Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Πως αξιολογούν οι χρήστες τις υπηρεσίες της – Τι έδειξε έρευνα
Εχουν περάσει 17 χρόνια από τη λειτουργία της γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» και το εμβληματικό έργο της Ελλάδας, παραμένει πολύ ψηλά στις αξιολογήσεις των χρηστών του, για το επίπεδο εξυπηρέτησης και τις υπηρεσίες που διαθέτει.
Με αφορμή την ολοκλήρωση της «Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. δημοσιοποιεί τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» οι οποίοι δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2.079 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021)
- Το 89% χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού, είτε μέσω του website www.gefyraepass.gr, είτε μέσω της εφαρμογής MyGefyra
- Το 73% επαναφορτίζει τον λογαριασμό του «online» με τη χρήση τραπεζικής κάρτας (50%) ή μέσω πληρωμής web banking (23%)
- Το 50% των συνδρομητών χρησιμοποιεί το website www.gefyraepass.gr για να διαχειριστεί τον λογαριασμό του, ενώ το 44% κάνει χρήση της εφαρμογής MyGefyra.
- Το 74% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις online επαναφορτίσεις λογαριασμών e-pass
- Το 70% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες του website www.gefyraepass.gr
- To 51% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εφαρμογής MyGefyra
ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ
- Το 87% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την επίσκεψη
- Το 93% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
- Το 98% δηλώνει ότι έλαβε τις πληροφορίες που ήθελε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News