Ξενοδόχοι και ΠΕΣ με προτάσεις για τον οινοτουρισμό
Όλα όσα υπογραμμίστηκαν στην 1η ημερίδα του «Δικτύου Ποιότητας Οινοξένεια» που έγινε στο «Πολυκέντρο» του Αιγίου.
Τη σημασία που έχει ο οίνος, για τον τουρισμό στην Αιγιάλεια, αλλά και η μακραίωνη ιστορία της σταφίδας και του αμπέλου στην περιοχή, υπογραμμίστηκαν στην 1η ημερίδα του «Δικτύου Ποιότητας Οινοξένεια», που έγινε στο «Πολυκέντρο» του Αιγίου.
Μετά την αναφορά που έκανε στην εκδήλωση η «ΠτΔ» την προηγούμενη Δευτέρα, σήμερα στέκεται στις τοποθετήσεις δύο «συγγενών» φορέων του διοργανωτή Δικτύου, συνυπογράφοντας τον κοινό στόχο των εκλεκτών παρευρισκόμενων, που ήταν η ηθική και οικονομική στήριξη, έτσι ώστε αναπτύσσοντας και εξελίσσοντας τη στρατηγική του, ν’ αποτελέσει πυλώνα της οικονομικής ανάκαμψης της περιοχής.
> Ο Χρήστος Κανελλής (αντιπρόεδρος Ενωσης Ξενοδοχείων Αχαΐας), μιλώντας στην «ΠτΔ», σημείωσε: «Για να υπάρξει αποτέλεσμα σε έμπρακτο επίπεδο, θα πρέπει να παντρευτούν οι δύο δράσεις. Από τη μια, οι ξενοδόχοι και από την άλλη οι οινοποιοί. Οι οινοποιοί να βγάλουν καλής ποιότητας κρασιά και εμείς να προωθήσουμε το προϊόν στους σε πελάτες – επισκέπτες μας. Το πιο σημαντικό είναι όμως να κάνουμε την Αιγιάλεια προορισμό. Ένα από τα μεγάλα προβλήματα που έχουμε είναι η καλοκαιρινή υπερφόρτωση. Σε 1,5 μήνα γίνεται όλος ο τζίρος μας. Πριν και μετά, αδειάζουμε. Άρα, το στοίχημα είναι να επιμηκύνουμε τη σεζόν. Για να γίνει αυτό, πρέπει να απευθυνθούμε και να εστιάσουμε σε εναλλακτικές μορφές Τουρισμού. Κυρίαρχη θέση σε αυτό το σχεδιασμό μπορεί να έχει ο Οινοτουρισμός. Ο τουρίστας που θα έρθει στην Αιγιάλεια για να γευθεί τα κρασιά της, δεν θα έρθει υποχρεωτικά Ιούλιο ή Αύγουστο. Μπορεί να έρθει Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Μάρτιο. Συνεπώς, όλο το μυστικό κρύβεται στο πάντρεμα ξενοδοχειακού και οινολογικού προϊόντος».
> Ο Μίλτος Σταυρόπουλος (γενικός διευθυντής Παναιγιάλειας Ένωσης Συνεταιρισμών) τόνισε στην «ΠτΔ»: «Εμείς πάντα λέμε ναι στις συνέργειες, γιατί μέσα από τη συμμετοχή πολλών που αγαπούν κάτι, βγαίνει ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Με τέτοιες συνέργειες, λοιπόν, νομίζω ότι μπορούμε να δώσουμε ώθηση στον τόπο μας. Πρακτικά, η συνεργασία του Δήμου με το Δίκτυο Ποιότητα είναι επιβεβλημένη. Εμείς χαιρετίζουμε αυτή την προσπάθεια, που δεν αφορά μόνο το κρασί, αλλά σε μεγάλο βαθμό και τη σταφίδα. Οι στόχοι μας είναι κοινοί. Για μας η ποιότητα είναι το παν, το Δίκτυο Ποιότητα είναι στην ίδια κατεύθυνση, άρα επιδίωξη είναι, με βάση το συγκεκριμένο προϊόν, να φέρουμε περισσότερο κόσμο στην Αιγιάλεια, να την κάνουμε πιο επισκέψιμη, και ως πόλη και ως προϊόν ενός εξειδικευμένου είδους τουρισμού. Το ζητούμενο είναι όλο αυτό να το αγκαλιάσουν η Τοπική Αυτοδιοίκηση και η Πολιτεία, όπου χρειάζεται».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News