ΥπΟΣχΕσεις μετά το ατύχημα και τις καθυστερήσεις – Αργούν τα δρομολόγια ή και ακυρώνονται στον Προαστιακό της Πάτρας

Οι καθυστερήσεις των δρομολογίων του προαστιακού της Πάτρας διαδέχονται η μία την άλλη και είναι πια έκδηλος ο εκνευρισμός των επιβατών. Το πρώτο χθεσινό δρομολόγιο έγινε 17 λ. αργότερα και το απόγευμα η καθυστέρηση έφτασε τα 40 λ. με ακύρωση τεσσάρων.

ΥπΟΣχΕσεις μετά το ατύχημα και τις καθυστερήσεις - Αργούν τα δρομολόγια ή και ακυρώνονται στον Προαστιακό της Πάτρας Στον σταθμό Αγίου Ανδρέα ο «ηλεκτρονικός εγκέφαλος» του ΟΣΕ υπέστη… βλάβη μετά τον εκτροχιασμό, λόγω ελλιπούς συντήρησης

Μετά τον εκτροχιασμό του τρένου στη γραμμή του προαστιακού της Πάτρας, τώρα έχουμε και πλήρη εκτροχιασμό του προγράμματος των δρομολογίων. Από το περασμένο Σάββατο κανένα δρομολόγιο δεν εκτελείται στην ώρα του, ενώ πολλά ακυρώνονται μέσα στην ημέρα, γιατί οι καθυστερήσεις καταλήγουν να ξεπερνούν το ημίωρο.

Οπως έγραψε από το φύλλο της Κυριακής η «Π», οι καθυστερήσεις των δρομολογίων του προαστιακού της Πάτρας διαδέχονται η μία την άλλη και είναι πια έκδηλος ο εκνευρισμός των επιβατών. Το πρωί του Σαββάτου ταλαιπωρήθηκαν για μία ακόμη φορά, με αφορμή την κατάργηση των δρομολογίων αφενός προς Ρίο και αφετέρου προς την Κάτω Αχαΐα. Οι επιβάτες μάταια ανέμεναν το τρένο στις αποβάθρες, χωρίς να γνωρίζουν τον λόγο, αφού δεν είχαν επίσημη ενημέρωση από τον ΟΣΕ.

Η συνέχεια στην ταλαιπωρία δόθηκε χθες, καθώς το πρώτο δρομολόγιο της ημέρας ξεκίνησε με 17 λεπτά καθυστέρηση για να φτάσουμε νωρίς το απόγευμα σε καθυστερήσεις 40 λεπτών, γεγονός που οδήγησε στην ακύρωση των επόμενων τεσσάρων δρομολογίων του τρένου. Το Αγ. Ανδρέας-Ρίο στις 3:30μ.μ. και το Ρίο-Αγ. Ανδρέας στις 4:08μ.μ. και το Αγ. Ανδρέας-Καμίνια στις 3:32μ.μ. και το Καμίνια-Αγ. Ανδρέας στις 4:04.

Είναι σαφές ότι η κατάσταση με τη γραμμή του προαστιακού της Πάτρας, μετά τον εκτροχιασμό του τρένου την περασμένη Τετάρτη, είναι πλέον επίφοβη και η διοίκηση του ΟΣΕ δεν ρισκάρει. Στο πλαίσιο αυτό έχει δώσει εντολή στους μηχανοδηγούς να οδηγούν το τρένο με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα, δηλ. 10 χλμ/ώρα στα τμήματα της γραμμής όπου η κατάσταση δεν είναι καλή.

Πλέον η γραμμή πρέπει να μπει σε διαδικασία συντήρησης, η οποία αν και έχει αποφασιστεί, ακόμα καθυστερεί. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της περασμένης Παρασκευής ο ΟΣΕ έχει προκηρύξει ανοιχτό διαγωνισμό από τις 15 Μαΐου, μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων για την πλήρη συντήρηση και ανάταξη της γραμμής του προαστιακού της Πάτρας και ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες ανάθεσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν εντός αυτής της εβδομάδος.

Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε θετικές εξελίξεις για το έργο της βαριάς συντήρησης του προαστιακού σιδηρόδρομου της Πάτρας, όπως διαβεβαιώνει ο ΟΣΕ. Ενα έργο που προβλέπει μέχρι και αντικατάσταση της γραμμής σε μήκος 500 μέτρων, από τον κεντρικό σταθμό της Πάτρας μέχρι τον Αγιο Ανδρέα, όπου έχουν σημειωθεί και τα ατυχήματα των εκτροχιασμών, όπως αυτό της προηγούμενης εβδομάδας, που φαίνεται ότι λειτούργησε ως καταλύτης, προκειμένου ο ΟΣΕ να επισπεύσει τις διαδικασίες για τη συντήρηση της γραμμής που είναι σε κακή κατάσταση.

Οι ανάγκες επισκευών μέχρι σήμερα καλύπτονταν από μία απευθείας ανάθεση έργου ύψους 57.864,62 ευρώ, η οποία εκτελείται ήδη από τις 13 Ιουλίου, με σκοπό την αποκατάσταση στρεβλώσεων και άλλων προβλημάτων, κυρίως μέσω αντικατάστασης ξύλινων στρωτήρων και την αποφυγή διακοπής κυκλοφορίας.

Εργολαβία η οποία όπως αποδείχθηκε δεν φτάνει. Ο ΟΣΕ μένει στο γεγονός ότι δεν υπήρξε τραυματισμός σε κανέναν από τους 72 επιβάτες του τρένου που εκτροχιάστηκε και αναφέρει πως ειδοποίησε αμέσως την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, που είναι η κατά τον νόμο αρμόδια αρχή διερεύνησης του περιστατικού, ενώ η αντίστοιχη εσωτερική Επιτροπή θα αποστείλει εντός 10 ημερών το σχετικό πόρισμα, σύμφωνα με τα στοιχεία από το σημείο του συμβάντος.

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, από την Παρασκευή είναι «παρκαρισμένος» στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα ο «ηλεκτρονικός εγκέφαλος» του ΟΣΕ στην Πάτρα, διότι υπέστη… βλάβη κατά τη διάρκεια των έργων αποκατάστασης της γραμμής, μετά τον εκτροχιασμό της περασμένης Τετάρτης. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στο πανάκριβο μηχάνημα Plassez and Theuzez, που έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει τις βλάβες και να «ισιώνει» τις γραμμές.

«Ούτως ή αλλιώς είχε προβλήματα λόγω ελλιπούς συντήρησης, οπότε δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι τέθηκε τώρα εκτός μάχης» σχολίασε ο έμπειρος σιδηροδρομικός της Πάτρας.

Όλες οι ειδήσεις άμεσα μέσα από το Google News. Κάντε κλικ εδώ και κάντε εγγραφή

Άμεση ενημέρωση με όλες τις ειδήσεις τώρα και μέσω WhatsApp - Δες εδω


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ