WRC: Ο Οζιέ κατέκτησε το Σαφάρι

01 ogier jaanus ree red bull content pool

Σε έναν αγώνα όπου ο «πέλεκυς» τουσκληρού αφρικανικού εδάφους έπεσε βαρύς για την πλειοψηφία των εργοστασιακών οδηγών, ο Οζιέ αντιμετώπισε με πρωτοφανή μαεστρία τις συνθήκες και τα προβλήματα με την ανάρτηση του Yaris WRC της πρώτης ημέρας και ανελίχθηκε στην κορυφή της τελικής κατάταξης, καθώς η πλειοψηφία των αντιπάλων του εγκατέλειπαν. Με την εγκατάλειψη του του Ντάνι Σόρδο, του Οττ Τάνακ και τελικά του Τιερί Νεβίλ με τα τρία Hyundai i20 WRC, καθώς και του πλησιέστερου αντιπάλου του Οζιέ για τον φετινό τίτλο Έλφυν Έβανς (που έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Toyota Yaris WRC την πρώτη μέρα), ο Οζιέ φεύγει από την Κένυα με προβάδισμα 34 βαθμών από τον Έβανς και 56 βαθμών από τον Νεβίλ στην κορυφή του πρωταθλήματος, μετά τους μισούς από τους 12 αγώνες του WRC 2021.

Μαζί με τους 25 βαθμούς της νίκης ο Οζιέ πρόσθεσε και 2 ακόμα βαθμούς με την τέταρτη θέση στην Power Stage, στην τελευταία Ειδική με το συμπαθητικό όνομα Hell’s Gate 2 («η πύλη της κολάσεως»). Τους 5 βαθμούς της νίκης σε αυτή κέρδισε με τον πρώτο χρόνο ο Τάνακ, τέσσερις με το δεύτερο χρόνο πήρε ο Κάλε Ροβάνπερα, τρεις με τον τρίτο ο Έβανς και έναν βαθμό με τον πέμπτο χρόνο ο Ντάνι Σόρδο.

Η σημερινή (27/6) τελευταία ημέρα του Ράλι Σαφάρι ξεκίνησε με τον Νεβίλ επικεφαλής της γενικής κατάταξης, με διαφορά 1:00 και 1:15 λεπτών από τους Τακαμότο Κατσούτα και Σεμπαστιάν Οζιέ αντίστοιχα.

Ωστόσο, περίπου στα μισά της πρώτης Ειδικής της τελευταίας μέρας, της Loldia των 11.33 χιλιομέτρων, ο Βέλγος χτύπησε μια μεγάλη πέτρα που βρισκόταν στη μέση του δρόμου και έσπασε την πίσω δεξιά ανάρτηση του i20 WRC.

Παρότι ο Νεβίλ έφτασε στον τερματισμό της Ειδικής, έχοντας χάσει 45 δευτερόλεπτα αλλά διατηρήσει το προβάδισμά του στη γενικής κατάταξη, η ζημιά ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσει να συνεχίσει – κι έτσι έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να προσθέσει το όνομά του στη ένδοξη λίστα των νικητών του Σαφάρι με την πρώτη φετινή του νίκη.

«Πολύ μεγάλη κακοτυχία για εμάς, αλλά και για την ομάδα. Είχαμε τρία πολύ σκληρά αποτελέσματα στη σειρά, και κανείς δεν το άξιζε αυτό. Θα αξίζαμε τρεις σερί νίκες στους τρεις τελευταίους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν τις πήραμε» είπε στον τερματισμό ο Νεβίλ – αναφερόμενος και στις χαμένες νίκες του Τάνακ και του ίδιου στην Πορτογαλία και στη Σαρδηνία, με σπασμένες αναρτήσεις ενώ βρισκόταν επικεφαλής.

Ο Τακαμότο Κατσούτα, που αντιμετώπισε τις πρωτόγνωρες συνθήκες του αγώνα με σπουδαία ωριμότητα για την ελλιπή του εμπειρία, κέρδισε το πρώτο του βάθρο στο WRC -οδεύοντας ολοταχώς για την καθιέρωσή του-, ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου ανελίχθηκε ο Τάνακ μετά το πρόβλημα που του κόστισε τη νίκη (όπως ήρθαν τα πράγματα) στον κατακλυσμό της τελευταίας Ειδικής: το πρόβλημα στον αντιθαμβωτικό μηχανισμό του παρ-μπριζ του, που τον ανάγκασε να σταματήσει για ένα λεπτό ώστε να το καθαρίσει.

Ακολούθησε το δίδυμο των οδηγών της M-Sport Ford, Αντριέν Φουρμό και Γκας Γκρίνσμιθ, που έκαναν ένα προσεκτικό τριήμερο με ορισμένες εξαιρετικές επιδόσεις και μικρότερα προβλήματα, και την εξάδα έκλεισε ο Κάλε Ροβάνπερα που επέστρεψε μετά την εγκατάλειψή του στην τελευταία Ειδική της Παρασκευής. Ο νεαρός Φινλανδός είχε βγει από το δρόμο λόγω της έλλειψης ορατότητας από τη σκόνη που έμπαινε στο Yaris WRC στην πούδρα και το φες-φες των πρωτόγνωρης για το WRC σκληρότητας Ειδικών της πρώτης μέρας.

Μετά την περιπέτεια στο Σαφάρι, το WRC επιστρέφει στην Ευρώπη για πέντε διαδοχικούς αγώνες της ήπειρό μας, με πρώτο το Ράλι Εσθονίας στις 15-18 Ιουλίου.

Ακολουθήστε το Pelop.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Γράψτε το σχόλιό σας

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ