίοτε και τους 1.000, «αόρατοι» λόγοι, τείνουν να καταστήσουν το εν λόγω δρομολόγιο προβληματικό, σε βαθμό καταστροφικό για τις περιοχές (και τουριστικές) που διασχίζει και εξυπηρετεί.
Οπως συνέβη στα τέλη Ιουλίου, έτσι και χθες ανακοινώθηκε η εκ νέου διακοπή του συρμού και η κάλυψη του επιβατικού κοινού με λεωφορεία. Στα απανωτά, δικαιολογημένα, ερωτήματα του κοινού, αλλά και της εφημερίδας «Πελοπόννησος», ουδείς (τόσο τοπικά όσο και κεντρικά) από τη διαχειρίστρια Ιταλική εταιρεία έδωσε σαφή απάντηση.
Ετσι, οι φήμες, οι διαδόσεις και οι διάχυτες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν έδιναν κάθε λογής απάντηση στο ζητούμενο: Τι συμβαίνει κάθε λίγο και λιγάκι στη γραμμή, είτε με το προσωπικό είτε από τεχνικής άποψης;
Η «Π» κατέγραψε τις παρακάτω αιτίες του κακού, που συνθέτουν ένα «παζλ» αλλόκοτο:
1) Εχει «σκευρώσει», από τις υψηλές θερμοκρασίες, όλη η σιδηροδριομική γραμμή, μέχρι Κάτω Αχαϊα και περιμένουν να «δροσίσει ο καιρός για να ισιώσει», για να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια! Η πηγή πληροφόρησης αποδίδεται σε σιδηροδρομικούς κύκλους. Στις αρχές της εβδομάδας, πάντως, που είχαν διακοπεί πάλι τα δρομολόγια, η στρέβλωση επισκευάστηκε.
2) Προσωπικό, το οποίο ήταν να βγει από καραντίνα κορονοϊού, και αυτό δεν έγινε, λόγω θετικότητας.
3) Προσωρινά, τεχνικοί περιορισμοί, δεν επιτρέπουν αύξηση της ταχύτητας των συρμών στη γραμμή, που καθιστά ασύμφορη χρονικά τη μετάβαση με τρένο. Ο ΟΣΕ είχε εξετάσει, παλαιότερα, τη λύση εργολαβίας για ανάταξη της γραμμής, αλλά ακόμα δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη.
4) Βλάβες στους συρμούς, που όμως η αποκατάστασή τους καθίσταται προβληματική ή απαγορευτική λόγω έλλειψης ανταλλακτικών!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ: «ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΟΡΟΪΔΙΑ»
Είναι ενδεικτικό το σχόλιο του Βασίλη Γκλαβά (μέλος Ομάδας «Φίλοι του Προαστιακού Σιδηρόδρομου») για την εν λόγω γραμμή: «Αυτό δεν είναι συγκοινωνία, αλλά κοροϊδία», εξηγώντας στην «Π» πως, η γραμμή Πάτρα -Κάτω Αχαΐα υποτίθεται πως δημιουργήθηκε για να προσελκύσει τους πολίτες της περιοχής και κυρίως τους χρήστες αυτοκινήτων από Αχαγιά. «Τα δεδομένα δεν είναι θετικά και μάλλον δεν πρόκειται να βελτιωθούν ούτε στο μέλλον» είπε σκωπτικά.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News