Πάτρα: «Δημοτική» ταλαιπωρία συνδημότη στο Πλατάνι, καταγγέλλει το σπιράλ
Το σπιράλ είδε τα έγγραφα, επισκέφτηκε το χώρο και ρωτά τη δημοτική αρχή
Η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης σπιράλ αναφέρει:
Έχουν πληθύνει επικίνδυνα, τελευταία, οι περιπτώσεις δημοτών του Δήμου Πατρέων που διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία στην οποία τους υποβάλλει ο δήμος και οι υπηρεσίες τους. Τα έντονα παράπονα έχουν να κάνουν τόσο με έλλειψη απαντήσεων και μέριμνας, όσο και με αδιαφορία απέναντι σε επανειλημμένα διατυπωμένα αιτήματα. Σε πολλές περιπτώσεις οι καθυστερήσεις μετριούνται σε… χρόνια. Πολλά από τα αιτήματα αφορούν ζητήματα υγείας ή/και ασφάλειας.
Ένα τέτοιο αίτημα έφτασε στη δημοτική παράταξη σπιράλ, αφού οι εμπλεκόμενοι Αντιδήμαρχοι (Ρίου, Πολιτικής Προστασίας, Πρασίνου) δεν έδιναν καμία απάντηση στον διαμαρτυρόμενο συμπολίτη, επί μήνες. Ο λόγος για ένα αίτημα καθαρισμού αρδευτικού υδραύλακα που βρίσκεται σε δημοτικό δρόμο που γειτνιάζει με την ιδιοκτησία του Λάζαρου Οικονόμου. Το αίτημα πρωτοκολλήθηκε στον Δήμο Πατρέων στις 18/5/2023(!) και επανα-διατυπώθηκε στις 15/4/2024. Μέχρι σήμερα το σημείο παραμένει ακαθάριστο κάτι που συνιστά παρανομία, επικινδυνότητα και ασέβεια απέναντι στον συνδημότη.
Ο επικεφαλής του σπιράλ Πέτρος Ψωμάς και ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Θάνος Δούρος επισκέφτηκαν το σημείο στο Πλατάνι (στα όρια με το Κάτω Καστρίτσι), ζητώντας και τη συνδρομή του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου Νίκου Κατσαρού. Παρέλαβαν όλη την αλληλογραφία του αιτούντος με τον Δήμο Πατρέων, επιβεβαίωσαν πως κανένας καθαρισμός δεν έχει γίνει, διαπίστωσαν την αγανάκτηση του συνδημότη (που αφορά και θέματα συμπεριφοράς) και αναγκάζονται να απευθύνουν δημόσια τα παρακάτω ερωτήματα προς τη δημοτική αρχή:
- Υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο βάση του οποίου απαντώνται τα αιτήματα προς τον δήμο; Αν ναι, ορίζει διαδικασίες και χρονοδιαγράμματα;
- Πως δικαιολογείται η επί μήνες μη ανταπόκριση σε ένα αίτημα με ταυτόχρονη άρνηση απάντησης πολλαπλών τηλεφωνικών κλήσεων ενός ενιστάμενου δημότη;
- Το θέμα της κοπής των ξεραμένων χόρτων δεν αποτελεί προτεραιότητα και για τον δήμο, όπως ακριβώς και για τους ιδιώτες;
- Τι μέσο χρόνο ανταπόκρισης έχουν τα αιτήματα που φτάνουν στο δημαρχείο; Και –με την ευκαιρία- τι γίνεται με το SenceCity και με τις εκεί διατυπωμένες παρατηρήσεις και (απ)αιτήσεις δημοτών;
Η δημοτική παράταξη σπιράλ αποφασίζει να δώσει δημοσιότητα στο συγκεκριμένο θέμα, χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα ως ενδεικτικό, αφού εξασφαλίστηκε η άδεια του συνδημότη μας. Είναι, δυστυχώς, απίστευτα πολλά τα αντίστοιχα παράπονα που φτάνουν τα αυτιά μας, στα στελέχη μας και στο ταχυδρομείο μας. Η δημοτική αρχή οφείλει να δράσει.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News