Τζόνι Ντεπ: 7λεπτο χειροκρότημα στην πρεμιέρα της ταινίας του στις Κάννες

Το 76ο Φεστιβάλ Καννών σήκωσε αυλαία με τη γαλλόφωνη ταινία της Μαϊγουέν «Jeanne Du Barry» του Τζόνι Ντεπ.

τζόνι-ντεπ-κάννες

Ένα χειροκρότημα διαρκείς απόλαυσε ο Τζόνι Ντεπ στην πρεμιέρα της νέας του ταινίας, «Jeanne Du Barry» στο 76ο Φεστιβάλ Καννών.

Το 76ο Φεστιβάλ Καννών σήκωσε αυλαία με τη γαλλόφωνη ταινία της Μαϊγουέν «Jeanne Du Barry» και το κοινό επιφύλαξε θερμή υποδοχή στον πρωταγωνιστή Τζόνι Ντεπ, ο οποίος υποδύεται τον βασιλιά Λουδοβίκο XV, με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα διάρκειας επτά λεπτών μετά την προβολή.

Εκτοπισμένος από τα αμερικανικά πλατό από την εποχή της δίκης του με την πρώην σύζυγό του, Άμπερ Χερντ, που τον κατηγορούσε για ενδοοικογενειακή βία, ο 59χρονος ηθοποιός έφτασε στο Φεστιβάλ ακριβώς στις 7 μ.μ. (Τρίτη 16 Μαΐου), ντυμένος με ένα μαύρο κοστούμι και σκούρα γυαλιά ηλίου και συνομίλησε με τους θαυμαστές του που τον περίμεναν στο Palais des Festivals κρατώντας φωτογραφίες του και φωνάζοντας το όνομά του. Εκείνος ανταποκρίθηκε παραμένοντας κοντά τους για πέντε ολόκληρα λεπτά προτού φτάσει στο κόκκινο χαλί.

Ωστόσο η εμφάνιση του Ντεπ στις Κάννες -που σηματοδοτεί την επιστροφή του στο κόκκινο χαλί μετά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ρώμης το 2021- έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Όταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής του, ο Τιερί Φρεμό ρωτήθηκε στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε μία ημέρα πριν από την τελετή έναρξης, γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ταινία για την πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ, απάντησε ότι τον ενδιαφέρει ο Ντεπ «ως ηθοποιός», ότι κανείς δεν του απαγόρευσε να γυρίζει ταινίες και ότι η αφοσίωσή του στον κινηματογράφο είναι «εκπληκτική». «Δεν έχω παρά μόνο έναν οδηγό στη ζωή μου, την ελευθερία να σκέφτομαι, να μιλώ, να πράττω εντός του πλαισίου του νόμου», απάντησε. «Αν είχε απαγορευτεί στον Τζόνι Ντεπ να παίξει σε μια ταινία ή αν είχε απαγορευτεί η ταινία, δεν θα ήμασταν εδώ να μιλάμε γι′ αυτή», είπε.

Τζόνι Ντεπ: Δυναμικός και… γοητευτικός στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Καννών – ΦΩΤΟ

Παράλληλα, δήλωσε ότι δεν παρακολούθησε το «δικαστικό δράμα» μεταξύ του Ντεπ και της πρώην συζύγου του που αλληλοκατηγορούνταν για ενδοοικογενειακή βία και δυσφήμηση. Ο Ντεπ κέρδισε τελικά στη δίκη για δυσφήμηση στις ΗΠΑ (όχι όμως και στη Βρετανία) αλλά η Χερντ αναγκάστηκε να υποστεί έναν χείμαρρο μισογυνικών επιθέσεων.

Σε ερώτηση του Γαλλικού Πρακτορείου γιατί συνεργάστηκε με τον Ντεπ, η Γαλλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτις Μαϊγουέν, η οποία επίσης συμπρωταγωνιστεί στην ταινία, εξήγησε ότι τα γυρίσματα έγιναν πέρυσι το καλοκαίρι, καθώς τελείωνε η δεύτερη δίκη. «Είχα αρκετές ανησυχίες, αναρωτιόμουν τι θα γίνει με την εικόνα του», είπε. Η επιστροφή του Ντεπ στην Κρουαζέτ θεωρείται από ορισμένους ως μια μορφή «αποκατάστασης», που εξοργίζει τις οργανώσεις οι οποίες δίνουν αγώνα για την ισότητα των φύλων.

«Πώς να καταλάβουμε την απόφαση (…) του Φεστιβάλ να επιλέξει ακριβώς αυτήν την ταινία για την πρώτη ημέρα του; Μας παγώνει η αίσθηση ατιμωρησίας που απορρέει από αυτό», κατήγγειλαν πολλές συλλογικότητες, όπως οι 50/50, Lab Femmes de cinema και 1.000 visages.

Άνδρες και γυναίκες ηθοποιοί, μεταξύ των οποίων οι Ζουλί Γκαγιέτ και Λορ Καλαμί, πήραν επίσης τον λόγο και με ένα άρθρο τους στην εφημερίδα Liberation κατήγγειλαν το Φεστιβάλ των Καννών το οποίο «ξεδιπλώνει το κόκκινο χαλί σε άνδρες και γυναίκες κακοποιητές» -μια αναφορά στον Τζόνι Ντεπ αλλά και τη Μαϊγουέν, η οποία πρόσφατα φέρεται να επιτέθηκε στον ιδρυτή του Mediapart, Εντουί Πλενέλ, μέσα σε εστιατόριο.

Πηγή: huffingtonpost.gr