ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


γερογιαννης


Κολλήσαμε αρνητικότητα



H αρνητικότητα είναι κολλητική. Σταματήστε να συναναστρέφεστε με αρνητικούς ανθρώπους διότι η μετάδοση του «ιού» είναι πιο γρήγορη και απ' αυτή του κορονοϊού. Σταματήστε να παρακολουθείτε δελτία ειδήσεων και επιλέξτε 15 λεπτά την ημέρα να ενημερώνεστε από ένα αξιόπιστο μέσο. Εχουμε πιστέψει ότι ο κόσμος είναι κακός, ότι «εκεί έξω» μας περιμένει κάτι φοβερό και τρομερό. Σκεφτείτε λίγο: Τι θα γινόταν αν από μικροί μας μάθαιναν οι γονείς μας ότι ο κόσμος είναι καλός, ότι υπάρχει άπειρη αγάπη, ότι είναι στο χέρι μας να είμαστε ευτυχισμένοι. Δεν θα ήταν διαφορετική η κοινωνία; Τώρα με τον κορονοϊό κάνουμε όλοι σαν να ήρθε ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος. Μιλάμε συνέχεια γι' αυτό, ψάχνουμε πόσα είναι να κρούσματα καθημερινά, σχολιάζουμε τον Χαρδαλιά, τον Τσιόδρα, το ένα και το άλλο. Σκέτη τρέλα. Είναι μια σοβαρή κατάσταση, την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα, αλλά μέχρι εκεί. Γιατί πρέπει να επισκιάζει τη ζωή μας; Σκοτώνουμε τον χρόνο μας μπροστά στην οθόνη και αντί να βγούμε έξω να περπατήσουμε, να διαβάσουμε, να σχεδιάσουμε το επόμενο επαγγελματικό μας βήμα με τις άπειρες δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία, να κάνουμε κάτι που μας ωφελεί, καθόμαστε και κλαιγόμαστε. Και ο χρόνος περνάει. Δείτε λοιπόν τι έκανε μια 22χρονη κοπέλα, η οποία έγραψε το πρώτο της παραμύθι και προσπαθούσε να σκεφτεί τρόπους να το εκδόσει αρχικά και να το πουλήσει. Είναι πραγματικό παράδειγμα. Η Μαρία λοιπόν, αντί να σπαταλάει την ώρα της στα δελτία ειδήσεων, στα fake news και στο ανούσιο σερφάρισμα στα social media, προτίμησε να ψάξει τρόπους προκειμένου να αξιοποιήσει την τεχνολογία προς όφελός της. Αρχικά, πήρε την απόφαση να μην μπλέξει με εκδότες και να χειριστεί το θέμα του βιβλίου της ολομόναχη, προκειμένου να έχει τον πλήρη έλεγχο στο οικονομικό κομμάτι, αλλά και για να μην έχει παρεμβάσεις. Οταν εμπνεύστηκε την ιστορία και άρχισε να γράφει, δημιούργησε μια σελίδα στο facebook που μιλούσε μόνο γι' αυτό. Μίλησε για την πηγή της έμπνευσής της, για το πώς επέλεξε τα ονόματα των ηρώων, για το μήνυμα που ήθελε να περάσει και για πολλά άλλα. Πόσταρε 5-6 φορές την ημέρα δημοσιεύσεις αποκλειστικά για το βιβλίο για περίπου πέντε μήνες πριν την κυκλοφορία του. Δημιούργησε έτσι μια μεγάλη κοινότητα ανθρώπων που ήδη γνώριζε για το βιβλίο, πολύ πριν εκδοθεί. Δύο εβδομάδες πριν το τυπογραφείο της παραδώσει τα πρώτα αντίτυπα που είχε παραγγείλει, έφτιαξε και μια σελίδα παραγγελιών όπου κάποιος μπορούσε να παραγγείλει το βιβλίο της online. Ενημέρωσε επίσης το κοινό της πως όποιος θέλει να το προαγοράσει θα έχει 10% έκπτωση στην τιμή πώλησής του. Ανταποκρίθηκαν 1.600 άνθρωποι! Οι πωλήσεις συνεχίστηκαν, άρχισε να δέχεται προτάσεις από σχολεία, βιβλιοπωλεία και άλλους χώρους εκδηλώσεων, ταξιδεύοντας παράλληλα σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Το βιβλίο έγινε βιωματικό παιχνίδι και γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Ολα αυτά τα έκανε ένα κορίτσι 22 ετών, που έβαλε στόχο, είδε τις ευκαιρίες, αξιοποίησε την τεχνολογία και δεν την πτόησε ούτε ο κορονοϊός, ούτε οι κυβερνήσεις που φταίνε για τα πάντα. Αν αυτή δεν είναι ιστορία έμπνευσης, τότε ποια είναι;


Του ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [05:55:48]