ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Τρεις συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ύπνου

Τρεις συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ύπνου



Ένας καλός ύπνος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να μπορέσει κάποιος να ανταπεξέλθει σε μια δύσκολη καθημερινότητα.

Επιπλέον, η έλλειψη ύπνου και οι παρατεταμένες αϋπνίες αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο στη σύγχρονη εποχή και ταλαιπωρούν πολλούς ανθρώπους, επηρεάζοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής τους.

Δείτε μερικές σημαντικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να έχετε μια καλύτερη ποιότητα ύπνου…

Σωστή θερμοκρασία δωματίου

Η θερμοκρασία του σώματος πρέπει να μειωθεί κατά περίπου 1 βαθμό Κελσίου, προκειμένου ο εγκέφαλός σας να λάβει το μήνυμα για να ξεκινήσει την αύξηση της παραγωγής μελατονίνης, που βοηθάει στον ύπνο. Η ιδανική θερμοκρασία δωματίου είναι περίπου 18 βαθμούς Κελσίου.

Καθαρά σεντόνια

Είναι σημαντικό να αλλάζουμε σεντόνια κάθε εβδομάδα. Τα κλινοσκεπάσματα απορροφούν τον ιδρώτα, τα έλαια της επιδερμίδας και τα νεκρά κύτταρα, που αποτελούν ιδανική τροφή για τα ακάρεα της σκόνης, τα οποία προκαλούν αλλεργίες και διαταράσσουν τον ύπνο.

Ξηροί καρποί πριν τον ύπνο

Τα καρύδια σύμφωνα με μελέτες μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της ποσότητας της μελατονίνης στο αίμα σας. Δοκιμάστε να φάτε μερικά καρύδια λίγες ώρες πριν τον ύπνο.



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 11:30]  Που κάνει καλό ο διαβήτης τύπου 2
[χθες 20:00]  Τι αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας
[χθες 16:08]  Τα αντιβιοτικά ευθύνονται για την...
[χθες 09:28]  Αννα Μαστοράκου: «ΧΑρτογράφηση των...
[χθες 09:15]  Αυστηρά κριτήρια για τους...
[χθες 11:48]  Η σαρδέλα θωρακίζει την καρδιά
[χθες 15:20]  Τι φταίει για τους αιφνίδιους...
[χθες 12:54]  Τριπλασιασμός των κρουσμάτων...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [04:17:57]