18ο Ράλλυ Κορίνθου: Νικητές οι Τσουλόφτας – Ηλία
Σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες τα πληρώματα έδωσαν έναν αγώνα επιβίωσης σε δύσκολες ακροπολικές ειδικές διαδρομές
Απόλυτοι κυρίαρχοι του 2ου γύρου του Παν.Π.Ράλλυ Χώματος αποδειχθήκαν οι Α. Τσουλόφτας – Σ. Ηλία με το Volkswagen Polo R5, κερδίζοντας όλες τις ειδικές του 18ου Ράλλυ Κορίνθου.
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 18ο Ράλλυ Κορίνθου, 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη χώρα, τα πληρώματα έδωσαν έναν αγώνα επιβίωσης σε δύσκολες ακροπολικές ειδικές διαδρομές, με τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι να επιβεβαιώνουν τη φήμη τους.
Ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Α. Τσουλόφτας – Σ. Ηλία με το Volkswagen Polo R5, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό Παν. Π.Χώματος μετά από εκείνη που πέτυχαν στο Ράλλυ Φθιώτιδας. Το κυπριακό πλήρωμα κατάφερε να κερδίσει και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές επικρατώντας δίκαια στον αγώνα.
Δεύτεροι τους ακολούθησαν οι συμπατριώτες τους Σ. Γαλαταριώτης – Α. Ιωάννου με ακόμα ένα Volkswagen Polo R5. Στην πρώτη ε.δ. έχασαν χρόνο λόγω της σκόνης (κάτι που λύθηκε δίνοντας 3λεπτο σε όλα τα πληρώματα αργότερα), ενώ στη συνέχεια δεν είχαν πρόβλημα να ελέγξουν τον ανταγωνισμό τερματίζοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Στο ποντιουμ τους ακολουθήσαν οι Γ. Κεχαγιάς – Μ. Τσαούσογλου με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι βελτίωσαν τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σε αυτό βοήθησε μία σειρά αλλαγών στη ρύθμιση της ανάρτησης, και συγκεκριμένα στο δεύτερο loop ειδικών. Στην 4η θέση συναντάμε τους Ι. Σερδερίδη – F. Miclotte με το Skoda Fabia R5, που κινήθηκαν γρήγορα, χωρίς όμως να
αποφύγουν κάποια λάθη, κάνοντας δύο τετ α κε. Η μεγάλη έκπληξη του αγώνα είναι οι επιδόσεις των Σ. Γαλεράκη – Κ. Σούκουλη με ακόμα ένα Skoda Fabia R5 που τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής! Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα Ράλλυ, αλλά και σε χωμάτινη επιφάνεια.
Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Skoda Fabia R5, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο δεύτερο loop ειδικών. Στοιχείο που τους στοίχισε σημαντικά σε χρόνους. Άτυχοι στάθηκαν οι Π. Ρουστέμης-κ. Νικολόπουλος με το Citroen DS3 R5, οι οποίοι και εγκατέλειψαν από αντλία βενζίνης στη 2η ειδική. Πρώτοι στην κατηγορία Ν και 7οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Π. Παντελή – Κ. Χριστοδούλου με το Mitsubishi Lancer EVO X.
Το κυπριακό πλήρωμα ακολουθήσe έξυπνη στρατηγική και εκμεταλλευόμενοι ένα κλαταρισμένο ελαστικό των Λ. Αθανασούλα-Ν.Ζακχαίο με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να περάσουν στην κορυφή και να παραμείνουν εκεί ως το τέλος. Σε επίπεδο κατηγορίας Ν, δεύτεροι και 8οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Αθανασόπουλος – Σ. Μπαρδάκης που επίσης κινήθηκαν γρήγορα με ακόμα ένα Lancer EVO IX.
Στην 9η θέση και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία F2, ανέβηκαν οι Π. Ισμαήλος – A. Harryman με το Peugeot 208 R2. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του νεαρού οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κατάφερε να επικρατήσει των Ν. Καρανικόλα – Γ.Βασιλάκη με το Ford Fiesta R4. Και τα δύο πληρώματα προσέφεραν εξαιρετικό θέαμα, ενώ αξίζει να σημειώσετε, πως οι δεύτεροι είναι οι νικητές της κατηγορίας στο πλαίσιο του Κυπ. Χώματος.
Με 22 πληρώματα να καταφέρνουν στο τέλος να περάσουν τη ράμπα του τερματισμού, το 18ο Ράλλυ Κορίνθου πέρασε στην ιστορία, με τους αγωνιζόμενους να ανανεώνουν το ραντεβού τους για τις 9 – 12 Σεπτεμβρίου στο Ράλλυ Ακρόπολις. Μέχρι τότε, ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα μετά την ολοκλήρωση του:
Αλέξανδρος Τσουλόφτας (Volkswagen Polo R5): «Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί είναι η 2η συνεχόμενη νίκη μας στο Πρωτάθλημα, αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη που κερδίζουμε όλες τις ειδικές. Ο αγώνας ήταν ωραίος, αν και στο δεύτερο πέρασμα οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Εμείς είχαμε κάνει πολύ καλή προετοιμασία πριν τον αγώνα και πλέον ετοιμαζόμαστε για το Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο και αποτελεί ένα όνειρο ζωής για μένα. Όσον αφορά το Παν.Π.Ράλλυ, θα ακολουθήσουμε κανονικά
όλο το Πρωτάθλημα Χώματος.»
Σίμος Γαλαταριώτης (Volkswagen Polo R5): «Ο αγώνας ήταν ωραίος, σκληρός και ακροπολικός θα έλεγα. Στην τελευταία ε.δ. είχαμε ένα πρόβλημα πίσω αριστερά και νομίζαμε ότι είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Τώρα εστιάζουμε την προσοχή μας στο Ακρόπολις, ενώ δεν ξέρω ακόμα αν θα λάβουμε μέρος και στους υπόλοιπους αγώνες του Παν.Π.Ράλλυ»
Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia R5 evo2): «Ήταν ένας δύσκολος και απαιτητικός για όλους αγώνας. Εμείς αλλάξαμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, βελτιώσαμε τους χρόνους μας κατά τη διάρκεια του και καταφέραμε να σημειώσουμε ένα καλό αποτέλεσμα.»
Παναγιώτης Ισμαήλος (Peugeot 208 R2): «Είμαι πολύ χαρούμενος. Το ευχαριστήθηκα! Το αυτοκίνητο είναι πολύ ωραίο και φιλικό και μπορώ να πω ότι μου αρέσει περισσότερο από το Group N. Σίγουρα έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα, αφού κάθε χιλιόμετρο πίσω από το τιμόνι του αποτελεί μία πολύτιμη εμπειρία για εμάς. Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, με σκληρές ειδικές, ενώ δεν
μπορώ να κρύψω ότι μου άρεσε πάρα πολύ η ε.δ. Λουτράκι.»
Χορηγός του 18ου Ράλλυ Κορίνθου ήταν η εταιρεία ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ενώ ο αγώνας διεξήχθη υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.
Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το Pietris Catering, το Βιβλιοπωλείο Οικονόμου και το
ΙΚΤΕΟ Κορινθίας Autovision.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News