Υπερ – ΔΟΥ Πατρών: Μετακομίζει… με 250.000 ΑΦΜ και 150 υπαλλήλους

Η νέα υπηρεσία θα ονομάζεται στο εξής ΔΟΥ Πατρών και θα εξυπηρετεί πάνω από 200.000 φορολογούμενους πολίτες και νομικά πρόσωπα, καθώς και όλες τις επιχειρήσεις της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών.

Υπερ - ΔΟΥ Πατρών: Μετακομίζει... με 250.000 ΑΦΜ και 150 υπαλλήλους

Από μια ενιαία ΔΟΥ θα εξυπηρετούνται από την ερχόμενη Τρίτη 10 Μαΐου, όλοι οι φορολογούμενοι των δήμων Πατρέων, Δυτικής Αχαϊας και Ερυμάνθου μετά τη συγχώνευση των Α΄και Γ΄ΔΟΥ Πατρών, που βρίσκεται από χθες σε εξέλιξη.

Οι δύο εφορίες της Πάτρας διέκοψαν από χθες προσωρινά την εξυπηρέτηση του κοινού, καθώς μέχρι και την Δευτέρα θα διαρκεί η μετακόμιση του εξοπλισμού γραφείων από το κτίριο της Ακτής Δυμαίων σε αυτό της Πατρών – Αθηνών 15.

Η μεταφορά του ογκωδέστατου αρχείου, προηγήθηκε τις περασμένες ημέρες.

Η νέα υπηρεσία θα ονομάζεται στο εξής ΔΟΥ Πατρών και θα εξυπηρετεί πάνω από 200.000 φορολογούμενους πολίτες και νομικά πρόσωπα, καθώς και όλες τις επιχειρήσεις της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών.

Η πρώην Γ’ ΔΟΥ Πατρών, κάλυπτε περίπου 200.000 φορολογούμενους και νομικά πρόσωπα και η χωρική της αρμοδιότητα κάλυπτε τα δύο από τα τέσσερα διαμερίσματα της Πάτρας και το 50% του τέταρτου διαμερίσματος (βόρειο τμήμα). Στην ίδια ΔΟΥ ανήκαν ακόμα όλοι οι πρώην καποδιστριακοί δήμοι, η Δυτική Αχαΐα, ο Ερύμανθος, η βιομηχανική περιοχή.

Αν σε αυτά προσθέσουμε και την χωρική αρμοδιότητα της Α΄ΔΟΥ υποδοχής, που καλύπτει το κέντρο της Πάτρας και τμήμα του βόρειου τομέα, τότε η νέα υπερ-ΔΟΥ που δημιουργείται, θα εξυπηρετεί σχεδόν από 250.000 φορολογούμενους και νομικά πρόσωπα.

Υπερ - ΔΟΥ Πατρών: Μετακομίζει... με 250.000 ΑΦΜ και 150 υπαλλήλους

Το αρχείο της Γ΄ΔΟΥ έχει μεταφερθεί από τις προηγούμενες ημέρες

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην νέα ΔΟΥ Πατρών θα υπηρετούν 150 υπάλληλοι και βοηθητικό προσωπικό, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες υποχρεώσεις, δεδομένης της μεγαλύτερης γεωγραφικής κάλυψης.

Οι υπάλληλοι της Γ΄ΔΟΥ θα συνεχίσουν να απασχολούνται στο ίδιο αντικείμενο και στην νέα υπηρεσία όπου μετακινούνται, χωρίς να έχει γίνει καμία αλλαγή, με εξαίρεση μικρό αριθμό προσωπικού που μετακινήθηκε σε άλλες οικονομικές υπηρεσίες της Πάτρας.

Η συγχώνευση των δύο εφοριών σε μία, ήταν μια προειλημμένη απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, η οποία όμως καθυστέρησε να υλοποιηθεί για περίπου τρία χρόνια, λόγω των αντιδράσεων που είχαν εκδηλωθεί, αρχικά από συνδικαλιστές και στη συνέχεια από τους τοπικούς φορείς.

Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) Δυτικής Αχαΐας (Κάτω Αχαΐα), θα συνεχίσει να λειτουργεί στο κτίριο του δημαρχείου. Από την απόφαση της συγχώνευσης έμεινε κτός η ΔΟΥ Αιγίου, που εξυπηρετεί τους φορολογούμενους των δήμων Αιγιάλειας και Καλαβρύτων.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ