Τρένο Προαστιακού: Έκθετοι οι Ιταλοί στο πατρινό επιβατικό κοινό

Οι τροχοί του τρένου επισκευάστηκαν, αλλά η εταιρεία επιμένει να μη δίνει καμία πληροφόρηση για το πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια του νότιου κλάδου.

τρένο

«Πύρ και μανία» είναι οι χρήστες του Νότιου Κλάδου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Πάτρας, με τη συμπεριφορά της Hellenic Train που επιμένει «να μη δίνει λογαριασμό» σε κανέναν!

Το τρένο, που εξυπηρετεί τα δρομολόγια, από τον Αγιο Ανδρέα προς τα Καμίνια και την Κάτω Αχαΐα και πάλι πίσω, έχει τεθεί εκτός λειτουργίας από το περασμένο Σάββατο, όταν υπέστη βλάβη στους τροχούς λόγω φθοράς και ακινητοποιήθηκε.

Η εταιρεία έχει εξαφανιστεί, μετά από την ανακοίνωση περί αναστολής όλων των δρομολογίων μέχρι νεωτέρας (!) και δεν λέει…πότε θα ξεκινήσουν πάλι.

Οπως πληροφορείται η «Πελοπόννησος» από έγκυρες πηγές, ο συρμός του ΟΣΕ είναι έτοιμος να ξαναμπεί στις ράγες του Νότιου Κλάδου, μετά από 6 ημέρες, αφού οι τροχοί του μεταφέρθηκαν στην Καλαμάτα, επισκευάστηκαν και επεστράφησαν στην Πάτρα, ήδη από την Τετάρτη όπου και τοποθετήθηκαν πάλι στο τρένο. Ωστόσο, χθες, για πέμπτη συνεχόμενη ημέρα, ο Νότιος Κλάδος εξυπηρετείτο μόνο με λεωφορείο (!), με τη Hellenic Train να κωφεύει στα αιτήματα των χρηστών και να μην δίνει εξηγήσεις.

Παράγοντες ανέφεραν στην «Π», πως παρακολουθώντας τις τοπικές εξελίξεις, το τρένο θα μπορούσε να μπει ξανά στις ράγες, από χθες και δεν έχουν κάποια προφανή εξήγηση γιατί αυτό δεν είχε ακόμα συμβεί.

Τα ίδια στελέχη τόνισαν στην «Π» ότι η παρατεταμένη διακοπή των δρομολογίων του Νότιου Κλάδου δεν οφείλεται στην εντολή της Κεντρικής Διοίκησης της Hellenic Train για παύση κάθε εργασίας σε ύψος (οροφές συρμών κ.λπ.) στο Μηχανοστάσιο Πάτρας, ακόμα κι αν περιορίζεται η διαθεσιμότητα των συρμών, με αφορμή την ανάρτηση φωτογραφίας στο διαδίκτυο, που έδειχνε εργαζόμενους να επισκευάζουν αυτοκινητάμαξα κάτω από τον ήλιο.

Οπως επίσης πληροφορείται η «Π», η εργασία αυτή αφορούσε σε καθαρισμό των φίλτρων αέρα του τρένου και είναι μια συνήθης διαδικασία, με τους συνδικαλιστές να θεωρούν υπερβολική την έκταση που πήρε το θέμα. Σε κάθε περίπτωση, υπήρξε η διαβεβαίωση από την εταιρεία ότι μέχρι τα τέλη του μήνα, εργολάβος θα έχει διαμορφώσει σκέπαστρο για να γίνονται αυτές οι εργασίες, χωρίς το προσωπικό να εκτίθεται εν μέσω θέρους στον ήλιο και σε υψηλές θερμοκρασίες.

«ΜΠΑΛΑΚΙ» Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΕ

Από τον ΟΣΕ διέψευσαν κατηγορηματικά στην «Π» την εξήγηση ότι η φθορά των τροχών του τρένου προκλήθηκε από τη γραμμή του νότιου κλάδου. Τεχνικοί της Hellenic Train ανέφεραν ότι, επειδή δεν γίνεται λίπανση της γραμμής, καταστρέφονται οι τροχοί των τρένων. «Προσπαθούν να τα φορτώσουν στη γραμμή για προφανείς λόγους» αντέτεινε στέλεχος του ΟΣΕ, που επισήμανε ότι είναι γνωστό σε όλους ότι τα τρένα, που έχουν αγοραστεί εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, δεν ταίριαζαν στη μετρική γραμμή της Πάτρας γι’ αυτό προκαλούνται φθορές. Δηλαδή, είναι θέμα τεχνικών προδιαγραφών.