ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Γκάλοπ της DATA RC: Ο Πατρινοί μιλούν στις επιχειρήσεις

Γκάλοπ της DATA RC: Ο Πατρινοί μιλούν στις επιχειρήσεις



Δεν αρκεί η στιβαρή επένδυση, δεν αρκεί η ποιότητα του προϊόντος. Είναι αναγκαίο ο καταναλωτής να εξυπηρετηθεί σωστά προκειμένου μια επιχείρηση να αποκτήσει φήμη και κύκλο εργασιών.

Ολοι ξέρουμε ότι η εξυπηρέτηση του καταναλωτή είναι ουσιώδης παράγοντας για τη φήμη και τη λειτουργία μιας επιχείρησης. Είναι άλλωστε συστατικό στοιχείο της κοινωνικής διάστασης της αγοράς: Η εξυπηρέτηση είναι τμήμα του σεβασμού προς την υπόσταση του καταναλωτή και του εισοδήματος που κατευθύνει σε προϊόντα και υπηρεσίες. Εχει μεγάλη σημασία να δούμε τη σημασία της εξυπηρέτησης στις επί μέρους πτυχές της, ως τμήματος της επιχειρηματικότητας. Ο καταναλωτής θέλει πληροφόρηση, ευγένεια, οικονομία χρόνου, καλή σχέση ποιότητας- τιμής. Από τα στοιχεία αυτά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η συμπεριφορά του.

Διαβάστε στην "ΠτΔ" τι απάντησαν οι Πατρινοί στα ερωτήματα της DATA RC με την αφορμή της εβδομάδας εξυπηρέτησης πελατών 2019.




Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[21:43]  H Φώφη Γεννηματά στην Πάτρα:...
[21:41]  Αίγιο: Μαθητές σε κίνδυνο, με κραυγή...
[21:35]  W-eat Spirit: Ένα διήμερο με οίνους και...
[21:30]  Η Ιερά εικόνα της Παναγίας Σουμελά στην...
[18:51]  Τι ζήτησε ο Πρωθυπουργός από τους...
[18:39]  Ετοιμη η Περιμετρική, ανάσα για το...
[18:25]  Ηρθε στον Αγιο Ανδρέα η εικόνας της...
[18:02]  To Πάρκο των Χριστουγέννων στο Αίγιο...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [22:04:45]