ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πώς η Ελλάδα κέρδισε στη τηλεκπαίδευση-Τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη

Πώς η Ελλάδα κέρδισε στη τηλεκπαίδευση-Τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη



Από την περασμένη εβδομάδα, το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας παρακολουθεί τα μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης.

Μέσα στο ασφυκτικό χρονικά πλαίσιο της πανδημίας, εξασφαλίστηκε η δυνατότητα δωρεάν χρήσης διεθνούς πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, η οποία, από την περασμένη εβδομάδα καλύπτει τις ανάγκες του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας, δηλαδή 1,6 εκατ. μαθητών και εκπαιδευτικών.

Παρά τα όποια τεχνικά προβλήματα, τα οποία παρουσιάστηκαν αρχικά, ορισμένα εκ των οποίων αφορούσαν σε πανευρωπαϊκή βλάβη, την περασμένη μόνο εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 94 εκ. λεπτά μαθήματος, με κάθε ώρα να διαρκεί κατά μέσο όρο 40-45 λεπτά.

Τηλεκπαίδευση για όλους τους μαθητές
Φυσικά, ο συντονισμός ενός τέτοιου εγχειρήματος δεν ήταν απλή υπόθεση. Από το πρώτο κύμα της πανδημίας την Άνοιξη, όταν και υλοποιούνταν 40.000 ψηφιακές τάξεις την ημέρα με ως και 700.000 συμμετοχές μαθητών ημερησίως, φτάσαμε σε 300.000 ψηφιακές τάξεις και 6 εκ. συμμετοχές (αθροιστικά) μαθητών το διάστημα που διανύουμε.

Διοργανώθηκαν επιμορφωτικά προγράμματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας για το σύνολο των εκπαιδευτικών, ενώ και τα σχολεία εξοπλίστηκαν με τεχνολογικό υλικό, δηλαδή πάνω από 93.000 φορητές συσκευές. Προβλέφθηκε δε, ο δανεισμός tablet και laptop σε μαθητές κοινωνικοοικονομικά κριτήρια.

Η χώρα μας είναι άλλωστε από τις ελάχιστες παγκοσμίως που κατάφερε να εξασφαλίσει το περίφημο zero-rating: μηδενική δηλαδή χρέωση σε όλες τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών, καθώς και τη μηδενική χρέωση για την dial-in πρόσβαση μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.

Δύσκολη εξίσωση η τηλεκπαίδευση σε όλη την Ευρώπη
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης ο βαθμός χρήσης της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης διαφέρει σημαντικά από περιοχή σε περιοχή, και δεν υπάρχουν ομοιόμορφοι κανόνες σε εθνικό επίπεδο για το αν και κατά πόσο τα παιδιά πρέπει να συμμετέχουν σε καθολική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Πρόσφατα, δημοσίευμα της εφημερίδας Handelsblatt τόνιζε την ολιγωρία των σχολικών συγκροτημάτων στην προμήθεια laptop για τους μαθητές, με μόλις το 14% να έχουν πρόσβαση σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Την ίδια ώρα, η έρευνα που επικαλείται το γερμανικό δημοσίευμα έδειχνε πως οι εκπαιδευτικοί ήταν ανεπαρκώς εκπαιδευμένοι για την τηλεκπαίδευση σε ποσοστό 63%.

Την ίδια ώρα, στην Αυστρία, όπου έχουν επίσης κλείσει τα σχολεία όλων των βαθμίδων, οι εκπαιδευτικοί έχουν την υποχρέωση χρήσης πλατφορμών ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, αλλά η σύγχρονη τηλεκπαίδευση δεν χρησιμοποιείται καθολικά.

Μια από τις λίγες άλλες χώρες όπου φαίνεται ότι αυτή τη στιγμή υλοποιείται υποχρεωτική σύγχρονη τηλεκπαίδευση με πλήρες ωράριο (8πμ-2μμ) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, της οποίας η δια ζώσης λειτουργία έχει ανασταλεί, είναι η Βουλγαρία.

πηγή: iefimerida.gr



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 15:20]  Ηπειρος: Προβλήματα και...
[χθες 13:13]  Η πρώτη κατάθεση της Μπεκατώρου...
[χθες 11:22]  Αλλάζουν τα όρια επιβατών από...
[χθες 11:10]  Θεσσαλονίκη: Εριξαν μολότοφ σε...
[χθες 10:22]  Ανοιχτά σήμερα σούπερ μάρκετ και...
[χθες 16:45]  Πανεπιστήμια: Τι θα αλλάξει με τη...
[χθες 13:20]  Πρέβεζα: Θετικοί 30 πρόσφυγες σε...
[χθες 11:40]  Γαργαλιάνος: Και νέο lockdown αν...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [09:34:51]